Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Thursday, January 19, 2012

PANASSS..!!! ANWAR, AZMIN, KAK WAN, SHAMSIDAR AKUI DAKWAAN UMMI HAFILDA..???


Semalam, Azwan kasi gempar bila buat u-turn. Ummi pulak dakwa dia ada bukti Anwar jalin hubungan seks dengan kakak iparnya, Shamsidar Taharin.

Azwan kata dia dihasut? Siapa tu? Anwar ke Azmin? Nak tanya Azwan, apa yang dia dapat sampai sokong Anwar dan Azmin sehingga sanggup fitnah adik dia sendiri? He should reveal everything if he plans ti repent himself..

Sebenarnya, aku tunggu sesangat..bila Anwar, Kak Wan, Azmin dan Shamsidar nak saman Ummi Hafilda. Bila tu?

Baru ni Anwar ada saman Utusan pasal siarkan berita wawancara dia dengan BBC kat Mumbai. Aik? Utusan bagi publisiti pun nak saman ke? Utusan hanya tulis apa yang dia kata kat media je, salah ke?

Kenapa tak berani pulak saman Ummi Hafilda? Siap ada video lagi sebagai bukti. Kalau bawak masuk mahkamah, aku rasa Ummi takkan nafikan wanita dalam video tu adalah dirinya sendiri..

Jangan takut la. Ummi walaupun takde telor macam Anwar dan Azmin, dia berani mengaku punya. Dia bukan macam Anwar yang sah-sah dia dalam video tapi tak nak ngaku! Ellehh..sperm dia ada dalam bontot Saipul pun dia tak nak ngaku...kan? Heh!

Poyo betul la Anwar dan Azmin ni. Penakut! Saman laaa..saman la! Heh! Kalau tak betul, dah tentu diorang saman. Tapi dah benda tu betul...tu yang tak berani tu...nak bersumpah kat mahkamah pun takut..apatah lagi kat masjid sebut nama Allah..! Heh!

3 comments:

Anonymous said...

Ummi harus berhati hati...pelik juga kenapa secara mendadak azwan boleh u-turn????

Anonymous said...

azuan2 bila ko nak cerdik?

Anonymous said...

Tah aku memang tak percaya langsung ngan asswan seko ni...AWAS Ummi..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!