Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, May 8, 2012

PENGUMUMAN..!!! SESUATU TENTANG NURUL IZZAH AKAN DIDEDAHKAN HARI INI..???

Apakah kena mengena Nurul Izzah dengan kamera video di depannya..???!!!
Kali ini aku ada sesuatu yang menggemparkan tentang Nurul Izzah untuk dikongsi bersama seluruh rakyat Malaysia. Sesuatu yang memeranjatkan..!!!

Rasanya, mungkin korang pun tak sangka pasal benda yang akan aku umumkan pada tepat jam 3 petang ni...

Sebenarnya, aku pun tak sangka jugak. Tapi...heh! Nantilah...pukul 3 petang nanti aku cerita...

Kumpul kawan-kawan korang cepat depan PC. Tu pun kalau nak tahu tentang apa yang aku nak umum pasal Nurul Izzah laaaa...heh!

Hint: Bapak borek, anak rintik. Heh!

Cuba teka. Tapi kalau tak dapat...tunggu je la pukul 3 nanti...hahahahahahaaaaa..!!!

3 comments:

Anonymous said...

ekekekeke....dah agak dahhh...

Anonymous said...

gebunya ..... mana bisa tahan liao ........woooooooooo . kalo betul duke . SENSATION 4 x duke.... sensation .....macam AISYAH PAS plak . SENSATION

Anonymous said...

kencing jer...kahkahkah

Bila Kak Su Bersuara... Heh!