Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, April 13, 2012

LAWAK PAGI INI...PERADUAN TEKA SIAPA BAPOK "BERGETAH" INI....!!!

Jarang-jarang jugak aku buat peraduan kat blog aku ni... 

Tapi bila tengok gambar kat atas ni..aku teringin pulak nak buat peraduan...

Soalannya...siapakah "drag queen" yang dibulatkan dengan bulatan merah di atas?

Pemenang yang berjaya meneka dengan jawapan yang betul takkan dapat hadiah, tapi dia akan membuktikan bahawa dia memang kenal Anwar sebagai seorang yang "dua alam"! Heh!

1 comment:

Anonymous said...

muka yg dibulatkan adalah anugerah tuhan bagi kak wan azizah...

heheheheee...

aku tak kenal anwar ni secara berdepan tapi aku kenal anwar ni dalam 1 ummah yg anwar ni anti islam...

pejuang hamas...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!