Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 23, 2012

PANASSSS 18SX..!!! PASANGAN REMAJA KANTOI PROJEK KAT TANGGA..!!!


 


Frankly, perkara ni aku rasa memang dah berlaku di negara  kita ni. Cuma mungkin belum "kantoi" dan dibuktikan sebegini...

 
Mungkin ia disebabkan oleh sikap penganut agama PAS yang tidak mengamalkan agama Islam sebenar dan membenarkan DAP membuka banyak rumah urut dan pusat maksiat...
 
Walaupun agama PAS cuba menutup pusat-pusat maksiat ni...PKR tak benarkan..kalau melawan...diorang kasi pecat...contohnya Hasan Ali...kan? Heh! Korang tengok sendiri laaa...
 
Semakin parah kelakuan remaja sekarang.Walaupun bukan berlaku dinegara
kita tetapi tidak mustahil perkara yang serupa telah berlaku..
 
Bayangkan masa hadapan negara jika remajanya begini kerana masa depan negara
bergantung jenis dan rupa remaja masa kini...fikir-fikirkan




Sumber: Klik sini

1 comment:

Anonymous said...

hak asasi yg kalau ditegah akan didakwa menyekat kebebasn seseorang rakyat.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!