Iklan Berbayar

Ucapan Aidilfitri Mukhriz Dan Rakyat Kedah...

Monday, November 7, 2011

PAKATAN TERUS HARAM..!!! TAK RETI SYARAT ROS KE..???!!!

Semalam, Dewan Pemuda PAS Kelantan menuduh yang Barisan Nasional amat takut kepada sistem dua parti didalam negara Malaysia. Barisan Nasional juga didakwa mempergunakan Pendaftar Pertubuhan Malaysia (ROS) untuk menghalang proses perjalanan sistem demokrasi dinegara ini.

Dengan penuh bangga, Ketua Dewan Pemuda PAS Kelantan mendabik dada kononnya gabungan Pakatan Rakyat terbukti lebih baik serta diterima oleh seluruh rakyat. Sebab itulah Barisan Nasional dan UMNO sedaya upaya berusaha untuk menggagalkan pendaftaran Pakatan Rakyat sebagai satu gabungan yang sah.

Disini sahaja sudah menampakkan kebodohan Ketua Pemuda PAS Kelantan itu. Pakatan Rakyat tak boleh didaftarkan sebagai pertubuhan yang sah BUKAN kerana Barisan Nasional atau UMNO yang menjadi penghalang. Ia juga BUKAN kerana pihak Pendaftar Pertubuhan menjadi dalang.

Sebenarnya, Pakatan Rakyat tidak boleh didaftarkan secara SAH kerana gabungan tersebut TIDAK MENCUKUPI syarat-syarat yang ditetapkan oleh Pendaftar Pertubuhan Malaysia. Jelas tertulis didalam syarat bahawa setiap pertubuhan yang hendak didaftarkan, ia haruslah mempunya 7 anggota atau parti didalamnya.

Maka, ini sekaligus menolak permohonan PAS, PKR dan DAP untuk menubuhkan gabungan Pakatan Rakyat kerana mereka hanya terdiri dari 3 parti yang bergabung. Mereka masih kekurangan lagi 4 parti untuk membolehkan mereka mendaftar sebagai Pertubuhan yang sah.

Jadi, ternyata tuduhan Ketua Dewan Pemuda PAS Kelantan, Abdul Latif Abdul Rahman sangat tak berasas dan hanya menunjukkan bahawa dia langsung tak faham mengenai syarat-syarat Pendaftar Pertubuhan. Abdul Latif juga telah memalukan Dewan Pemuda PAS kerana dia bertindak menuduh secara membabi buta sahaja.

Bukan itu saja, Dewan Pemuda PAS juga telah melakukan fitnah kerana menuduh Perdana Menteri terbabit didalam usaha menghalang pendaftaran Pakatan Rakyat. Takkanlah puak-puak yang mengaku Islam seperti Dewan Pemuda PAS ini tak sedar tentang dosa bagi seorang pemfitnah?

Yang patut disalahkan didalam isu gabungan Pakatan Rakyat itu adalah Anwar Ibrahim, bukannya Perdana Menteri DS Najib Razak. Sikap flip flop Anwar lah yang menyebabkan semua penyokong PAS, PKR dan DAP tertipu dengan agenda untuk menubuhkan gabungan Pakatan Rakyat.

Mustahil Anwar yang telah lama berkecimpung didalam politik serta menjadi ahli Barisan Nasional sebelum dipecat, tak tahu langsung mengenai undang-undang pertubuhan? Jika Anwar tak tahu, takkan pula Lim Kit Siang dan juga Hadi Awang yang lebih tua pun tak tahu juga tentang syarat-syarat tersebut?

Semua ini menunjukkan sikap retorik Anwar, Hadi Awang serta Kit Siang didalam mengurus tadbir parti-parti mereka. Mereka melaungkan transformasi untuk negara, padahal mereka sebenarnya sedang melakukan penipuan secara besar-besaran terhadap rakyat keseluruhannya.

Lihat sajalah bagaimana bajet pilihanraya yang dibentangkan oleh Anwar sebelum ini bagi menyaingi bajet Kerajaan. Bukankah ia satu lawak bodoh kerana siapalah Anwar bagi mencatur ekonomi? Sedangkan ekonomi Selangor pun Anwar tak mampu naikkan setelah dilantik menjadi penasihat, inikan pula hendak menjana ekonomi negara?


Sumber: klik sini

GEMPARRR..!!! KHUTBAH AIDILADHA DIHARAMKAN DI KEDAH..!!!?

Alhamdulillah, saya diberi peluang sekali lagi oleh Allah untuk menyambut Hari Raya Aidiladha 1432 Hijrah pada tahun ini di kampung halaman. Selesai solat Aidiladha, seperti biasa saya akan duduk mendengar khutbah yang disampaikan oleh imam di masjid di qaryah saya itu…

Pada tahun ini, khutbah yang disampaikan oleh imam masjid itu bertajuk “Kepimpinan Islam”. Menarik tajuknya. Mengambil kesempatan kepada jemaah yang ramai (biasanya tak ramai sebegitu), imam tersebut mula “berpolitik” melalui khutbahnya…

Menurut imam itu, umat Islam di negara ini mesti memperjuangkan kepimpinan yang berteraskan ulama dan mengubah sistem kepimpinan negara mengikut acuan Islam yang sebenar sepertimana di zaman Khulafa’ Ar-Rashidin.

Melalui sistem kepimpinan Islam silam itu, ia tidak menggunakan sistem demokrasi sekular seperti yang diamalkan di negara ini. Ia menggunakan sistem “bai’ah”. Dan imam itu menggesa agar sistem demokrasi itu ditukar kepada sistem Khulafa’.

Selain itu, dia mengecam tentang perpaduan umat Islam yang dicanang oleh parti politik (UMNO la tu..). Menurutnya, perpaduan Islam mestilah berpaksikan Islam dan bukannya berpaksikan politik! Wow! Sebiji bunyinya macam fatwa yang dikeluarkan oleh Nik Aziz Nik Mat!

Baiklah. Berhubung menukar sistem demokrasi berperlembagaan di negara ini kepada sistem Khulafa’ Ar-Rashidin. Saya setuju. Tapi setujukah rakyat yang lain, terutamanya yang bukan beragama Islam di negara ini?

Sebelum ini, PAS menyatakan bahawa mereka akan mempertahankan perlembagaan negara ini sekiranya diberi peluang untuk memerintah. Sekiranya mahu menggunakan sistem Khulafa’, maka perlembagaan perlu dipinda.

Pertahankan perlembagaan apa ke jadahnya kalau PAS pinda perlembagaan itu? Itu bukan pertahan namanya, itu tukar perlembagaan terus! Ulama jenis apa kalau menipu rakyat dan umat Islam?

