Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, April 18, 2012

KEADAAN TUN M DI WAD HUKM...

Tun M admitted pun masih mampu senyum..Anwar kena sikit je tapi macam dah nak mampus sangat dahhh!!!

Aku dapat tau berita ni lewat semalam. Ayahanda Tun M admitted sebelah pagi, tapi aku baru tau last nite. Beliau admitted dekat sangat dengan kawasan opis aku...

InsyaAllah, jika diizinkan, aku akan meninjau perkembangang Tun M di HUKM hari ni. Tu pun kalau boleh dapat maklumat la dan diizinkan...tapi ye la...beliaukan VVIP.. dah tentu agak payah untuk aku masuk tengok keadaan dia...

Last 2 week aku pun admit jugak. Tengkiu la pada kengkawan yang sudi datang jenguk aku kat wad hari tu...

Semoga Tun M cepat sembuh seperti sedia kala dan dikurniakan kesihatan yang berpanjangan oleh Allah SWT.. Amin...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!