KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Wednesday, April 25, 2012

BREAKING NEWS..!!! KANDUNGAN VIDEO SEKS "AISKRIM" ANWAR-SHAMSIDAR BOCOR DAN TIDAK SEBAGAIMANA YANG DIJANGKA..!!!

Ini hanya gambar Anwar di dalam kereta bersama seorang yang dikatakan sebagai Shamsidar..ikuti kisah "sebenar" rakaman video itu...
Sebagaimana yang dijanjikan...berikut adalah info video 'oral seks" Anwar - Shamsidar yang saya janjikan pagi tadi...

Sebelum ini, mungkin kita ada dengar cerita Shamsidar meng"ais krim"kan Anwar. Tapi, menurut "sumber" yang aku terima semalam, jangkaan ramai itu meleset sama sekali.

Rakaman video seks di tangan Datuk Shafee Abdullah itu tidak begitu, katanya...

Semalam, aku bertemu dengan "seseorang". "Seseorang" yang menceritakan sesuatu tentang rakaman video skandal seks "ais krim" yang kini berada di tangan peguam Nalla, Datuk Shafee Abdullah...

Menurutnya, rakaman video itu tidak menyaksikan Shamsidar "makan ais krim" pun!

Tapi sebaliknya, rakaman video itu mempamerkan Anwar yang bernafsu meng"ais krim"kan Shamsidar dengan hangat! Perghhhhhhhhh..!!!

Sebenarnya, aku agak terkejut dengan cerita "seseorang" itu. Ia membuat aku lebih teruja untuk ke mahkamah sebagai pemerhati bagi kes saman Anwar - Nalla itu. Tentu menarik..!!!

Bagaimanapun, aku masih belum mempercayai kesahihan aksi Anwar menjilat-jilat Shamsidar sebagaimana yang dinyatakan sumber aku itu. 

Meskipun "dia" tidak pernah memberikan info yang salah pada aku, aku belum saksikan sendiri rakaman XXX tersebut dengan mata kepala aku sendiri...

Jadi, aku tak boleh beri kesimpulan lagi. Tapi aku yakin, cerita "jilat menjilat" Anwar ini mampu membuatkan "telur" Anwar "terserot" ke dalam! Kecut bagai tidak bertelur lagiiii..! Heh!

Apa pun, aku ucapkan tahniah kepada Anwar kerana berjaya menjadi seorang pelakon porno yang begitu hebat sekali. Bukan senang nak tengok Ketua Pembangkang beraksi dalam video porno. Dia sorang ja yang mampu buat!

Sekali tengok gaya, macam tak percaya Pak Syeikh buat begitu. Tapi bila dah tahu kebenarannya, ia mampu membuat seluruh rakyat meludah kubur Anwar nanti...

Kita tunggu pendedahannya..Yeeeeehaaaaaaa..!!!

2 comments:

Anonymous said...

aku pun tak percaya kalau tak tengok . La ni kita pakat-pakat tok sah percaya pasai tak dapat tengok . Kalau dapat tengok bolehla kita percaya . Dak gitu

cikgu det said...

Ada video disini..hehehttp://upsidet.blogspot.com/2012/04/gol-terbaik.html