Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, May 29, 2012

PAS TERKINI..!!! HARUN DIN SELAMAT DIBEDAH DI US, ADA PIHAK DALAM NAK SABOTAJ AZIZAN MASA IJTIMAK..???

Aku dimaklumkan bahawa Timbalan Mursyidul Am PAS selamat menjalani pembedahan 10 jam di Stanford Hospital & Clinics, San Francisco, California, Amerika Syarikat (AS) pada 2 April lalu. Alhamdulillah...

Sebenarnya, aku memang harap sangat Ustaz Harun Din sihat dan take over kerusi Mursyidul Am PAS dari Pok Nik yang semakin melalut, mengarut dan merepek sejak berpindah dari officenya di tingkat 3 ke tingkat bawah sekali...

Pok Nik ni aku nampak dah macam "gila jawatan" dan hidup menongkat langit. Nak pegang jawatan tu sampai mati ke? Dah tak boleh perform pun...!!!

Pada aku, hanya Harun Din saja yang mampu mengembalikan perjuangan asal "daulah Islamiyyah PAS"...lagi pun Pok Nik tu dah tak relevan...orang Kelantan je yang support Pok Nik...assobiyyah ke?!

Anyway, aku harap takde sapa-sapa yang akan "cantas" Harun Din. PAS sekarang ni makin "ganas". Setakat "cas keting" tu, dah makin menjadi-jadi sekarang ni...tu yang ramai pro-ulama yang merajuk tu....kesian...

Pada aku, selagi ada Mat Sabun dan Mahpoooozzz kat "atas", PAS akan jadi huru-hara dan dungu. Sorang suka huru-hara dan gemar mengorat bini orang. Dan sorang lagi tu pulak tak sedar diri "IQ below par", tapi berlagak macam "profesor serba tahu"..!!! Heh!

Apa yang aku tahu, Hadi dah pening kepala nak handle PAS. Kat Kedah, PAS berkecamuk 4-5 kem. Kat Perak, Nizar dah jadi pro-DAP pasal gila nak jadi MB balik. Kat Johor pulak masa depan PAS kelam. Kat Kelantan, Pok Nik makin "sesat". Kat Penang? PAS tenggelam terusss kat Penang..!!!

1 Jun ni PAS nak buat ijtimak kat Kedah. Heh! Aku dengar, ada gerakan dalam PAS yang sabotaj Azizan yang menjadi "tuan rumah" pada ijtimak munajat tu. Betul atau tidak, kita tunggu 1 Jun ni..heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!