Menurut Islam, bai’ah dibuat oleh umat Islam kepada pemimpin Islam yang terpilih dan diyakini akan mempertahankan Islam. Bagaimana pula dengan apa yang terjadi di Pulau Pinang? Guan Eng dibai’ah oleh PAS untuk menjadi “Khalifah” mereka di sana?

Jenis ulama apa yang mengangkat seorang kafir harbi, chauvinis, ultra kiasu dan rasis sebagai “khalifahnya”…? Tidak ada umat Islam lainkah di Pulau Pinang yang lebih layak untuk dijadikan “Khalifah” oleh PAS di sana? Guan Eng juga yang dipilih dan di”bai’ah”? Biar betul..?

Perpaduan Islam di negara ini terpisah oleh fahaman politik dan bukan kerana Islam. Politiklah yang memecah belahkan umat Islam. Dan sekiranya mahu mencantumkan kembali perpaduan itu, maka ia perlu dibuat melalui perpaduan antara PAS dan UMNO terlebih dahulu. Itu hakikatnya.

Untuk tiba-tiba saja mahu melangkau “politik” dan bersatu kerana Islam, adalah sesuatu yang tidak akan memberi kesan. Misalnya, katakanlah kita umat Islam bersatu kerana Islam tanpa menghiraukan fahaman politik. Kemudian, musim pilihanraya tiba…

Apakah ketika itu umat Islam tidak akan berpecah? Tak payah tipulah! PAS sendiri mengkafirkan umat Islam parti UMNO hanya kerana pilihanraya dan politik mereka! Ketika itu, anak pun tak sanggup mengaku ibunya itu ibu kandungnya sendiri kerana ibunya sokong UMNO. Malah berapa banyak perkahwinan musnah kerana fahaman politik yang dimainkan oleh PAS..!!!

Nak tengok umat Islam bersatu kerana Islam, lihatlah apa yang berlaku pada Himpunan Sejuta Umat. Ketika itu, semua umat Islam yang mendaulatkan Islam sedia bersatu berpaksikan Islam. Mana perginya Nik Aziz, PAS dan tok imam masjid itu pada Himpunan tersebut? Mana? Malah Hasan Ali yang hadir pun dikutuk puak-puaknya sendiri..!!!

Pada saya, adalah sangat tidak wajar bagi seorang Imam dan sebuah masjid mengambil kesempatan untuk menyampaikan “ceramah politik” untuk menggantikan “khutbah Aidiladha”.

Namun, itulah yang belaku di masjid Seberang Pumpong, Alor Setar, Kedah. Setahu saya, teks khutbah sesebuah masjid di sesebuah negeri disediakan dan perlu disemak oleh Majlis Agama Islam Negeri masing-masing untuk mamstikan intipatinya bertepatan dengan Islam sebenar. Namun, apakah kali ini teks tersebut disediakan oleh Azizan Razak sendiri?


Sumber: klik sini

GEMPARRR..!!! AZIZAN RAZAK LETAK JAWATAN DALAM MASA TERDEKAT...???!!!


Sekarang ni boleh dikatakan musim tengkujuh sedang melanda di seluruh negara, terutamanya di utara semenanjung. Banjir adalah merupakan salah satu ancaman kepada rakyat tatkala musim tengkujuh melanda...

Dalam persiapan menghadapi banjir, Ustaz Azizan sebelum ini memohon bantuan merata-rata khususnya dari Kerajaan Pusat untuk negeri Kedah. Mungkin belajar dari kelam kabut yang Ustaz Azizan alami pada musim banjir yang lalu atau sengaja nak ambil kesempatan pada keprihatinan Kerajaan BN terhadap rakyat, Azizan tanpa rasa malu bersikap meminta-minta.

Namun, sudah sifat semulajadi UMNO untuk sentiasa bersedia menjaga kebajikan rakyat, Mukhriz Mahathir mewakili UMNO Kedah mengumumkan kesediaan untuk membantu rakyat sekiranya banjir melanda negeri jelapang padi itu...

Persoalannya, siapa yang berteriak dengan slogan "Negara Kebajikan" sebelum ini? PAS atau UMNO? Perlaksanaannya pula siapa yang lebih praktikal men"sejahtera"kan rakyat?

Azizan hanya sejahterakan rakyat melalui bantuan orang lain yang kemudiannya creditnya diambil untuk dirinya sendiri. Manakala UMNO tanpa mendabik dada sentiasa menghulurkan khidmatnya kepada rakyat...siapa mengemudi kerajaan sebenarnya ni?

Azizan...kalau anak lelaki sendiri (anak bini no.2) pun tak mampu nak manage, letak je la jawatan tu. Beri la kat orang yang mampu dan berpengalaman memberi khidmat pada rakyat...

KANTOIII...!!! NAK BUKTIKAN ANWAR KE MEKAH, BLOGGER PAKATAN HARAM SANGGUP MENIPU..!!!


Seorang lagi blogger Pakatan Haram kantoiiii..!!! Dah tu..blogger tu pakai nama blog "AD-DIN" yang membawa maksud AGAMA..dan tagline dia pulak "journalism for the truth"!!! "The Truth" apa ke jadahnya kalau dah kantoi menipu begituuuu..??? Malu la wehhhh..!!! Tutup je la blog "the truth" hang tuuuuu...!!!!!

2-3 hari ni, ramai blogger pencacai penjilat punggung Anwar yang dikepalai oleh MiloSohai bermati-matian mempertahankan pasal Anwar dah pernah buat Haji di Mekah..

Bermacam-macam lah bukti yang dorang keluarkan termasuklah bukti bergambar bagi meyakinkan rakyat bahawa Anwar memang sohih pernah naik haji..

Tapi..., seperti yang kita semua maklum.., yang bodoh lagi tolol hanyalah penyokong Pakatan Rakyat khususnya PAS.. Kalau dorang tu tak bodoh, takkan dorang sanggup bertuhankan peliwat ye tak?

So..., gua dimaklumkan sebentar tadi bahawa ada bukti bergambar terbaru yang dikeluarkan oleh geng MiloSohai untuk confirmkan Anwar sudah bertaraf HAJI..

Korang tengok je printscreen yang gua buat terhadap blog lembu tersebut yee.. Tengok baik-baik gambar Pak Nuar bontot yang sedang tersenyum macam kerang busuk tu...


Dah tengok muka Anwar sedang buat "Haji" tu ke? Hensem tak? Ada harapan nak dapat Haji Mabrur tak? Hahahaha.... Korang boleh KESINI untuk baca blog lembu tu...

Ni part yang paling best... Gua dedahkan pada korang.., sebenarnya gambar yang puak-puak bloggers Pakatan tu pakai memang SAH photoshop beb..

Nak tahu dorang cilok mana gambar tu? Tengok kat bawah ni yee...



So..., apa pendapat korang? Korang boleh baca sendiri DISINI kalau tak percaya apa yang gua tulis ni..

Kalau Anwar tu kaki kencing dan Bapak kepada segala pembohong dalam negara.., apa yang kita nak harapkan dari anak-anak buah dia?

Orang tua-tua kata.., kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi ye tak... Hahahahaha... KANTOIIIII !!!


Tahniah kepada MPP kerana kantoikan blogger Pakatan Haram yang menipu pada Hari Raya Korban di sini...

GEMPARRR..!!! ORANG TENGAH BUAT IBADAT PUN MILOSUAM NAK FITNAHHHH..!!! APA KEJADAHNYA DESPERATE SANGAT KE???


Aku hairan. Meskipun di dalam keberkatan Hari Raya Korban, sedang Najib dan Rosmah sedang menunaikan ibadah haji, MILOSUAM tetap nak serang Perdana Menteri & isterinya. Apa jenis manusia la si Milosuam nihhhh...???

Terbaru, kaki fitnah dari Pakatan Haram itu kata Najib belanja 4 tahun gaji untuk beli lembu. Apa yang dia nak tunjuk kat sini ialah Najib belanja RM1.2 juta untuk derma lembu sempena korban...dia nak rakyat pertikai mana Najib dapat duit begitu banyak la tu kononnya...
Nahhh..!!! Ini jawapan sebenarnya...
SEMPENA Hari Raya Aidil Adha tahun ini, Utusan melaporkan bahawa Perdana Menteri dan isterinya Rosmah Mansor mendermakan 402 ekor lembu untuk tujuan korban di kawasan parlimen Pekan.

Ini bermakna, Najib dan isteri yang pemurah lagi dermawan telah membelanjakan duit sebanyak RM1.2 juta untuk mendermakan 402 ekor lembu dengan mengambil kira harga purata terkini harga lembu-lembu korban RM3,000 seekor.

Tahniah di atas kemurahan hati beliau.

Ini kerana, RM1.2 juta bukanlah satu jumlah yang kecil, dengan gaji yang diterima oleh Najib selaku Perdana Menteri Malaysia, sebanyak RM22,826.65 sebulan, beliau memerlukan lebih empat tahun (52 bulan) untuk mengumpul RM1.2 Juta tanpa mengusik sedikit pun gaji yang diterima.

Sungguh pun isterinya boros, dan gemar membeli beg tangan mewah, namun suaminya sangat pemurah.

Lihatlah dunia, betapa pemurahnya Najib, empat tahun duit gajinya dihabiskan untuk membeli lembu dan didermakan kepada orang ramai.

Itu persoalan yang ditimbulkan oleh blogger milosuam.blogspot.com

Untuk itu, Mynewshub.my menghubungi pejabat parlimen Pekan bagi mendapatkan kepastian mengenai perkara berkenaan.

Mynewshub.my dimaklumkan, kesemua lembu tersebut bukanlah dibeli oleh Perdana Menteri, sebaliknya ia adalah hasil sumbangan pihak swasta.

Terdapat kira-kira sembilan buah syarikat dan individu terlibat dalam pembelian lembu-lembu tersebut untuk diberikan ke kawasan parlimen berkenaan.

Jadi ini sekaligus menafikan yang Najib mengeluarkan duit poketnya sebanyak RM1.2 juta untuk membeli lembu-lembu tersebut. (Mynewshub.my)

Saturday, November 5, 2011

KAN AKU DAH CAKAP...KORANG TAK CAYA PUNYAAA...!!!

Anwar Sah Sokong Seksualiti Merdeka Apa Kata Anda

Sebelum ini hanya cakap-cakap orang dan agak-agakan saja yang Anwar ini menyokong program seksualiti merdeka yang sedang berlangsung sehingga minggu hadapan. Program yang bakal dirasmikan sekutu Anwar dalam Bersih, Ambiga, dikatakan turut mendapat sokongan DAP dan sudah tentu PKR.

Yang pura-pura tidak menyokong ni hanyalah PAS sebab memang zaman berzaman begitu, tunjuk sokong dalam diam.

Walhal kita semua tahulah yang PAS adalah orang kuat disebalik penganjuran Bersih 2.0 yang dipengerusikan Ambiga. Bukti kepada sokongan itu ialah apabila Timbalan Presiden PAS dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Bersih 2 yang berjaya mengumpul 15,000 ekor kaldai bodoh untuk berhimpun dijalan-jalan di Kuala Lumpur pada 9hb Julai 2011.

Itu yang menjadi pelik bila dalam hal program Seksualiti Merdeka yang bakal dirasmikan Ambiga ini PAS mengambil pendirian berlawanan. Tapi pada penulis sendiri itu bukanlah sesuatu yang janggal, PAS memang diketahui gemar bermuka-muka, yang penting ialah kuasa, duit dan politik.

Sebab 3 perkara itu jangan kata homoseksualiti, seks dengan binatang pun PAS sanggup sokong.

Jadi sekarang sudah sah yang Anwar menyokong program Seksualiti Merdeka, apa kata anda, apa kata macai PAS yang siang malam berzikir dengan nama Anwar Ibrahim? Masih lagikah Anwar ini dilihat sebagai pemimpin perjuangan Islam?

Dari satu sudut, kelihatanya Anwar begitu berani. Berani dalam erti kata menyokong program pro LGBT ini dikala dia sendiri sedang berhadapan dengan tuduhan meliwat Saiful Bukhari di Mahkamah. Keberanian itu boleh ditafsir kepada dua, sama ada dia benar-benar pejuang hak golongan gay atau pun dia sendiri memang pengamal gaya gay.

Mana-mana pun tetap imej biseksual (gay sebahagian dengannya) dan Anwar sudah tidak lagi boleh dipisahkan. Tidak sah rasanya menyebut gay tanpa mengaitkan dengan Anwar sekali. Kalau kes meliwat Saiful itu boleh dituduh sebagai konspirasi, bagaimana pula dengan sokongan terbukanya kepada program Seksualiti Merdeka ini?

Konspirasi jugak kah?

Pendapat penulis ialah Anwar sudah tidak terdaya untuk menolak imej gay itu dari dikaitkan dengannya lanjutan dari perbuatannya menyodom Saiful Bukhari. Apa yang cuba dibuat sekarang ialah untuk mewajarkan hubungan seks terlarang itu dan seterusnya menukar persepsi rakyat kepada perbuatan liwat dan pengamalnya (termasuk dia).

Bila persepsi itu sudah diubah, dia akan selamat selama-lamanya dan tidak akan ada siapa lagi yang akan memandang serong kepada keturunannya kerana berbapakan seorang pengamal homoseksual.

Anwar – I’m gay and I’m OK!!!!


Sumber: klik sini

Perutusan Hari Raya Aidiladha dari Duke...


Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua pengunjung laman blog kecil ini.

Semoga kita semua diberkati Allah dan mendapat hidayah dariNya melalui ibadah korban yang penuh pengertian.

