Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 2, 2012

GEMPARRR..!!! RAHSIA DI SEBALIK BERSHIT 3.0 DI MASJID NABAWI TERBONGKAR..!!!

Aku dapat tahu dari seorang rakan bahawa Bershit turut dilancarkan dengan hebat di perkarangan Masjid An-Nabawi di Madinah Al-Munawwarah. Katanya pelancaran itu hebat dan disaksikan oleh ribuan umat Islam di sana dari seluruh dunia...

Tapi, malangnya aku dapati cerita itu karut dan bohong belaka.

Apa yang berlaku sebenarnya ialah beberapa puluh penyokong Bershit 3.0 dihantar ke sana untuk sesi bergambar saja!

Diorang berkumpul disatu sudut masjid yang tersorok dan kemudian memakai baju Bershit. Pada masa yang sama jurukamera upahan bersedia dan terus mengambil gambar mereka bersama sepanduk Bershit 3.0.

Sebenarnya, proses tu hanya ambil masa 10 minit dan mereka bersurai selepas gambar berjaya dirakam! Hebatkan lakonan diorang?

Sebenarnya, mereka tahu bahawa pihak berkuasa di situ tidak membenarkan sebarang unsur kempen mana-mana pihak di Masjid An-Nabawi. Ia melanggar peraturan. Dan apa yang dilakukan oleh puak-puak suruhan Ambiga itu boleh dihukum pihak berkuasa di sana...

Begitulah perihal propaganda puak-puak Bershit. Di tempat sesuci Masjid Nabi pun mereka buat dosa menipu rakyat Malaysia di sini. Rasa-rasanya Allah redha ke dengan apa yang depa buat?

Lagi satu, kalau pihak berkuasa di sana nak tangkap dalang yang mencemar Masjid Nabawi, bolehlah minta dari PAS untuk menyerahkan Mokhtar Senik. Dia kepala setan yang buat hal kat situ...

P/s: Tak masuk akal...kononnya nak tunjuk Bershit tu Islamik la konon...padahal ia dipimpin oleh Ambiga...penganut Hindu!!! Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!