Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, May 22, 2012

PANASSS 18SX ONLY..!!! NORA DANISH AKHIRNYA MENGAKU GAMBAR MENGGHAIRAHKAN INI DAN...

Akhirnya...Nora Danish mengaku gambar seksi, menghairahkan dan panas itu adalah dirinya dan bukanlah gambar superimpose..!!!

Dan aku respect dengan permohonan maafnya kali ini. Cuma, aku harap, dia takkan ulang lagi kesilapannya. Apatah lagi dia baru pulang dari Mekah baru-baru ni....

Lagi satu, majalah tu pun satu hal jugak! Apa perlunya suruh Nora Danish tu posing macam tu? Takde cara lain untuk lariskan majalah ke? Ekspolitasi wanita? 

Rasanya Parpu dan Gomo patut cover isu ni..isu ni lagi hot dari isu Aaron Aziz vs Zed Zaidi..heh!

Gambar Seksi – Nora Danish Akhirnya Mengaku

Pelakon jelita, Nora Danish memohon maaf berikutan penyiaran gambar-gambar seksinya dalam sebuah majalah hiburan yang berada di pasaran sewaktu dia berada di Tanah Suci Mekah baru-baru ini.

“Saya akui gambar-gambar saya yang tersiar itu agak melampau dan mengaibkan saya.
“Saya sendiri berasa malu kerana berpakaian sebegitu tambah lagi dengan status saya sebagai ibu tunggal.

“Saya tahu itu salah saya, saya mohon maaf kepada semua pihak atas keterlanjuran saya,” katanya ketika dihubungi media di sini semalam.

Nora sebelum ini dikritik kerana membenarkan aksi ghairahnya dirakam sebelum disiarkan dalam majalah tersebut untuk keluaran bulan ini.

Menjelaskan keadaan, katanya, sesi fotografi untuk majalah tersebut sebenarnya telah dilakukan sejak awal tahun ini.

Mynewshub semalam menyiarkan berita bahawa Nora masih berdiam mengenai gambar gaya seksi dan agak ghairah yang keluar di sebuah majalah yang membuatkan ramai yang terperanjat.

Gambar tersebut memang agak berani sehingga ada yang cuba berlagak bijak pandai dengan mengatakan ia dihasilkan dengan teknik pertindihan (super impose).

Namun majalah itu yang dijual di hampir semua kedai buku utama dan dengan jelas meletakan muka Nora serta temuramah dengan artis itu.

Sejak penyiaran gamabr-gambar berkenaan, ramai yang ternanti-nanti penjelasan dari Nora akan mengapa dia sanggup bergambar dalam keadaan begitu.

Nora pulang daripada mengerjakan umrah pada 10 Mei lalu. - Mynewshub.my

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!