Tuesday, January 3, 2012

LAWAK GEMPARRR 3 JANUARI 2012..!!! KAK WAN NGAKU ANWAR BERAHIM SEBAGAI PELAKON VIDEO AHLI POLITIK YANG TERLAMPAU..???

Tu diaaa..!!! Kak Wan dah hilang sabar ke sampai ngaku cam tu? Heh! Selagi tak sampai tarikh 9 Januari ni, tiap-tiap pagi la aku nyakat Anwar Berahim macam ni..! Heheheheheeeee...

Sampai bila la Kak Wan nak hidup dalam pembohongan cam ni? Anwar cukup bertuah sebab dapat isteri yang setia cam ni.. Bukan setakat sanggup ngaku sebagai China Doll, tinggal satu rumah dengan Sukma Darmawan (madu gay) dia tu pun sanggup jugakkk..!!! Perghhh..!!!

1 comment:

Anonymous said...

aku rasa diorg ni pernah "threesome" arr..ha..ha

Bila Kak Su Bersuara... Heh!