Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, May 3, 2012

GEMPARRR 18SX..!!! SKANDAL AZMIN-MELAYU DOLL RENGGANGKAN HUBUNGAN DENGAN ANWAR..???!!!

Video
Dilaporkan bahawa Anwar dan Azmin kini sedang berada di dalam perang dingin setelah tersebarnya "rahsia dalam toilet" yang mengaitkan Timbalan Presiden PKR itu dengan seorang wanita yang dipercayai berbangsa Melayu...

Ekoran tersebarnya gambar-gambar panas itu, dikatakan bahawa populariti Azmin secara tiba-tiba melonjak sehingga berjaya mengatasi populariti Anwar dengan pelbagai skandalnya dengan jantan dan betina sebelum ini...

Lebih teruk lagi, Anwar dikatakan terpaksa menggigit jari kerana jeleskan Azmin yang dikatakan berjaya memikat seorang wanita Melayu berbanding dirinya yang terpaksa berkomunikasi dengan bahasa isyarat dengan China Doll dan Siam Doll yang dilanggannya sebelum ini...

Walaupun Azmin menafikan dirinya sebagai lelaki miripnya itu, Anwar tetap tak percaya jugak padanya kerana Anwar memang kenal dengan perangai Azmin yang sejak dari dulu suka buat apa yang digemari oleh Ketua Umum PKR itu...

Sehingga kini, Azmin dikatakan telah berjaya meniru semua perlakuan Anwar seperti menipu setiap masa, menghasut rakyat buat perkara bodoh, mengutuk PAS dibelakang dan bekerjasama erat dengan Yahudi. 

Meskipun Azmin dipercayai berjaya meniru Anwar memiliki wanita simpanan, dia dikatakan masih belum sempurna meniru mentornya itu kerana belum memiliki "anak ikan" jantan!

Bagaimanapun, dilaporkan juga bahawa Azmin telah meletakkan beberapa calon untuk dijadikan "anak ikan"nya dalam masa terdekat. Berikut adalah antara yang telah disenarai pendekkan...
Calon pertama yang cuba dicuri Azmin dari Anwar. Kelebihannya ialah dipercayai bontotnya berkulit cerah tapi ada cacat sikit akibat kurap dan panau yang tidak dirawat...

Azmin pikir 3-4 kali untuk senaraikan dia ni...Khabarnya Azmin teruja dengan janggut bawah dagunya tu..sayangnya dia dah kahwin dan Azmin takut kantoi dengan isteri calon ini...bontot dia ni dikatakan mengelebeh sikit sebab banyak lemak berlebihan...

Azmin khabarnya agak gemar juga pada bontot kaler hitam...eksotik katanya...heh! Tapi Azmin dikatakan kurang gemar pada jambang mamat ni...macam beruk pulak rupa budak ni...heh!
P/s: Cerita ini hanya rekaan semata-mata...tiada kena mengena dengan yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia...heh!

1 comment:

Anonymous said...

dalam tandas pun jadi. apa punya manusia lah ni.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!