Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, April 28, 2012

LIVE BROADCASTING DARI DATARAN MERDEKA BERKAWAT DURI..!!!

Tadi aku dah upload gambar-gambar Bershit 3.0 yang aku snap semalam. Sorry la...broadband aku lembab dan "masuk air"..!!! Heheee...anyway..aku akan teruskan broadcasting ni walau dalam kepayahannn...

Blog ini akan membawakan berita-berita dan gambar-gambar terkini dari Bershit 3.0 di Dataran Merdeka dari masa ke masa...live broadcasting...heh!

Nantikan berita-berita panas dan "busuk" dari Bershit 3.0..dan kita nantikan siapa pula yang akan "mati" kali ni...heh!

2 comments:

Anonymous said...

dosa besar rahim nor bekas kpn adalah kerana dia tidak membunuh anwar ibrahim.pahala yang dia dapat kerana melebamkan mata anwar ibrahim tidak dapat memadamkan dosa besarnya itu.

Anonymous said...

ambiga pun berkata - "matlamat bersin kita telah tercapai, kita telah berjaya mencederakan polis, dan bar counsil akan mempertahankan sepenuh tenaga dan menggunakan segenap ruang yang diberikan olih perlembagaan dan undang-undang demi mempertahankan para peserta demonstran yang berjaya mencederaparahkan polis, dan ini kita akan buat dengan lebih baik lagi pada bersin 4.0 dan kecederaan kepada pihak polis kita akan tambah lagi, tetapi pada masa yang sama kita hendaklah memasang perangkap dan bersiap sedia dengan rakaman vidio jika sekiranya peserta demontran dari bersin tercalar walaupun sedikit kita akan tayangkan ke seluruh dunia dan dedahkan sebagai kezaliman polis. rakaman vidio olih pihak polis itu kita akan patahkan dengan menggunakan fatwa yang dikeluarkan olih haji adi - vidio itu besi dan tidak bolih menjadi saksi. tetapi jika kita siarkan vidio keganasan polis, kita akan gunakan karpal singh atau saya sendiri beserta pakar dari dalam dan luar negara untuk kita buktikan bahawa vidio itu benar dan bolih dibuktikan sebagai keterangan di mahkamah. itulah kelebihan yang ada apabila kita tahaluf siyafi bersama pas." sekarang ini, saya kena berlakon sat, "er .. saya tak sangka keganasan demonstran ini bolih berlaku, ini semua salah polis, kalau polis benarkan kami buat demontrasi di dataran merdeka saya yakin perkara seperti ini tidak akan berlaku ..."

Bila Kak Su Bersuara... Heh!