Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 9, 2012

PANASSS..!!! BILA RAJA SEKS BERBICARA SOAL SEKSUAL..!!!

Aku heran dengan Anwar ni. Semalam dia kata, dia difitnah dengan fitnah seksual untuk tutup kejayaan Bershit 3.0. Heh! Apa ke bodoh punya spin yang dia pakai..! Sapa yang susun spin untuk dia tu? Bodoh nak mampus..!!!

Sapa kata Bershit 3.0 berjaya? Bershit 3.0 hanya berjaya jika puak-puak Bershit tu berjaya duduk di padang Dataran Merdeka tu dan bantah untuk beberapa jam.

Tapi masa 28 April hari tu, ada ke diorang berjaya masuk Dataran? Heh! Masuk pun gagal, apatah lagi nak duduk kat situ! Itu pun Anwar kata Bershit 3.0 berjaya? Bodoh betul..!!!

Lepas tu dia kata orang fitnah dia untuk tutup kejayaan Bershit 3.0. Heh! Satu Malaysia tahu Bershit 3.0 gagal dan memang kami suka main isu KEGAGALAN BERSHIT. Tak perlu nak tutup pun...

Apa? Fitnah seksual? Laaaa...dah Anwar, Azmin dan beberapa pemimpin Pakatan Haram memang suka buat benda-benda berkaitan seksual, kami nak buat macamana? Sapa suruh buat benda-benda tak elok tu..???

Lepas tu bila kantoi dengan kitorang, dia nak marah pulak. Tuduh kata dia difitnah pulak. Kepala hotak dia fitnah. Weeeii Anwar...lu pegi settle la kes saman video yang Nalla kasi kat peguam dia tu..!!! 

Untuk pengetahuan..ada banyak lagi tape dalam simpanan Nalla...heh! Macam-macam version katanya sepanjang "persahabatan"nya dengan Anwar sejak 30 tahun dulu...

Sebenarnya, banyak lagi isu yang kami dedahkan pasal Anwar, Azmin dan pemimpin Pakatan Haram. Tapi dah rakyat suka dan tertarik nak tahu pasal kerja seksual songsang korang tu, apa nak buat. Marah rakyat la kalau berani...heh!

Ni la Anwar bingai. Dia suka buat kerja seks, tapi bila kantoi...dia kata orang fitnah dia. Lepas tu suruh Hadi bagi alasan video besi, paksa Nik Aziz percaya kat dia. Padahal video besi tu boleh jadi "qarinah" tu...heh!

Lantak hang la Anwar weeiii..!!! Yang penting ramai yang dah sedar bahawa hang memang tak kenal jantan betina. Semua hang "sebat" serupa jaaaa...heh!

2 comments:

Anonymous said...

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya:tionewee vialsou

Sesungguhnya tujuh petala langit dan bumi sama mengutuk orang yang selalu berzina dan bau kemaluan pelacur di dalam neraka dapat mengganggu ahli neraka kerana sangat busuknya

Anonymous said...

kaki songlap depan belakang,otak pun dah naik biul.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!