Iklan Berbayar

Ucapan Aidilfitri Mukhriz Dan Rakyat Kedah...

Wednesday, April 25, 2012

PANASSSS..!!! AKSI PANAS SEBENAR ANWAR - SHAMSIDAR BAKAL DIDEDAHKAN DI BLOG INI...??!!!

Ini gambar Anwar - Shamsidar dalam kereta yang saya petik dari blog Parpu..tapi betul ke ini petikan dari video tu? Ermmm..?
Saya ada sesuatu yang maklumat istimewa untuk dihidangkan buat pembaca setia blog ini tentang RAKAMAN VIDEO SKANDAL SEKS "AIS KRIM" ANWAR -SHAMSIDAR yang kini berada di tangan Datuk Shafee Abdullah.

Sesuatu yang sememangnya agak mengejutkan, tapi lepas tahu perkara tu, saya dah tak terkejut dahhhhh...heh!

Tapi, saya tak boleh cerita sekarang....heh! Saya cuma boleh kasi "hint" saja buat masa ni...heh!

Menurut "sumber", rakaman skandal video seks itu telah ditonton oleh beberapa orang "dalam" dan menceritakan "aksi panas sebenar" Anwar - Shamsidar...

Nak tahu sama ada benar ada adegan "ais krim" atau tidak..? Tunggu tepat jam 12 tengahari ini....heh!

P/s: Amboiiii...sebut pasal video seks skandal Anwar je, ramai pulak yang dok call tanya saya..heh! Sabar la bro...lagi pun saya bukan pengedar dvd lucah pun..! Tunggu pukul 12 nanti saya ceritakan...heh!

4 comments:

JAKA said...

sebarkan sebanyak2 fitnah...

semuga mendapat neraka yang terbaik.

pedulikan duit rakyat dirompak berbillion2 , yang penting anwar mesti difitnah utk PRU 13 nanti.

rupanya benarlah ramai melayu dah murtad, dh tk percaya dosa pahala. dh tak heran ancaman neraka oleh Allah.

agama ayah pin kot kaki2 fitnah ni

JAKA said...

kerajaan umno kena haramkan ais kerim lepas ni.

ini kerana mereka percaya ais kerim adalah alat skandal sex sumbang.

maka lepas ini tukarlah musuh no 1 negara bukan lagi dadah, tapi AIS KERIM.

Allah suruh cari 4 saksi, umno bersaksikan ais kerim.

dulu umno bersaksikan tilam. kemudian bontot saifool, kemudian video hitam putih datuk tengkorak dan sekarang bersaksikan umi hafilda pontianak.

hahahahaha

Anonymous said...

Ui bkn main suka lg blogger ni.... blh x jd blogger yg bertamadun skit..... Wpun anda bkn penjual vcd lucah tp anda lg teruk krn menjaja kisah lucah org.....xkiralah klu si polan tu memang ada bt benda tu.... itu dosa dia dgn Tuhan....ni menyebarkn aib org lglah nk kata mcm pe plak ya.... suka sgt lah tu....

dato najib said...

Ni apa ckp mcm org kapior je ni... aibkan org konon! tu ayat penafian lh tu... cuba najib yg buat sudah pasti xcukup kertas korang hentam dan maki... nabi brsabda kalau anak dia sendiri mencuri pun akan d potong tangannya apatah lg org berzina dn meliwat!!!! Masa chua soi lek dulu smpai x cukup tnh korang hina!!! bangang betul