Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, May 12, 2012

LAWAK PAGI INI...PARKING KHAS UNTUK ANWAR DEPAN JPM..!!!


Kah! Kah! Kaahhhh..!!! Aku tak sure sapa yang buat kartun ni.. Tapi makin lama dia semakin kreatif! Hahahahahahahahaaa...

Aku tak dapat bayangkan muka Anwar kalau dia tahu Putrajaya dah siapkan "parking khas" untuk dia kat depan Jabatan Perdana Menteri tuuuu...Muahahahahahahahaaaaaa..!!!

Orang lain takleh amik parking tu melainkan Anwar. Tapi kalau aku...disuruh parking keta kat parking khas Anwar tu pun aku tak sanggup wehhhhh..!!!

Orang lain semua guna parking "PELAWAT"...Anwar sorang je yang pakai parking khas "PELIWAT"..!!! Muahahahahahahaaaaa....

P/s: Aku rasa Zunar pun terkangkang ketawa tengok kartun nihhhh..muahahahahahaaaa..!!!

1 comment:

Anonymous said...

HA HA HA HA HA HA.. PARKING SITE UTK V.I.P Very Intelligent Peliwat... wakakakakakakaka.. berguling2 aku ketawa tgk kartun nie.....

Bila Kak Su Bersuara... Heh!