Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 2, 2012

GEMPARRR..!!! TUN M "TAMPAR" MARINA AMBIGA DEPAN KHALAYAK RAMAI..!!!

Sebagaimana kita tahu, Marina Mahathir sokong Bershit 3.0 dan aku baru saja hentam dia baru-baru ni...

Aku risau jugak jika keluarga Tun M kecik hati kat aku sebab balun Marina secara terbuka di blog. Dan kerisauan aku tu akhirnya bertukar melegakan aku...

Semalam, aku berpeluang untuk bertemu dengan salah seorang anak Tun M. Aku dalam keadaan serba salah, bertanyakan soal kedangkalan pemikiran Marina yang terpengaruh menyokong Bershit dan memohon agar dibenarkan untuk menghentamnya lagi jika dia mengulangi kebodohannya...

Menariknya, beliau membenarkan dan menggalakkan aku meneruskan hasrat menghentam Marina dalam konteks Bershit! Keluarganya pun dah pening kepala dan malas nak melayan kerenah Marina yang menongkah arus dalam dunia kebodohannya itu...

Malah menurutnya, bila diajukan persoalan mengenai Marina kepada Tun M, beliau menjawab...
"Tun M kata...sedangkan masa jadi PM pun dia tak boleh kawal Marina...apatah lagi sekarang, lantak dialah.."

Ini menunjukkan bahawa Marina Mahathir memang seorang yang diluar kawalan ayahnya sendiri. Kalau dia jenis yang tak boleh dikawal begitu, bayangkanlah dia tu jenis lagu mana...kan? Heh!

Pooddaahhh la Marina...orang macam Ambiga tu yang hang sokong? Kalau nak dibandingkan pandangan Tun M dengan Ambiga...heh! Bagai langit dengan bumi...! Namun Marina lebih senang untuk dengar kata Ambiga berbanding Tun M....anak jenis apa la lagu ni...?

Kita dengar pulak apa yang Tun M kata pasal Bershit...dan kali ini memang pedih la telinga Marina mendengarnya...

1 comment:

j3bat said...

Tun is a master of sarcasm.
Sarcastic remarks like a BOSS.

Megusta !

Bila Kak Su Bersuara... Heh!