Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, May 3, 2012

PANASSSS..!!! AZMIN PERLU GENTLEMAN SEPERTI SOEKARNO DAN CHUA SOI LEK..!!!

Apa pompuan tu buat kat celah kangkang lelaki mirip Azmin tuuuu..???
Semalam Azmin Ali yang tertekan dengan penyebaran beberapa keping gambar aksi panasnya dengan seorang wanita di internet telah tampil membuat penafian mengenainya. Kenyataannya itu turut disebarkan di portal lidah rasmi PAS, Harakahdaily.

Dalam kenyataan tersebut, dia turut menuduh gambar-gambar “XXX” itu merupakan fitnah jahat dari UMNO terhadapnya menjelang PRU ke-13 yang bakal berlangsung tidak lama lagi.

Dia turut menafikan dakwaan yang mengatakan bahawa anaknya, Farah Afifah adalah anak dari hasil hubungan biologi dengan isterinya, Shamsidar Taharin, dengan berasaskan dua ujian klinikal yang dijalankan pada tahun 1998.

Persoalannya, benarkah gambar-gambar pegun yang dipercayai telah dipetik dari rakaman video itu merupakan satu fitnah? Fitnah dari UMNO untuk PRU ke-13?

Sebagaimana kita tahu, sekiranya gambar pegun dari kamera optik biasa, sudah tentu ia terdedah dengan teknik superimpose. Tapi bagaimanapun, belum ada lagi teknologi yang mampu membuat rakaman video dan disuperimposekan kemudiaanya. Yang ada, hanyalah teknik kesan khas (special effect) yang diamalkan di Hollywood yang kelihatan begitu realistik.

Namun, apakah rakaman video aksi skandal Azmin itu telah ditambah teknik kesan khas? Pada saya, ia hanya boleh disahkan oleh pakar forensik audio visual yang terkemuka.

Bagaimanapun, jika rakaman video skandal seks itu dibawa ke luar negara, diuji oleh pakar dan disahkan lelaki itu adalah Azmin, apakah dia akan mengaku?

Lihat saja reaksi Anwar Ibrahim apabila pakar antarabangsa yang diiktiraf dunia mengesahkan bahawa lelaki di dalam video “China doll” itu adalah 99.9 peratus adalah Anwar. Meskipun disahkan begitu oleh pihak luar yang tidak berkepentingan, Anwar tetap menafikan lelaki itu adalah dia.

Jadi, apa yang kita jangkakan dari Azmin? Sudah tentula dia akan menafikannya seperti Anwar. Sampai mati pun dia takkan mengaku. Dia takkan mengaku kerana dia bukanlah seorang yang “gentleman”, berintergriti dan bertanggungjawab dengan apa yang dilakukannya.

Hanya individu yang berani, “gentleman” dan berintergriti sahaja yang akan bertanggunjawab dengan apa yang mereka lakukan, meskipun perlakuan itu sangat negatif dan memalukan. Contohnya, Chua Soi Lek.

Manakala individu yang tidak bermaruah, ‘kantoi’lah banyak mana sekali pun, bawalah bukti kukuh sekukuh mana sekali pun, sampai nyawanya ditarik Izrail sekali pun dia takkan mengaku sehingga ke akhirnya. Dan mungkin itulah sifat semulajadi Anwar dan Azmin.

Jadi, bukan sesuatu yang pelik jika Azmin menafikan lelaki yang di “ais krim”kan itu adalah dirinya…

Mengenai Farah Afifah dan ujian biologi DNAnya, memang benar keputusan ujian itu menyebelahi Azmin dan Shamsidar. Tapi pada saya, itu tidak bermakna bahawa Farah Afifah adalah darah daging Azmin dan Timbalan Presiden PKR itu adalah bapa kandungnya.

Sebenarnya, saya sangsi dengan prosedur ujian itu dijalankan. Menurut satu sumber yang sangat kukuh, beliau menceritakan kepada saya mengenai kesangsian yang timbul dari ujian DNA melibatkan Farah Afifah dan menyebabkan saya mempersoalkan kembali keputusan ujian tersebut.

Menurut sumber tersebut, ketika pihak berkuasa mengarahkan darah Farah Afifah diambil untuk tujuan ujian DNA, dikatakan bahawa Azmin telah menghubungi rumahnya ketika itu dan mengarahkan agar seorang lagi anak kandungnya menemani Farah Afifah. Alasannya, Farah Afifah masih budak-budak dan mungkin takut.

Difahamkan juga bahawa ketika ujian itu dijalankan di sebuah klinik dan oleh doktor“pilihan Anwar dan Azmin”, hanya tiga orang saja yang berada di dalam bilik ketika darah“Farah Afifah” diambil. Mereka adalah Farah Afifah, anak kandung Azmin yang menemaninya dan doktor “terpilih” tersebut.

Persoalannya, tanpa saksi yang berkreadibel di dalam bilik itu, siapa yang berani menjamin bahawa darah yang diambil itu adalah tulen milik Farah Afifah?

Ini adalah kerana timbul dakwaan yang mengatakan bahawa darah yang diambil itu sebenarnya adalah dari anak kandung Azmin dan bukan dari Farah Afifah. Kesangsian itu timbul pada proses itu dan ia menimbulkan persoalan yang mengundang bahaya fitnah.

Justeru itu, apa kata jika kita menggesa agar Azmin menghantar anaknya kepada pihak yang adil, neutral, berkreadibiliti dan bebas untuk menjalani sekali lagi ujian DNA untuk menguraikan kekusutan ini? Bagaimana? Azmin setuju?

Apalah sangat ruginya jika mengadakan ujian DNA kali ke-3 untuk membuktikan kebenaran? Apa yang nak ditakutkan? 

Sekurang-kurangnya, jika DNA Farah Afifah disahkan memiliki DNA milik Azmin, ia bakal membersihkan namanya dari fitnah, bukan?

Cukuplah dengan meniru Anwar sebagai “pelakon terkenal” hingga dikenali oleh majalah porno di Jepun. Jangan pula tiru Anwar yang sampai sekarang tak mahu menunjukkan bukti mudah jam tangan Omeganya pula.

“Gentleman”lah sedikit seperti Chua Soi Lek dan Soekarno yang mengaku dirinya di dalam aksi skandal video seks. Sekurang-kurangnya mereka membuktikan bahawa mereka cukup “jantan”untuk berhadapan dengan seorang wanita bogel di depan mata…kan?

Sumber: Kedahan69ers.com

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!