Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Bila Kak Su Bersuara... Heh!

Monday, March 19, 2012

SEPERTI YANG DIJANJIKAN SEMALAM..TERIMALAH..! PERIHAL VIDEO ANWAR VS. DUA SIAM DOLLS..!!!

Versi China Doll yang belum terjawab sehingga kini..Versi Kembar Siam Dolls bakal menyusul...bila ditanya, Anwar marah-marah...

Sebagaimana yang dinyatakan semalam di sini, saya akan mendedahkan mengenai dakwaan wujudnya skandal video aksi seks panas terbaru yang dikaitkan dengan pemimpin yang mahu diangkat menjadi PM oleh pembangkang, Anwar Ibrahim bersama dua Siam Dolls di bilik yang sama..!!!

Menurut sumber yang kukuh, rakaman tersebut lebih berkualiti mutunya (tapi saya tak tahulah sama ada ia berbentuk HD atau tidak!).

Apa yang panas? Sumber memberitahu bahawa di dalam video tersebut, Anwar dikatakan telah melanggan dua orang Siam Dolls. Ada adegan "urutan" dan ada juga aksi "seperti video terdahulu" (video China Doll).

Bagaimanapun, sumber menegaskan bahawa dia tidak akan mendedahkan video tersebut selagi belum tiba waktunya. Namun, dia menyatakan bahawa SAHIH, video itu ada padanya...

Pakar Forensik Visual negara Uncle Sam mengesahkan lelaki ini 99% Anwar...apa lagi penafian Anwar? Kalaulah lelaki dalam video tu Tun Dr. Mahathir..dah tentu Anwar keliling dunia hebahkan...!!!

Walaupun, ada dikalangan kami yang meminta agar beliau menayangkan video tersebut bagi meyakinkan lagi kesahihannya, beliau sekadar tertawa dan menyatakan "sorry" dan tetap dengan pendiriannya untuk menyimpan video tersebut sebagai "reserved ammunation" yang akan digunakan pada masa yang sesuai kelak.

Adeh laaaa...kami dah tanya..tapi Anwar marahhhh.. Takpe..nanti kami tanya dan ingatkan Anwar lagi yer...heh!

Selain itu, beliau mahu kami terus mendesak agar Anwar menjawab tentang isu video seks pertama Anwar Vs. China Doll sebagaimana yang didedahkan Datuk T sebelum ini.

Namun yang pasti, beliau memberi jaminan bahawa video yang dimilikinya itu jauh lebih "panas" dan "mengghairahkan" berbanding video Anwar-China Doll milik Datuk T tersebut...

Menurut beliau lagi, Anwar memang mempunyai nafsu seks luar biasa dan aktif mengadakan hubungan haram tersebut. Tak tahulah, mungkin Anwar terlalu "gersang" kot akibat Kak Wan yang mungkin sudah "monopause" dan tak mahu lagi melayan Anwar...

Anwar menjolok-jolok lubang bontot sendiri..dah kemaruk sangat ke Pak Syeikhhh..???

Sehingga kini, beliau mendakwa bahawa Anwar memang bi-seksual dan dia sanggup menjadi saksi di depan Allah diakhirat tentang dakwaannya itu...

Heh! Amacam? Ada orang yang nak lari masuk Kedutaan Turki lagi sekali ke? Atau memang dia takkan balik-balik lagi ke Malaysia (dengar kata dia berada di India sekarang)...

Misteri Jam Omega..bukti simple macam ni pun Anwar tak mampu nak tunjuk..kalau dia tunjuk jam Omega tu..dah tentu Datuk T checkmate dulu...kan? Itu pun Anwar tak boleh buktikan...abih tu camana kami nak caya kat dia..?

Tentang siapa "sumber" tersebut, tak payah la kami dedahkan buat masa sekarang. Biarlah dia yang mengaku nanti. Namun kami pasti dia tidak berbohong kerana kami percaya kepada sumpah yang bersaksikan nama Allah...

Apa pun, kita tunggu saja. Nanti bila beliau nak dedahkan video tersebut, kita all out kasi dedah habis-habisan tentang hobi yang Anwar minat sejak di bangku sekolah ini...

Agak-agak, Anwar ada terbayang muka Kak Wan tak masa main dengan China Doll tu? Kesian Kak Wan...ketaatannya ternoda..ada jugak wanita macam ni ek? Camana jiwa dan perasaannya? Tak sedih dan kecewa ke? Atau Kak Wan merelakan..??? Apa pula kata Izzah?

Cuma yang saya risaukan, sampai bila Anwar nak terus jadi begini? Tak ingat Allah, kah? Tak terbayang wajah Kak Wan, Nurul Izzah dan anak-anak yang lain ke? Saya kasihan pada Anwar atas tabiat buruknya yang dilihat sukar dikikis itu...

Mungkin Anwar akan kata ini semua satu lagi konspirasi dari pihak UMNO atau Kerajaan. Tapi kami berani jamin, semua ini tidak ada kena mengena dengan politik. Ia adalah sebab moral...

Dan yang paling penting...KAMI TAK MAHU BERPERDANA MENTERIKAN SEORANG BISEKSUAL YANG SANGAT TIDAK BERMORAL SEPERTINYA...

Khabarnya, agen-agen US dan Yahudi yang selama ini rapat dengannya dah lama tahu hal ini dan Anwar dikatakan telah dicucuk hidung oleh mereka dan melakukan ikut kemahuan mereka...

Dan sebab itulah Anwar membodek Israel baru-baru ini yang membuatkan Hamas memutuskan hubungan dengan "Imam Mahdi" versi Yahudi itu...

Biar apapun, mengenai isu moral ini, saya serahkan kepada Allah SWT yang lebih layak merencanakan hidayahNya kepada Anwar. Semoga Anwar bertaubat sebelum terlambat. Selamatkanlah Anwar dari api neraka...Astagfirullahil'azimmmm...Wallahua'alam.

No comments: