Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, May 1, 2012

ABSOLUTE 18SX..!!! 9 KEPING GAMBAR AKSI PANAS AZMIN ALI DI BLOWJOB GUNDIKNYA..???!!!

So sorry. Sebenarnya aku agak ragu-ragu nak publish kan gambar-gambar ini atau tidak. Namun setelah difikir-fikirkan, Hadi Awang pun menghalalkan penayangan keaiban pemimpin demi kebenaran, maka aku memilih untuk publishkan jugak gambar-gambar panas ini.

Sebenarnya, gambar-gambar ini bukan milik aku. Aku dapatkan dari sini setelah dimaklumkan oleh salah seorang anggota keluarga Azmin mengenainya....

Tujuan aku bukan untuk mengaibkan sesiapa. Aku cuma mahu bertanya Azmin Ali, benarkah dia lelaki di dalam gambar-gambar panas ini? Atau ia sekadar "looks like me, sounds like me, but he is not me"?
Dengan tersebarnya gambar ini, agak-agak Azmin akan mengaku ke tu semua gambar-gambar dia dengan "scandal"nya? Atau Azmin dah kahwin sorang lagi kot? Bini muda? Heh!

Mungkin Azmin pun sama "hebat" seperti Papa Nurul Izzah...? Nak lawan sapa lebih "besar"? Entah la...tapi depa ni la yang hangpa nak angkat jadi PM tu...heh!

Berikut adalah gambar-gambar seterusnya....
Bermula dengan aksi-aksi manja di atas sofa mahal...

Terus beraksi ganasss..!!! Lurah belakang terdedah pun dah tak sedarrr..???

Dah selesai babak pertama...pegi toilet...heh!

Ni babak lain...sebab dia pakai baju kaler biru pulak...aksi dalam toilet.. Wei Anwar..tengok sapa punya lebih besarrr...???

Uikkkk...jangan tiru aksi ini...merbahaya...!!!

"Apsal kendur balik ni...? Camana nak lawan Anwar..?"

"You pakai baju...I tak stim laaaa....bukak laaa.."

"Meh I bukak baju you sikit...tuuuu chakkk...nampak pusat..." heh!

4 comments:

Anonymous said...

Samsidar aku dah bagi Anwar try.. Apa salam nya Assmin makan dkt luar lauk sama je boring la.. Bozz Anwar asyik komplen dgn aku je u Ni tak macam dulu la..

Assmin asyik main dgn Nuar! Boringlah..

ASssMin & Anwar GanGtaik

Anonymous said...

siapa pompuan tu?

KASI BONGKAR....BONGKAR...BONGKAR..
HIDUP..HIDUP...BONGKAR...BONGKAR

Anonymous said...

Masyaallah,betulkah gambar ini. Baginikah pribadi pembantu AnuarI. Ya Allah ampunilah AKU...tak kusangka anak didik Anuar begini rupanya.Lindungilah aku ya Allah daripada golongan ini.Andai benar apa kulihat maka aku mohon pada mu ya Allah, hindarlah golongan ini drp menjadi pemerintah kami.AMIN.

Anonymous said...

Kasi bongkar....kasi jelas itu gambr la

Bila Kak Su Bersuara... Heh!