Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, April 2, 2012

GEMPARRR..!!! GAMBAR XXX ANWAR - SHAMSIDAR BAKAL DIDEDAHKAN...!!!


Yang ni memang gambar superimposed...lu tunggu yang original punya...heh!


Anwar...lu jangan cakap banyak. Gambar lu dengan Shamsidar tengah berpeluk sakan kini ada di tangan seseorang. Ewah-ewaaah....bukan main lagi ko yer Anwar...!


Gua cakap lu, gambar lu ni walaupun dah berusia 12 tahun, khabarnya masih jelas dan terang! Superimposed? Sorry bebbbb...penyimpan gambar tu dah prepare awal-awal. Di dah bawak gambar tu untuk disahkan oleh pakar-pakar forensik kat oversea...heh!

Lu tunggu je la gambar tu meletop nanti! Lu nak pakai alasan "konspirasi UMNO" lagi? Lu nak cakap "ni semua kerja busuk UMNO" lagi? Sorry bebbbb..!!! Alasan tu dah tak laku...dah lapokkk! Heh..!!! Lu yang buat taik...tapi lu nak salahkan pulak UMNO?

UMNO tak buat hal. Yang buat hal ialah lu sendiri! Lu yang cari pasal! Lu dok main betina sana sini dan lepas kantoi lu nak salahkan orang lain pulak? Lu ingat UMNO tak de kerja lain ke nak buat? Heh!

Gua tunggu masa je gambar tu release nanti...dan lu jangan ingat lu boleh terlepas macam tu je....

Kalau lu tak percaya apa yang gua cakap tu...cuba klik kat sini...! Walla weeiiiiii..!!!

3 comments:

Anonymous said...

Duke, cepatla keluarkan. Aku pon nak tgk gak....

Bujang Senang said...

NAK TENGOK SEKARANG JUGAK...HUHUHUHU

Anonymous said...

bongkarkan segala kemungkaran yg dilakukan...

aku tunggu jee.. bro...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!