Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, May 8, 2012

GEMPARRR..!!! RAKAMAN VIDEO NURUL IZZAH PULA BAKAL TERSEBAR...???!!!

Ishhhh..!!! Kalau depa keluarkan video aku.."masak" la aku..!!!
Benarkah Nurul Izzah juga mempunyai rakaman video yang mempamerkan "skandal terlampau" seperti bapanya? Cerita tersebut benar-benar menggusarkan aku..!!! Ishhhhhh..!!!

Tak mungkin? Mungkin? Tak mungkin? Mungkin?

Tak habis-habis puak-puak pemimpin Pakatan Haram ni dengan rakaman video! Biar betul!!! Kenapa la diorang ni tertarik sangat dengan benda-benda tak senonoh nihhh..???

Aku tak sure apa kandungan video yang memaparkan Nurul Izzah itu. Namun apa yang aku pasti, rakaman video yang membabitkan Izzah itu wujud. Itu confirm!!!

Cuma...biarlah masa yang akan menentukan bilakah aku akan keluarkan rakaman video tersebut di blog ini untuk dikongsi bersama. Heh!

Harap korang sabarrrrr..!!! Lagipun PM belum umum bubar Parlimen pun...kan?

3 comments:

Anonymous said...

siol la lu duke..aku tercongok dpn pc nie tgu kul 3..hampeh..mmg buang mase aku...hahahah

Anonymous said...

cilako, buat suspen den ajo..hihihi

ismaizaz said...

chetttttt ....... makan sorang nampak .... bagi la klu lebih sikit . chittttttt

Bila Kak Su Bersuara... Heh!