Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Bila Kak Su Bersuara... Heh!

Friday, May 11, 2012

PANASSS 18SX SAHAJA..!!! VIDEO IZZAH??? VIDEO NI KE..???

Video ni ke..?
Ramai yang call aku bertanyakan tentang soal video Nurul Izzah. Tak kurang juga ramai yang bertanya bila bertemu dengan aku mengenai cerita "sensasi" anak Anwar Berahim tu...

Apa yang boleh aku nyatakan bahawa..memang ada video Nurul Izzah. Tapi video kat Youtube masa dia berucap kat pentas ke..media ke..apa ke.. Yang tu ada laaa...

Video seks macam Papanya? Aku takde video tu. Tapi member aku beritahu, video tu memang ada dan ia masih disimpan rapi sebagai "Bomb" untuk meranapkan dinasti Anwar Berahim once and for all...sejauh mana kebenarannya aku tak pasti...

Katanya, rakaman tu menunjukkan anak Papa itu melakukan "ehem-ehem" didalam bilik pensyarahnya ketika dia student kat universiti pada tahun 2004 dulu...

Khabarnya lagi, rakaman itu dibuat didalam bilik pensyarah tersebut dan telah dirakam oleh pensyarahnya itu tanpa disedari...perghhhh..!!! Lebih kurang Papanya jugakkkk..???



Aku tak sure...video ni ke? Rasanya bukan..tak nampak macam Izzah pun...

Katanya lagi, Izzah goda lecturer tu sebab nak lulus cemerlang dalam subjek yang lecturer dia tu ajar. Betul ke Izzah? Tergamak you buat lagu tu...???

Tapi, sebagaimana biasa, aku takkan percaya khabar angin ni selagi aku belum tengok sendiri video tu. Mana boleh judge macam tu. Walaupun Izzah tu pembangkang dan anak Papa, aku kena la adil dan rasional..mana boleh tuduh-tuduh tanpa bukti kukuh bro...itu fitnah namanya...dosa besar woo..!

Kita tunggu video tu...kalau dah ada nanti, aku kasi tau hangpa semua...heh! Relax la broooo..gopoh la luuuu...heh!

2 comments:

Anonymous said...

Astalrafillullah ape ni...jgn sensasi kan citer klau belum dpt bukti...lebih baik diam dulu..karang tak pasal2 dpt dosa kering aje...

Anonymous said...

bro' lu kasi suspen lah. cepat cepat sikit kasi keluar bro'. nanti dah dekat pilihanraya lagi banyak video keluar, mana satu nak tengok nanti. kalau simpan lama lama nanti sejuk bro'. dah sejoh dah tak sedap, macam apam, dah kental he he he