Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Thursday, January 19, 2012

TERKINI..!!! AKAUN TWITTER AZWAN ALI KENA HACK PULAK DAHHH..!!!!


Lepas mohon maaf semalam, Azwan Ali masih teruk kena belasah. Ada yang pertikaikan permohonan maaf dia dan lebih teruk, akaun twitternya pulak kena HACK..! Heh!

Nasib la Azwan. Everything yang kita buat kat dunia ni ada consequences, kan? So, kalau berani buat, kita kena la jugak berani terima consequences yang akan kita terima...heh!

Mungkin itulah balasannya bila buat zalim kat orang sebelum ni, especially kat Tun M. Allah bayar cash.

Anyway, kalau betul Azwan dah taubat..aku harap dia sabar je la. Time cam ni la Allah nak tengok kesabaran dia, kan? Heh!
Akaun Twitter Azwan Ali Kena Hacked Pulak!

Ingatkan dah abislah cerita pasal Azwan Ali dan Twitternya.

Rupanya tidak.

Cuma dalam kes kali ni mungkin takda salah Azwan ke apalah kan.

Akaun Twitter dia dah kena hacked dengan seorang penggodam yang menggelarkan dirinya sebagai Jack Sparrow dari RileksCrew awal pagi tadi.

Jack Sparrow menurut beberapa blog memang terkenal dengan tindakannya menggodam beberapa fanpage-fanpage artis di Malaysia dan juga beberapa kenamaan lain .

Menurut mereka juga, tujuan penggodaman mungkin berunsurkan security testing bagi seseorang artis itu untuk memperkukuhkan tahap keselamatan mereka seperti untuk akaun facebook, twitter, email dan sebagainya .

Semalam, dalam satu sidang akhbar bertujuan memohon maaf dan berdamai dengan kakanya, Ummi Hafilda, Azwan ada meluangkan bahawa dia tersilap membuat beberapa Tweet yang bersifat mengugut dan menjatuhkan air muka bekas pemimpin negara, Tun Dr Mahathir Mohamad. -Mynewshub.my

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!