Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

  • Rakyat Diminta Jauhi DAP - Menteri di Jabatan Perdana Menteri Tan Sri Joseph Kurup melabelkan parti DAP sebagai 'raja putar belit' yang menggerunkan dan perlu dijauhi rakyat. Belia...
    38 minutes ago

Tuesday, May 22, 2012

GEMPARRR..!!! USTAZ NASHARUDDIN MAT ISA VS MAHPOOOZZZ PADA PRU KE-13..???!!!!


Aku diberitahu dari sumber-sumber yang dipercayai bahawa akan berlaku kejutan dalam masa terdekat ini mengenai seorang pemimpin utama PAS yang akan keluar parti...

Bagaimanapun, sumber dalaman dari PAS Pusat itu terus membiarkan aku berada di dalam teka-teki...

Ia telah membuatkan aku terkedu dan tertanya-tanya. Hasan Ali pun pernah beritahu aku tentang perkara yang serupa. Namun, nama dan identiti pemimpin PAS itu masih juga dirahsiakan...heh!

Jadi, biarlah aku meneka...

Pemimpin itu ialah Ustaz Nasharuddin Mat Isa, kan?

Alaaaaaa... heh! Alaaaaa...bila lagi ni Ustaz...masuk je laaaa..!!! Hari tu kata dah setuju...! Masuk je... Kalau Pok Nik atau Hadi marah Ustaz..kasi tau kitorang...tau la camana kitorang nak buat kat depa!

Heh! Kalau Ustaz masuk UMNO...rasanya boleh letak jadi calon kat Pokok Sena... kasi lawan Mahpoooozzz... Gerenti dia terkangkang punya..! Muahahahahahaaa..!!!

1 comment:

Anonymous said...

Ringkas saja...SETUJU.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!