Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 23, 2012

PANASSS 18SX..!!! ALAHAI NEELOFA...BERKEMBAN LA PULAKKK...!!!

Alahai...
Dua tahun lalu, tak ramai yang kenal Neelofa. Jadi dia berkemban macam ni pun takde sapa nak kecoh. Tapi sekarang dia dah "popla"...pemes...maka isu dia berkemban ni jadi isu balik...walaupun dah dua tahun berlalu...

Aku cuma boleh nasihat Neelofa je la...aku tak pernah jumpa dia...dia pun tak pernah jumpa aku...kitorang tak kenal pun..cuma sebagai saudara seagama, aku nasihatkan jangan la ulang lagi walau disuruh sesapa pun...walaupun suami sendiri nanti (kat dalam rumah takpe la..)...

Kalau keluar tu..walaupun artis...pakai la tudung...tutup aurat sewajarnya..pakai tudung tak semestinya masuk PAS PIS PUS...dan masuk PAS PIS PUS tak semestinya masuk Islam...kan? Heh! Cuma Bob Lokman dan Aishah je yang pikir jumud macam tu...heh!

Gambar Neelofa Ala-ala Berkemban Kembali Panas

Noor Neelofa Mohd Noor atau Neelofa, nama yang tidak asing lagi dalam industri hiburan tanah air. 

Kini Neelofa menjadi topik bualan di beberapa blog hiburan tanah air apabila gambar ala-ala ‘berkembannya’ tersebar.

Gambar-gambar itu diambil sewaktu sesi penggambaran klip video lagu Ku Bukan Aku nyanyian Tilu dua tahun lepas.

Dalam klip berkenaan, Neelofa tampil seksi dan berpakaian ala-ala ‘Bunny Girl’ . Penampilan hanyalah sekejap sahaja.

Mungkin juga itu kehendak pengarah klip video tersebut. Klip video berkenaan adalah hasil sentuhan pengarah CGI terkenal, Yusry KRU.

Cuma, yang menjadi tanda tanya ialah mengapa video klip yang sudah dua tahun di tayangkan kepada umum, secara tiba-tiba menjadi sebutan ramai?

Apakah sebelum ini ramai yang tidak menyedari kehadiran Neelofa dalam klip video tersebut.
Rasanya ini bukan kali pertama gambar-gambar seksi Neelofa menjadi tatapan umum.

Biasalah, apabila nama artis, semua perkara menjadi tumpuan ramai. Apatah lagi kalau artis tersebut, Neelofa. - Mynewshub.my

1 comment:

Anonymous said...

Produk kelantan mmg cm gini...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!