KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Wednesday, April 25, 2012

GEMPARRR 18SX..!!! MAHASISWA KANTOI BER"18SX" DALAM KHEMAH DI DATARAN MERDEKA...???!!!


Aku ingat budak-budak ni memang nak berkhemah dan "duduk bantah" saja, tapi diorang buat benda lain??? Siap boleh tidur sekhemah pulak tu..!!! Perghhhh...! Apa yang depa jantan betina buat dalam khemah? 

Depa romen-romen kot?

Menurut member aku (badut rakyat) yang rakam video ni, dia sengaja potong "babak tu" sebab ia sangat mengaibkan! Memang terang-terang 18SX..!!! Heh!

Sebab tu dia potong babak tu. Ye laaa..nanti aksi bebudak "mahasiswa" ni jadi ikutan remaja pulakkkk...kan?

Aku nak tanya, memang macam ni ke perangai budak-budak mahasiswa zaman sekarang ni? 

Apa pandangan korang? Apa pulak pandangan adik-adik mahasiswa yang lain? Aku dengar, mak bapak budak-budak ni tak kisah pun...tak caya cuba tanya mak bapak Khalid Ismath...

So? Benda macam ni ke yang korang sokong sangat tu? Pembangkang memang sokong perkara macam ni. Cuba tengok perangai Ketua Pembangkang...China Doll pun dilanggannya..apatah lagi bebudak bawah dia...! Takde duit nak langgan China Doll, awek sekuliah pun diorang sebat!

Dah la diorang pejuangkan benda yang tak masuk dek akal, buat maksiat pulak tu? Lepas tu mengandung...buang anak...bakar anak...dan sebagainya. Lepas tu nak salahkan kerajaan...heh! Bodo ke apa?

1 comment:

Anonymous said...

sebab tu la org yg sokong pembangkang semuanya mempunyai peribadi yang buruk,latar belakang yg buruk dan tidak berakhlak.bahasa yg digunakan tidak pernah sopan.