Drive elok-elok balik raya ni. Makan pun jaga sikit. Jangan main hentam jer..

GEMPARRR..!!! TONY PUA KENA BELASAH DENGAN PENJAWAT AWAM PAS..???!!!

Memang hebat Pakatan Haram. Belum pun memerintah negara, mereka sudah berura-ura untuk membuang separuh dari jumlah kakitangan awam di negara ini. Memandangkan pada masa sekarang jumlah kakitangan awam adalah 1.2 juta orang, dianggarkan seramai 600,000 orang dari mereka akan kehilangan mata percarian dan kelebihan yang dinikmati dari kerajaan.

Siapa punya kerja? Ini semua kerja DAP. Melalui Tony Pua “long-kang”, dalam satu seminar anjuran DAP di Johor, dia menyatakan bahawa satu projek khas akan dilaksanakan oleh Pakatan Haram sekiranya berjaya membentuk kerajaan pada Pilihanraya Umum ke-13 ini. Projek tersebut diberi nama “Projek Khas Mengurangkan Kakitangan Awam”.

Menurut sebuah akhbar berbahasa Cina yang memecahkan rahsia DAP ini, SinChew Daily, Pakatan Haram akan membuang mana-mana kakitangan yang mereka rasakan tidak berprestasi tinggi dan kurang aktif. Untuk kakitangan awam yang dibuang di bawah kategori tersebut, maka mereka akan diberikan pampasan setengah bulan gaji.

Setengah bulan gaji sahaja??? Katakanlah gaji seorang bapa yang bekerja sebagai pembantu am rendah berjumlah RM1000 dan dia dibuang kerja oleh Tony Pua dan Kerajaan Pakatan Haram, maka dia hanya akan diberi pampasan sebanyak RM500 sahaja! Dalam pada itu, dia kehilangan kerja, tempat dia mencari sesuap nasi untuk diri dan keluarganya! “Baik” sungguh hati pemimpin Pakatan Haram ye?

Sebelum ini, CUEPECS menggesa agar kerajaan menaikkan tempoh persaraan bagi kakitangan awam, daripada pada aras umur 58 tahun kepada 60 tahun. Dan kemudiannya Perdana Menteri dan Kerajaan bersetuju untuk menerima cadangan CUEPECS tersebut, malah mereka diberi bonus dan penyelarasan gaji yang setimpal lagi!

Tapi kerajaan Tony Pua ini mahu kakitangan awam yang sudah tua di mata mereka untuk segera berhenti kerja dan sesiapa antara mereka yang mahu berhenti kerja awal, adalah sangat Pakatan Haram alu-alukan. Teruk betul cara kerajaan Pakatan Haram. Kenapa tak dibunuh saja kakitangan awam yang sudah tua itu? Kan senang sikit, tak payah kerajaan Pakatan Haram nak ambil tahu lagi pasal mereka…

Pada saya, ini merupakan satu tamparan hebat kepada kakitangan awam yang menyokong Pakatan Haram selama ini. Padan muka! Itulah, orang sudah beritahu macam-macam pasal pemimpin-pemimpin yang mereka sanjung itu, tapi kerana dibutakan oleh kuasa, mereka tetap juga nak sokong puak-puak DAP, PKR dan PAS.

Jadi, bersedialah sebaik mungkin sebelum dibuang kerja kalau Pakatan Haram memerintah. Rata-rata kakitangan awam yang sokong Pakatan Haram ini begitu terkenal dengan sifat curi tulang, “mengular”, dan memang malas bekerja, tapi komplennya banyak! Nah! Sekarang tahulah mereka langit tinggi atau rendah! Sudah bersedia untuk dibuang kerja oleh DAP?

Kadangkala, memang payah untuk meyakinkan penyokong-penyokong Pakatan Haram ini. Mereka memang totok menyokong membuta tuli. Suara mereka disekat sampai jadi bisu sekalipun, mereka tetap nak sokong jugak. Kali ini, rezeki mereka pula menjadi taruhan. Kalau mereka tetap menyokong Pakatan Haram, maka memang “lembu” lah mereka ini…



Sumber: klik sini

GEMPARRR..!!! LIVE FROM NEW YORK..!!! EHSAN BIN ANWAR MENGAKU PAPANYA PELIWAT NEGARA..!!!

Kes liwat II yang di antara Anwar Ibrahim dan Saiful Bukhari Azlan bakal berakhir tidak lama lagi. Itu pun kalau barisan pembelaan Anwar tidak mati dalam masa terdekat. Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah sudah menetapkan hujung bulan ini sebagai tarikh penggulungan hujah.

Meskipun Anwar pernah berkali-kali mendakwa bahawa Wan Azizah dan Nurul Izzah mampu membuktikan dirinya tidak bersalah dengan tampil sebagai saksi “alibi” di Mahkamah. Kedua beranak itu tidak muncul hingga barisan pembelaannya menutup kes baru-baru ini.

Namun, apa yang mengejutkan saya ialah perkhabaran yang akan membuatkan Anwar pengsan tak bangun-bangun!

Menurut sumber, anak lelaki Anwar, iaitu Ehsan bin Anwar yang kini berada di New York telah membuat pengakuan kepada seseorang bahawa memang benar Anwar telah meliwat Saiful Bukhari!

Menurut bekas rakan Anwar yang dikenali sebagai Datuk Ishak Ismail telah memberitahu bahawa seorang sahabatnya di New York ada menghubunginya baru-baru ini. Ketika berbual, secara tidak langsung, terkeluar cerita mengenai anak lelaki Anwar itu.

Menurut sahabat Datuk Ishak, Ehsan ditanya tentang dirinya yang enggan pulang ke Malaysia meskipun sudah sekian lama berada di luar negara. Lagipun, ayahnya kini sedang dalam tekanan yang amat dahsyat! Bukan sekadar liwat, cerita ayahnya melanggan pelacur pun terbongkar juga! Nak tunjuk jam Omega pun tak mampu!

Ehsan memberitahu bahawa dia enggan pulang ke Malaysia memandangkan dia segan dan tak mampu nak berdepan dengan Saiful Bukhari. Menurutnya, Saiful Bukhari adalah rakan baiknya. Namun, secara tidak sedar, dia berkata…

“Uncle..saya tak boleh balik ke Malaysia…macamana saya nak jumpa Saiful..?

“Saiful tu kawan baik saya…sah dan sahih uncle…ayah saya bantai belakang Saiful”, kata Ehsan sebagaimana yang didakwa sahabat Datuk Ishak tersebut.

Saya kira, seandainya Anwar terlepas pun dari hukuman berhubung kes liwatnya itu, saya tetap yakin bahawa Anwar memang seorang peliwat. Saiful Bukhari sudah bersumpah bersaksikan nama Allah dan kitabullah. Malah dia pergi ke Mekah dan mengadu kepada Allah Rabbul Jalil!

