Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, May 22, 2012

PANASSS..!!! BLOGGERS PALING LAWA DI MALAYSIA...???!!! CUN WEHHH..AKU DAH BOOKING...!!!

Lawa tak blogger nihh? Yang ni aku punya..aku dah booking awal-awal dah...heh!
Perghhhhh..!!! Memang lawa-lawa siottttttt...!!!! Nasib baik la aku dah nikah...kalau tidak..heh! Dah tentu aku cari diorang ajak kahwin...muahahahahahaaa...!!! Tu pun kalau diorang nak le...kan?

Korang tengok sendiri...cun kan? Heh!
Ini adalah petikan daripada blog Cerita Apakah?
Tidak ada sebarang pertandingan atau peraduan yang dibuat bagi menentukan siapa yang paling cantik sebenarnya.
Namun, secara mata kasar pun nampak kesemua mereka ini memang cantik menawan.
Rasanya ada ramai blogger yang cantik-cantik dan sejuk mata memandang, namun nak letakan semua mungkin sukarlah.

Yang ni bukan taste Duke kot...heheheheee....
Not Bad...tapi tak natural beauty laaa...

Opsss...yang ni aku agak berkenan...heh!

Yang ni memang cun...heh! Ada sesapa berkenan?

Errkkk...ni kasi kat Parpukari...err...Gomo..?

Sapa nak yang ni...cun gak nih...

Comel nyaaaa...anak sapa la ni...heh!

Jangan sesapa sentuh yang ni..aku dah booking awal-awal...akan aku suruh dia pakai tudung...bertambah cun..!!! hehehehee...jangan marah aaaa....

Yang ni aku reserve dulu...hehehehehee...mata biru wooo..tapi sayang tak original! Heh!


 

6 comments:

Anonymous said...

Alamak bro ...

Kau punya taste sama cam aku ...hi,hi

Anonymous said...

Yang mata bighu tu macam mata kuching siam aje , kah...........kah....kah...

Anonymous said...

Cunnn...
Tapi masa ni jer lah...
10-20 thn lagi, habis kendurrrr
hehehehe

Anonymous said...

hahaha,.. bab yang blogger suroh pakai tudung tu yang lawak tu,.. tapi taste blogger memang dasat,. sama ler kita!

ajai62 said...

Assalam Bro

Bro ambil semualah... Tapi hanya 4 orang aje yang sah boleh jadi isteri.... wakakakaaa

cerita apakah said...

mai tgok blogger paling cantik fasa 2 plak

Bila Kak Su Bersuara... Heh!