Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, March 31, 2012

BUAT ORANG KEDAH SAHAJA..!!! RAKYAT KEDAH TAK MALU KE DENGAN KEBODOHAN AHLI PARLIMEN INI...???!!!

Bila saya dapat tahu mengenai sesuatu yang sangat memalukan orang Kedah macam ni, saya turut rasa tempiasnya. Malu atau tidak terpaksa menahan tebal muka bila diketawakan rakan-rakan dengan kebodohan Mahfuz Omar, Ahli Parlimen Pokok Sena yang tak guna...

Rakan-rakan kata...
"Apa la Mahfuz ni...eja 'lunch' pun tak tau ke? Teruk betul orang Kedah ni..orang bodoh macam Mahfuz ni pun korang angkat jadi Ahli Parlimen..!"
Time tu, tebal muka brooo..!!! Haram jadah sungguh! Buat malu saya saja si Mahfuz ni! Malu betul! Saya tak tahu la apa orang Kedah lain rasa. Orang Kedah tak malu ka ada Ahli Parlimen bodo lagu Mahfuz ni...?

Eja "lunch" pun tak reti ke???

Woi Mahfuz..!!! Lunch laaa...LUNCH..!!! Launch tu makna dah lain dah tu! Launch tu 'melancarkan'. Macam melancarkan perasmian ka..lancarkan peluru berpandu ka...itu maksud LAUNCH..!!!

Dulu masa mak pak hang suruh pi sekolah hang buat menatang apa, Mahfuz? Sekarang ni hang dok buat malu orang Kedah pulak. 

Orang lain bertwitter hang pun nak bertwitter. Orang lain cakap omputih hang pun nak tweet omputih gak! Tapi orang lain tau dan hebat berbahasa Inggeris. Hang tu tak reti! Lain kali kalau tak tau, tanya la dulu sebelum tweet..bodo!

Haaaa..kan dah kena sebijik bodo dengan saya. Saya dah warning dah sebelum ni supaya jangan malukan orang Kedah lagi. Tapi Mahfuz ni memang tak makan warning! Nak kena hantuk kepala kat dinding kot?

Orang-orang Kedah mau ka Mahfuz jadi wakil rakyat depa? Tak guna seduit betoi..!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!