Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, April 3, 2012

PANASSS..!!! ORANG PAS TERBELIAK TENGOK PENARI GHAIRAHHH...???!!!

Apsal aku tengok macam orang PAS je yang terjojol depan penari ghairah ni..???



Aku pun tak tahu macamana tarian ghairah ni boleh muncul kat Selangor ni. Tapi perkara ni memang berlaku sebab ada laporan berita pasal tarian ghairah ni. RM10 untuk join maksiat!


Ini la jadinya bila kasi DAP menang kat Selangor. Pusat hiburan tumbuh bagai cendawan. Ada pulak si Ronnie "The Don" tolong cover line, makin menjadi-jadi la tumbuh pusat-pusat maksiat macam tu...

Aku tak nafikan dulu masa BN pun ada pusat hiburan dan sebagainya. Tapi tak la sebanyak sekarang ni. Dulu pun, pusat-pusat hiburan tu terkawal. Tapi bila dah banyak macam ni, dah tak terkawal dahhh..!!!

Kalau ditanya puak-puak pembangkang, dah memang standard diorang akan salahkan UMNO. Dah memang akal pembangkang macam tu. Anak diorang isap ganja pun diorang salahkan UMNO...

Bayar RM10 Untuk Tonton Tarian Ghairah

Hanya RM10 untuk menonton persembahan ghairah. Itu yang ditawarkan sebuah premis hiburan yang diserbu Bahagian Siasatan Jenayah, Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (D7) Selangor di Taman Prima, Selayang, di sini, awal pagi tadi.
Dalam serbuan jam 1.30 pagi itu, 23 pelayan pelanggan (GRO) warga asing berpakaian seksi yang asyik menari ghairah di atas pentas peragaan ditahan. Kadar bayaran yang rendah itu menjadi faktor premis hiburan terbabit dikunjungi ramai pelanggan untuk berhibur bersama GRO pilihan.
Ketua Operasi, Asisten Superintendan Azli Abu Shah berkata, ketika serbuan, semua GRO terbabit yang terkejut dengan kehadiran polis melarikan diri melalui pintu belakang premis, namun gagal selepas dikejar anggota polis.
Katanya, dalam serbuan itu, empat lelaki dipercayai penjaga premis dan 23 GRO iaitu lapan warga Thailand, sembilan (Vietnam), empat (Indonesia) dan dua (China) ditahan untuk siasatan lanjut.
“Siasatan awal mendapati semua mereka yang berusia 19 hingga 39 tahun itu bekerja sebagai penari ghairah dan tidak terbabit aktiviti pelacuran.
“Mereka hanya menari di pentas untuk menghiburkan pengunjung dengan berpakaian seksi,” katanya di sini, semalam.
Menurutnya, pelanggan yang berpuas hati dengan tarian mereka boleh menambah RM10 untuk membeli kalungan bunga bagi diberi kepada GRO terpilih. -Mynewshub.my


No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!