KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Tuesday, April 24, 2012

PAKAI TUDUNG, TAPI TUNJUK ISYARAT LUCAH..! KORANG KENAL TAK ANAK SAPA NIHHH..? !!

Ni budak-budak sekolah ni anak sapa ni? Kenapa yang sampai teruk sangat perilaku ni? Aku rasa cikgu-cikgu kat sekolah tak ajar benda-benda ni semua kat sekolah. 

Rasanya, mak bapak budak-budak ni pun rasanya tak ajar pun tunjuk isyarat lucah begitu. Cuma, bila dah "kantoi" secara bergambar tanpa superimpose begini, siapa yang harus dipersalahkan? Mak bapak atau cikgu?

Aku rasa, budak-budak ni belajar dari luar. Mungkin terpengaruh dari budaya luar. Rasanya masa zaman aku dulu kami tak berani buat isyarat lucah macam ni. Walaupun kami tau makna isyarat tu, tapi kami tak sanggup buat pun isyarat tu...

Tapi bebudak zaman ni berani terlebih. Nasib baik aku tak kenal budak-budak ni. Kalau aku kenal depa dan dikenal pasti adik beradik atau saudara mara aku...memang nahas la depa ni...

So, aku publish gambar ni. Tujuan aku nak tunjuk kat korang, korang kenal tak? Lagi bagus kalau korang bawa gambar ni tunjuk kat mak bapak diorang. 

Kalau mak bapak diorang kasi penampar kat bebudak ni, maka mak bapak diorang memang normal. 

Tapi, kalau mak bapak diorang marah korang balik dan back up anak dia, memang sah mak bapak diorang memang jenis tak boleh pakai dan wajar dipersalahkan atas perangai buruk anak-anak mereka tu...

So, macamana korang kenal?

5 comments:

kluangman said...

Aku rasa aku kenal bebudak yang dah boleh jadi mak budak ni.

Bukan setakat kenal bebudak ni, mak bapak dia orang pun aku kenal.

cuma aku tak syorkan tunjuk gambar ni pada mak bapak dia orang ni - buang current.

Sebab, baru2 ni mak bapak dia orang pun dikatakan 'menghina' DYMM Sultan dan Raja Melayu dalam Istiadat Pertabalan SPB Agong.

Bahkan ada bapa pada salah seorang budak pompuan tu terlibat dengan biseksual.

Bukan itu sahaja, mak budak tu pun bersekongkol, menyembunyikan fakta dan berdiam untuk memberi penjelasan terhadap suaminya yang buas itu.

Jadi apa yang boleh diharapkan pada bebudak pompuan ni kalau peringkat dewasa, tua dan pemimpin lebih teruk dari itu, saban hari keluar paper?!!!

Anonymous said...

Ohh...itu tunjuk isyarat guna jari mana nak jokok2 manja nanti. Atau juga mereka nak bagi tau buat masa ni mereka hanya ada jari tu jer sebagai pemuas nafsu serakah mereka...Bang Nuar tolong cikit...

Anonymous said...

Buan setakat tunjuk isyarat beb buat pu mereka berani.klau x caya tanya mahasewel kat dataran tu

juliana rosmani said...

katanya kan gmbar ni kena edit..actually diorg genggam tangan.KATANYA lahh.maklumlah,teknologi skrg kn da majuu

juliana rosmani said...

tp katanya gambar ni kena edit..actually diorg genggam tangan.KATANYA LAH mcmtu~