Kemudian, dengan kuasa Allah, tiada sesuatu apa pun yang buruk berlaku kepada Saiful. Sebaliknya, Anwar pula yang semakin teruk dibongkar kisah gelapnya. Umi Hafilda muncul, Nallakaruppan membongkarkan, Zulkifli Noordin pula mendedahkan kepalsuan dan kejijikan Anwar.

Dan kini, muncul pula anak jantan Anwar yang malu untuk pulang ke Malaysia kerana ayahnya telah “bantai belakang” sahabat baiknya itu. Saya yakin, Wan Azizah, Nurul Izzah, ahli keluarga, sahabat terdekat Anwar dan Karpal Singh tahu tentang tabi’at buruk Anwar ini. Namun demi kuasa, mereka sanggup menyembunyikan kebenaran itu..


Sumber: klik sini

GEMPARRR..!!! ANWAR SOKONG SEKSUALITI MERDEKA...ERRR..TAPI MALU NAK CAKAP..!!!

Baru-baru ini satu negara dikecohkan dengan sebuah program memperjuangkan isu lesbian, gay, biseksual dan transgender yang dinamakan “Seksualiti Merdeka”. Festival tersebut di bawa dengan bangganya oleh pihak penganjur utamanya, Majlis Peguam dan SUARAM, nama NGO yang cukup sinonim dengan bau busuk pembangkang.

Menurut jadual asal, penganjur memberikan penghormatan kepada “ratu” yang memperjuangkan LGBT di Malaysia, Ambiga Sreevenasan, untuk merasmikan festival tersebut pada hari Rabu depan, 9 November. Bagaimanapun, dijangka program itu telah terbantut ekoran pengharamannya yang diumumkan oleh PDRM baru-baru ini.

Baru-baru ini juga, “johan” menjual agama di Malaysia, PAS menangguk di air yang keruh dengan mengambil kesempatan atas isu tersebut untuk menunjukkan “betapa Islamik”nya mereka. Bermula dengan kenyataan Mursyidul Amnya, Nik Aziz Nik Mat, PAS membantah festival perjuangan LGBT itu.

Kemudian, kenyataan itu disambut pula oleh kepimpinan PAS di seluruh Malaysia. Ketua Dewan Muslimat PAS dan Ketua Dewan Pemuda PAS adalah antara yang paling lantang bersuara. Siti Zailah garang bak singa betina, Nasrudin Hasan Tantawi bengkeng hingga hampir tercabut serbannya. Betul punya marah tuuuu..!!!

Tapi, mereka hanya menyatakan pendirian mereka setelah NGO-NGO Islam dan Melayu lain sudah bersuara dan menempelak festival Seksualiti Merdeka. Sekiranya NGO-NGO Islam dan Melayu itu tidak lantang bersuara membantah, PAS sudah tentu “bisu” duduk di bawah ketiak DAP…

Ya. Memang benar PAS menolak festival LGBT dan lantang menolak serta tidak menyokong Ambiga kali ini. PAS beri alasan bahawa sememangnya PAS sokong Ambiga ketika Bershit 2.0, namun bertegas untuk tidak menyokong “ratu LGBT” itu kali ini…

Saya tertanya-tanya, apakah PAS tidak sedar tentang Anwar? Tidakkah PAS sedar bahawa Anwar merupakan “Raja LGBT” di negara ini? Mungkin PAS tidak menyokong “Ratu LGBT”, namun secara sedar atau tidak, “Raja LGBT” telah lama mereka sokong dan menobatkan dia sebagai ketua mereka!

Sekurang-kurangnya Ambiga dipercayai merupakan seorang wanita India yang “straight”. Namun, berlainan dengan Anwar, dia bukan saja “Raja LGBT”, malah dia dikatakan begitu aktif mempraktikkan LGBT. Bukan hanya sekarang dia amalkan, malah dia mula sejak di zaman sekolahnya dulu di MCKK! Pengamal tegarrrr..!!!

Mungkin sebab itu Anwar ketika diwawancara oleh media asing, Anwar mempertahankan golongan LGBT ini dan menyokong mereka memperjuangkan hak LGBT tersebut (mungkin Anwar malu nak cakap “directly”!).

Dan mungkin kerana sokongan itu juga Anwar disokong oleh kelab-kelab LGBT bertaraf antarabangsa. Untuk pengetahuan semua, kelab-kelab tersebut siap berkempen kepada semua golongan LGBT di negara ini untuk menyokong dan berjuang bersama Anwar. Mengapa? Kerana Anwar dan LGBT adalah sehaluan..seiring dan sejalan!

PAS sedar atau tidak perkara ini atau parti “Isle” itu pura-pura tak nampak hakikat tersebut. Tak payah jauh. Tanya saja Mat Sabu tentang bagaimana dia mendapat “ilham” untuk memberikan nama “Al-Juburi” kepada Anwar. You know, I know, we know…kan?

Justeru itu, PAS tak payah nak tunjuk baik dan kononnya lantang terhadap isu tersebut. NGO Islam dan Melayu lain lebih awal lantang bersuara serta lebih “champion” berbanding PAS. Apa yang PAS ada sekarang? PAS hanya ada telur yang sudah digenggam Anwar, dan telur Anwar pula digenggam oleh peguambelanya, Karpal Singh. Siapa Karpal Singh? Anda sendiri tahulah kan….!


Sumber: klik sini

GEMPARRR..!!! BUKTI PAKATAN HARAM MEMANG JIJIKKKK..!!!

Dengan permohonan maaf dan penafian terkini yang dibuat oleh media dari Australia berkenaan isu anak Perdana Menteri yang didakwa membeli belah di negara tersebut, ia sekaligus menunjukkan kepada kita bahawa pembangkang didalam negara memang suka memfitnah pemimpin kerajaan.

Awal minggu ini, laporan berita di The West Australian, mendakwa anak gadis Perdana Menteri membelanjakan A$60,000 (RM195,000) semasa membeli-belah di David Jones yang merupakan antara gedung terbesar di Australia. Laporan bertajuk “Delegates go shopping and sightseeing” dipetik meluas di blog-blog pembangkang, termasuk dalam akhbar web rasmi PKR Keadilandaily.

Mereka telah secara berterusan memfitnah keluarga Perdana Menteri tanpa terlebih dahulu membuat siasatan lebih lanjut tentang kesahihan berita tersebut. Beberapa pemimpin Pakatan dari PKR juga secara terus mengaitkan isu itu dengan penyelewengan duit rakyat. Kini apabila terbukti semuanya tidak benar, apakah pembangkang dan juga pemimpin-pemimpin mereka sanggup meminta maaf kepada keluarga Perdana Menteri?

Persoalannya sekarang, dimana pula suara Lim Guan Eng, Anwar Ibrahim dan juga Hadi Awang apabila anak Perdana Menteri difitnah sebegini rupa dan diheret ke kancah politik yang amat kotor? Bukankah sebelum ini mereka-mereka itu amat menentang politik jijik yang mengaibkan anak isteri pemimpin?

