Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, May 16, 2012

BONGKAR TERKINI DARI KEDAH..!!! AZIZAN PANAS BONTOT DARI JAM 11 HINGGA JAM 5 PETANG INI..!!! TUNGGU...!!!

Skandal Balak Yang Akan Membuat Azizan Masuk ICU..???
Sebagaimana maklum, kepulangan aku di Kedah adalah untuk membongkarkan segala kebobrokan, penyalahgunaan kuasa, penyelewengan, ketidakcekapan, pembohongan, penipuan dan dusta Kerajaan PAS Negeri Kedah.

Dan sukacita aku maklumkan bahawa bermula jam 11 pagi ini, aku akan bongkarkan satu isu yang perlu mendapat perhatian umum mengenai SKANDAL PEMBALAKAN PAS KEDAH.

Aku mahu isu ini tersebar di seluruh negara. Biar semua orang tahu apa yang terjadi di Kedah sebenarnya. Biar seluruh dunia tahu apa yang Azizan dan pemimpin-pemimpin PAS buat selama sepenggal di Kedah..!!!

Aku nak tunjuk terang-terang kezaliman PAS Kedah. Beserta bukti-bukti bergambar...!!!

Tunggu jam 11 pagi ni..aku akan keluarkan ikut episod. Satu episod demi satu episod. Yang pasti, Azizan dan semua puak-puak PAS Kedah takkan dapat duduk tenang dari jam 11 pagi ni sampai pukul 5 petang..!!!

Semua ada 4 Episod yang panas-panas belaka! Nantikanlah pendedahan dari akuu..! Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!