Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, May 31, 2012

PANASSS 18SX..!!! LAWAN BUKA TALI BRA DI KHALAYAK RAMAI..!!!

Aku rasa, rakyat China ni dah takde kerja dah. Kira nak cari kontroversi je kerjanya. Terbaru, diorang buat pertandingan bukak tali bra...hampehhhh..!!!

Aku rasa, kalau biarkan Khalid "gagap" perintah Selangor, dah tentu budaya ni akan dia bawak masuk ke negeri tu. Dah banyak dah budaya songsang yang dia bawa masuk dalam masa 4 tahun ni...

Lagipun, Khalid tahu...Anwar memang suka "China Doll". Jadi untuk pastikan jawatan MB dia tu tak terlepas ke tangan Azmin, maka dia boleh buat event ni untuk ambik hati Anwar. 

Anwar mesti suka punyaaa..!!!


CHINA – Sebuah pusat membeli-belah di bandar Gungzhou telah menganjurkan pertandingan yang sangat pelik dan unik iaitu ‘pertandingan lumba buka tali bra’.

Pertandingan ini dianjurkan sempena musim promosi yang sedang berlangsung di pusat membeli-belah tersebut.

Syarat-syarat bagi pertandingan ini adalah setiap peserta dikehendaki membuka tali bra dari lapan model dalam masa secepat mungkin.

Namun, yang mencabarnya bagi pertandingan ini apabila setiap peserta dibenarkan menggunakan satu tangan sahaja untuk membuka kesemua tali bra tersebut.

Setiap peserta lelaki sedaya upaya menunjukkan kemahiran mereka dan salah seorang peserta berjaya mencipta rekod apabila dia berjaya membuka kesemua tali bra itu dalam masa 21 saat sahaja.

Memang bagi kita rasakan pertandingan sebegini agak pelik, tetapi bagi negara China yang mempunya 1.3 billion penduduk, pertandingan sebegini menjadi kebiasaan bagi mereka. - Mynewshub.my

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!