Sebelum ini, Guan Eng bersama bapanya Kit Siang mengecam barisan kepimpinan kerajaan kerana dikatakan bersubahat dengan blogger untuk memfitnah anaknya yang berusia 16 tahun. Perdana Menteri juga dikecam kerana didakwa membiarkan politik jijik mengaibkan anak isteri berleluasa dikalangan penyokong kerajaan.

Tetapi kini, apakah desakan yang sama disuarakan apabila penyokong Pakatan sendiri melakukan fitnah dan juga mengaibkan anak isteri pemimpin utama negara? Kenapa semua mereka-mereka yang sebelum ini amat lantang bercakap mengenai akhlak dan adap berpolitik, membisu seribu bahasa?

Sebenarnya, budaya mengaibkan serta memfitnah keluarga pemimpin ini dipelopori oleh pihak pembangkang sejak dari dahulu lagi. Hanya kini apabila kena pada batang hidung mereka sendiri, barulah mereka tahu betapa peritnya dan betapa sakitnya hati bila difitnah dan diaibkan.

Jika dilihat semula, pemimpin kerajaan manakah yang terlepas dari permainan politik jijik pembangkang di Malaysia? Politik memburuk-burukkan keluarga pemimpin sudah wujud sejak dari zaman Tun Mahathir, hinggalah zaman DS Najib kini. Boleh dikatakan hampir kesemua anak-anak isteri pemimpin pernah diaibkan dan difitnah oleh pembangkang.

Jadi, tak hairanlah warisan politik jijik itu diteruskan pula oleh generasi baru pemimpin pembangkang seperti SamsulIskandar dan juga Chegu Bard. Mereka-mereka ini sudah tentu telah dilatih serta dididik dengan budaya fitnah oleh pemimpin-pemimpin senior mereka.

Rakyat sebenarnya harus bijak menilai pemimpin yang memainkan politik busuk sebegini. Jika politik mengaibkan keluarga serta anak isteri pemimpin yang diamalkan oleh pihak Pakatan ini dibenarkan, ia akan merosakkan pemikiran generasi anak muda negara. Oleh itu, tolak Pakatan demi membersihkan politik didalam negara!


Sumber: klik sini

PANASSSS..!!! FUZIAH TORON KEPANASSSAAAANNNN..!!!

Lynas Apa Masalah Lagi Si Fuziah Toron Ni

Penulis betul-betul hairan, hairan macam mana orang yang bukan ahli radiasi, nuklear macam si Fuziah Toron ni boleh menjadi jurucakap penduduk berhubung bantahan ke atas pembinaan kilang memproses nadir bumi (rare earth) di Balok, Pahang.

(Toron yang disebut bersama nama Fuziah itu ialah sejenis bahan kimia dalam buangan yang dihasilkan kilang Lynas yang konon boleh mencemarkan sungai Balok yang berada berhampiran dengan loji – bacaan lanjut disini)

Balok pulak dalam kawasan Parlimen Indera Mahkota (Azan Ismail – PKR) tapi Fuziah yang duduk di Kuantan pulak yang kecoh, ibarat pepatah lebih sudu dari kuah. Dia jadi jurucakap penduduk mana satu pun penulis tidak pasti sebab ahli Parlimen PKR yang wakil Indera Mahkota dimana kilang tersebut terletak pun tak bising macam dia.

Mungkin Azan tahu yang kilang tersebut sedia banyak peluang pekerjaan untuk penduduk tempatan, sebab tu dia tak bising.

Ingatkan selepas ahli parlimen Hulu Langat dari PAS, Dr. Che Rosli sendiri mengesahkan yang kilang Lynas tidak merbahaya kepada masyarakat, isu ni dah selesai, rupanya ada lagi berbaki. Dr. Che Rosli ialah pakar nuklear dan radiasi, sudah tentu cakapnya itu ada lebih isi dibanding dengan Fuziah yang mengaji psikologi. Orang sakit jiwa bolehlah hantar kepada Fuziah.

Rupanya tak selesai juga lagi bila terbaru, Fuziah Toron menuduh Menteri Perdagangan AntaraBangsa dan Industri, Dato Mustapha Mohammad sebagai jurucakap Lynas hanya kerana Menteri tersebut memberi jawapan di Parlimen yang sama dengan apa yang pernah disebutkan Lynas sebelum ini.

Kalau dah jawapannya memang begitu, nak kata apa lagi? Tak pasal Mustapha Mohd tampil mempertahankan diri sedangkan buat apa dilayan sangat si Fuziah tu. Buat macam mana pun tetap akan dipandang buruk sebab isunya bukan Lynas tapi kepentingan politik Pakatan haram pembangkang.

Berbilion pelaburan yang masuk tu, memanglah pakatan haram pembangkang cemburu disamping desakan beberapa taukeh cina yang jadi penyokong kuat PKR di Kuantan tak dapat projek dalam kes pembinaan kilang Lynas.

Siapa Fuziah nak menyangkal fakta mengenai Lynas? Dia ahlil kimia kah, ahlil radiasikah atau ahlil nuklear kah? Kalau dah pihak IAEA sendiri kata kilang Lynas tidak merbahaya, kenapa pulak si Fuziah Toron nak mengatakan sebaliknya? Bukan IAEA saja bahkan Fuziah juga menolak komen Dr. Che Rosli dan beberapa orang pakar tempatan dan luar negara mengenai Lynas.

Pergh..macam hebat betul si Fuziah ni ya, habis semua pakar cakap dia bangkul sampahkan. Macam mana tu? Cakap pakar tak mahu dengar, cakap yang bukan pakar pulak yang kena dengar? Langsung tak masuk akal.

LAWAK PAGI INI..KHAS UNTUK PUAK-PUAK PKR SELURUH MALAYSIA..!!!

Perghhh...!!! "Demokrasi" sungguh!!! Korang jangan marah la kalau Anwar sayang Azmin lebih... Dia sanggup kongsi bini dia yang "pandai ehem..ehemm" tu dengan Anwar..Korang sanggup ke share bini korang dengan Anwar? Perghhhhh..!!! Amik ko...so jangan jeles kat Azmin tauuu..!!!

Friday, November 4, 2011

GEMPARRR..!!! Majoriti Penyokong PAS Akan Dibuang Kerja..!!!


Kakitangan awam di negara ini perlu bersedia dengan kemungkinan hilang pekerjaan sekiranya Pakatan Rakyat berjaya menewaskan Barisan Nasional pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 yang akan datang.

Ini berikutan kenyataan Setiausaha Publisiti DAP Kebangsaan, Tony Pua Kiam Wee yang menyatakan bahawa separuh daripada jumlah kakitangan sektor awam akan dikurangkan bagi membantu mengurangkan kos perbelanjaan membayar gaji kakitangan awam setiap tahun.

