KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Thursday, April 26, 2012

LAWAK PAGI INI...ADAM ADLI MANGSA TERBARU ANWAR SELEPAS SAIFUL BUKHARI..???!!!


Aku ingat dia dah serik dah lepas kes Saiful Bukhari...rupa-rupanya dia dok lama dah jeling "anak ikan" terbarunya..Masih "ketat" dan belum bolos lagi kotttt...???

Masa berkhemah kat Dataran baru-baru ni, ada tak Adam Adli hilang sekejap? Hilang dalam masa 2 jam?  Dia pegi mana? "Hotel" berdekatan..? Bukan dia tidur dalam khemah ke? Khabarnya ada aweks dalam khemah tu..betul?

Heh! Mana mak bapak Adam Adli? Nasihat aku, elok jauhkan anak korang dari Anwar secepat mungkin. Kalau "bolos" nanti...menyesal tak sudah! 

Ada air mani dalam lubang bontot Adam Adli pun si Anwar boleh lepas lagi...heh!

1 comment:

Anonymous said...

....aawwww...gitu...
....aaawwww ..aaawwww...aaawwww....gitu...!