Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, April 11, 2012

PANASSS..!!! BEKAS PRESIDEN ABIM BAWA FAHAMAN SESAT..!!!

Di akhir zaman ini, sesetengah umat Islam tidak mengambil berat mengenai persoalan aqidah ummah. Bila disebut mengenai PLURALISME, mereka tidak berminat untuk meneliti isu fahaman sesat itu yang semakin berleluasa di negara ini...

Bila dibuktikan bahawa fahaman PLURALISME itu dipelopori oleh Anwar Ibrahim, mereka menganggap ia adalah satu serangan politik terhadap Anwar. Sedangkan, mereka tidak sedar bahawa ini bukan soal Anwar dan ini merupakan soal AQIDAH..!!!

Pada saya, walaupun bukan Anwar sekalipun yang mempelopori dakyah kuffar ini, ia perlu ditentang oleh seluruh umat Islam di negara ini. Fahaman ini jelas menghina Islam dan saya tidak dapat bertoleransi dengan fahaman yang menghina Islam.

Dr. Yusri di atas jelas menuduh Anwar sebagai seorang pemimpin yang mempelopori fahaman pluralisme di Malaysia. Saya pernah bertemu secara peribadi dengan Dr. Yusri dan beliau menceritakan tentang fahaman yang dibawa oleh Anwar melalui IKD itu...

Jadi saya ingin bertanya, wajarkah Anwar yang disahkan mempelopori fahaman pluralisme ini diangkat menjadi pemimpin Islam? Layakkah dia diangkat sebagai PM? Apa akan jadi pada Islam di Malaysia sekiranya dia diangkat jadi pemimpin no.1 negara?

Saya tidak mahu menjawab persoalan ini kerana saya memang tidak rela melihat Anwar menjahanamkan Islam di negara ini. Hanya mereka yang mengaku cintakan Islam saja yang layak menjawabnya. Tak payah jawab di sini, sila jawab di dalam hati masing-masing...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!