Tindakan itu kata beliau boleh menjimatkan perbelanjaan bajet tahunan kerajaan dan dianggarkan sekitar 42 peratus kakitangan awam perlu diberhentikan.

Menjelaskan lanjut mengenai perkara berkenaan, Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara itu berkata, ‘Projek Khas Mengurangkan Kakitangan Awam’ itu akan mengurangkan kakitangan awam secara berperingkat setiap tahun mengikut beberapa keutamaan yang ditetapkan.

Menurut kenyataan yang dibuat pada 1 November lalu di sebuah seminar anjuran DAP Johor itu, Tony menegaskan bahawa kakitangan awam yang sudah tua akan dinasihat dan dibiarkan berhenti kerja lebih awal dari sepatutnya.

Manakala bagi kakitangan awam lain yang dilihat sebagai tidak berprestasi tinggi akan diberhentikan dan hanya diberikan pampasan setengah bulan gaji.

Tony berkata, dasar mengurangkan kakitangan awam tersebut ditiru dari amalan di negara China.

Ahli Parlimen DAP itu berkata demikian ketika mempersoalkan imbuhan dan kelebihan yang diberikan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak kepada kakitangan awam pada pembentangan Bajet 2011 baru-baru ini.

Sementara itu, Ahli Parlimen Johor Bahru, Datuk Shahrir Ab Samad menyifatkan rancangan dan kenyataan Tony itu sebagai bersifat rasis memandangkan majoriti kakitangan awam adalah dari kalangan orang Melayu.

“Apa yang saya dapat lihat kenyataan tersebut seolah-olah berasaskan ekonomi tetapi apa yang tersirat adalah mereka hanya mahu menaikkan sentimen rasis di kalangan rakyat. Sebab itulah kenyataan tersebut hanya diucapkan di akhbar berbahasa Cina dan bukan di hadapan Cuepacs ataupun kakitangan kerajaan sendiri.

“Saya tidak rasa rakan sekutu mereka Pas akan bersetuju dengan cadangan ini. Tapi seperti kita sedia maklum, Pas hanya akan mengikut segala telunjuk DAP dan tidak akan membantah walaupun tidak bersetuju.

“Motif mereka hanyalah mahu menaikkan sentiment rasis dan bukannya berasaskan ekonomi. Sekiranya mereka benar-benar mahu melaksanakan apa yang mereka katakan ini, laksanakanlah di negeri pemerintahan mereka dan kita lihat apa yang akan terjadi selepas itu”, ujarnya.

Kakitangan Awam Malaysia Perlu Bersedia Dibuang Kerja Beramai-ramai.

Mengulas mengenai kenyataan Tony itu, Timbalan Presiden Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhimatan Awam (CUEPECS), Azih Muda meluahkan kebimbangannya mengenai masa depan kakitangan awam negara ini sekiranya Pakatan Rakyat memerintah Malaysia.

“Jika itulah penilaian pembangkang kepada kakitangan awam, ia memberi gambaran tidak baik kepada kita pada masa depan,” katanya kepada media.

Menurut Azih, pendirian yang ditunjukkan oleh Pakatan Rakyat itu bakal menyaksikan ramai kakitangan awam kehilangan mata pencarian dan membebankan mereka ekoran kenaikan kos sara hidup yang semakin tinggi di negara ini.

Jumlah terkini kakitangan awam adalah berjumlah 1.3 juta orang yang menyaksikan profesion guru sebagai kakitangan awam paling ramai iaitu 400,000 orang, diikuti oleh tentera seramai 200,000 orang, dan polis pula berjumlah 150,000 orang.

Baki dari jumlah tersebut adalah mewakili kelompok jururawat, bomba, penguatkuasa, pegawai-pegawai dan kakitangan berjawatan rendah yang lain. - Mynewshub.my

GEMPARRR..!!! SAIFUDDIN ABDULLAH BERI IJAZAH PADA PENJENAYAH..???


Jangan terkejut selepas ini jika ada penjenayah di penjara berjaya bergelar doktor falsafah! Kementerian Pengajian tinggi dah benarkan diorang belajar ambil ijazah kat penjara! Hebat kan? Idea siapa? Saifuddin Abdullah?

Banduan Dibuka Peluang Lanjut Pelajaran

ALOR SETAR – Universiti Utara Malaysia (UUM) menawarkan peluang kepada penghuni penjara di negara ini untuk melanjutkan pelajaran bagi peringkat ijazah dan pasca siswazah.

Naib Canselornya Prof Datuk Dr Mohamed Mustafa Ishak berkata universiti itu akan menyediakan tempat jika ada permohonan daripada banduan dan mendapat persetujuan Kementerian Dalam Negeri serta Jabatan Penjara.

“UUM kini menjadi pilihan badan korporat, artis, agensi kerajaan, pengamal media dan ahli politik untuk melanjutkan pengajian mereka.

“Sekiranya ada permohonan daripada pihak Jabatan Penjara untuk membenarkan banduan melanjutkan pengajian, kami bersedia untuk bekerjasama ke arah itu,” katanya dalam satu kenyataan, di sini hari ini.

Sementara itu Ketua Pengarah Penjara Datuk Zulkifli Omar yang diminta mengulas mengenai perkara tersebut, berkata pihaknya akan mengkaji cadangan berkenaan selepas mendapat persetujuan Kementerian Dalam Negeri.

Zulkifli berkata pihaknya melihat peluang seperti itu dapat memberi sinar baru kepada banduan, selain menjadikan penjara tempat untuk mereka membetulkan kesilapan akibat terbabit jenayah.

“Kami melihat penghuni penjara ini ada antara mereka yang disisihkan dan diabaikan oleh keluarga dan masyarakat dan berharap dengan usaha sebegini mereka akan mula diberi perhatian,” katanya.

UUM sebelum ini telah menandatangani satu perjanjian persetujuan (MoA) dengan Jabatan Penjara bagi pelaksanaan program akademik peringkat pasca siswazah iaitu Diploma Siswazah Sains Koreksional.

Program diwujudkan khas sebagai kursus asas kepada timbalan penguasa penjara lantikan baru, selaras dengan keperluan jabatan itu bagi memastikan semua anggotanya dapat menguasai ilmu berkaitan dengan bidang pengurusan koreksional.

Program yang memfokuskan kepada pemulihan dan pengurusan koreksional itu adalah satu-satunya program pasca siswazah di negara ini. - Mynewshub.my

GEMPARRR..!!! HASAN ALI DIPECAT DARI PAS MALAM INI..???


MP Shah Alam Khalid Samad telah mengumpul secara maklumat sulit dan perisikan terhadap Hasan Ali dan penyertaan bekas Pemimpin No. 1 PAS Selangor di dalam Demonstrasi Anti Seksualiti Merdeka yang berlangsung selepas Solat Jumaat di Masjid Shah Alam siang tadi.

