Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, April 30, 2012

PENGUMUMAN UNTUK PAS KEDAH, UMNO/BN DAN RAKAN-RAKAN BLOGGER DI KEDAH...

Aku ada berita buruk untuk PAS Kedah hari ini. Harap PAS Kedah, khususnya para pemimpin PAS yang selama ni dok buat wayang dan zalim terhadap rakyat Kedah ambil perhatian....

Apa pun, berita buruk tu akan aku beritahu pada jam 12 tengahari ni. 

Nak tahu apa berita buruk tu, sila tunggu pada jam 12 tengahari ni. Kawan-kawan aku kat Kedah pun kalau nak tahu, sila jenguk kat blog aku ni nanti...heh! Relax bro...tunggu tengahari ni...tengahari lebih panas, kan? Heh!

Harap tak terkejut...heh!

1 comment:

Anonymous said...

AKU TENGAH TUNGGU NI.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!