Khalid juga dikatakan cuba membuktikan bahawa Hasan Ali merupakan Agen UMNO yang telah bertindak membelakangi pendirian Parti yang telah mengeluarkan amaran agar tidak membenarkan mana2 pihak menyertai Demo tersebut.

Hasan Ali dilihat cuba mencabar maruah dan hubungan PAS bersama Ambiga dengan menyertai Perhimpunan tersebut dan menafikan pendirian PAS yang dibacakan Setiausaha Agung Parti, Mustafa Ali bahawa pergelutan Festival yang melibatkan golongan Gay dan Lesbian telah dimanipulasi oleh UMNO.

Dikatakan PAS Selangor bakal mengadakan mesyuarat tergempar bagi mendapatkan persetujuan AJK PAS Negeri mengenai tindakan displin terhadap beliau dan Mesyuarat ini bakal diketuai Timbalan PAS Negeri Khalid Samad sendiri.

Wow.. Semakin mudah jalan keluar Khalid Samad untuk mencantas musuh dalam selimut Hasan Ali.

Sumber: klik sini

PANASSS..!!! ANWAR DAN PAKATAN HARAM MEMBAHAYAKAN MALAYSIA..!!!

Apabila Anwar Ibrahim mengeluarkan kenyataan yang UMNO serta Barisan Nasional amat berbahaya kepada negara Malaysia, ianya jelas menunjukkan Anwar sudah kehabisan modal untuk berpolitik bagi merealisasikan impiannya menjadi Perdana Menteri.

Anwar berpendapat, UMNO dan Barisan Nasional tidak harus diberi mandat oleh rakyat pada Pilihanraya Umum yang akan datang kerana kononnya parti pemerintah itu tak tahu membezakan betul atau salah didalam politik. Itulah definasi bahaya kepada Ketua Umum Pakatan Rakyat tersebut.

Tetapi jika mahu dibicarakan mengenai betul atau salah didalam politik, rasanya Anwar dan parti-parti didalam Pakatan Rakyat adalah lebih berbahaya kepada seluruh masyarakat didalam negara. Anwar sendiri terlibat didalam salahguna kuasa dan juga skandal seks yang memalukan seluruh rakyat Malaysia.

Jadi bagaimanakah seorang pemimpin yang bergelumang dengan imej jijik seperti Anwar masih mampu untuk mengatakan dirinya lebih layak bagi menggantikan kepimpinan yang sedia ada? Anwar juga gagal didalam menjadikan Pakatan Rakyat sebagai gabungan yang SAH. Itu sahaja sudah menunjukkan betapa tidak cekapnya Anwar sebagai Ketua Umum.

Dikalangan pemimpin-pemimpin Pakatan lainnya, mereka juga terlibat didalam beberapa politik kotor yang sudah terdedah kepada pengetahuan umum. Nik Aziz misalnya, walaupun dilabelkan dengan imej islamik, tetapi tak terlepas dari skandal kronisme di PMBK.

Pemimpin-pemimpin DAP pula kebanyakannya terlibat didalam isu-isu salahguna kuasa seperti penyelewengan di Selangor dan juga penindasan perkauman di Pulau Pinang. Apakah ini tidak berbahaya kepada rakyat dan juga kepada negara?

Dan jangan dilupakan bahawa kebanyakan pemimpin-pemimpin utama Pakatan Rakyat adalah merupakan bekas banduan yang pernah dihukum atas kesalahan lampau mereka. Anwar sendiri pernah merengkok didalam penjara selama beberapa tahun diatas kesalahan salahguna kuasa sewaktu menjadi Timbalan Perdana Menteri.

Lim Guan Eng juga pernah dipenjara kerana memfitnah dan Teressa Kok pernah di I.S.A akibat dari perbuatan menghasut dan mencetuskan perbalahan agama. Manakala beberapa pemimpin PAS pernah disiasat atas dakwaan penyelewengan.

Adakah pemimpin-pemimpin parti yang mempunyai rekod jenayah seperti ini mampu menjadikan Malaysia sebagai negara yang mempunyai masa hadapan lebih baik? Sudah tentunya tidak kerana mereka-mereka ini ternyata tak tahu menguruskan kehidupan peribadi mereka sendiri, apatah lagi nak diharapkan untuk mentadbir negara.

Jika Anwar dan kuncu-kuncunya didalam Pakatan Rakyat melabelkan UMNO serta Barisan Nasional “low class”, rakyat sendiri tahu bahawa gerombolan Pakatan itu sendiri sebenarnya langsung “no class” untuk dipercayai sepenuhnya.

Dan jika suatu masa dahulu parti-parti seperti PAS dan DAP mengecam kewujudan Putrajaya, tetapi kini Putrajaya menjadi idaman mereka untuk dikuasai. Siang malam mereka bermimpi untuk menawan Putrajaya tanpa mereka sedar yang mereka sedang menjilat kembali ludah mereka sendiri.


Sumber: klik sini

GEMPARRR..!!! RAHSIA ANWAR TERBONGKAR LAGI..!!! TIPS UNTUK MENYAKITKAN HATI ANWAR SECARA MAKSIMUM DIKENAL PASTI..!!!


Korang kenal siapa dia ni, kan? Cantik bini Azmin dan "Anwar" ni, kan? Cantik tak? Kalau nak dibandingkan dengan Wan Azizah, rasanya Shamsidar jauh lebih cun, kan? Heh!

Kalau korang nak tahu, Anwar cukup sayang kat bini si Azmin ni! Menurut sumber yang sangat rapat dengan Shamsidar dahulu, Anwar memang pantang kalau ada sesiapa yang serang Shamsidar. Pantang wooooo..!!!

Korang boleh serang siapa saja termasuk Kak Wan mahupun Anwar sendiri, tapi tidak Shamsidar! Anwar begitu taksub dan mengagung-agungkan pompuan yang diusung dari kondo ke kondo ini.

Tidak menyempat-nyempat sampai ke kondo, dalam kereta pun diorang boleh buat hal! Tak malu ke "makan ice-cream" sedangkan si Nalla tengah bawak kereta kat depan tu haaa..? Dah hilang rasa malu sangat ke???

So, kali ni aku bagi tips kepada korang. Untuk membuat Anwar sengsara, sila serang Shamsidar. Anwar dipercayai akan meraung menjerit mengenangkan kekasihnya diserang!!! Got it?!!!

So, cari maklumat pasa Shamsidar dan serang dia cukup-cukup!!!

PANASSS..!!! PAS TAK SOKONG IBU LGBT...TAPI SOKONG BAPAK LGBT..!!!

Bapak LGBT Malaysia Ibu LGBT Indonesia...

PAS sehari dua ini membuat sengaja buat-buat kecoh apabila sebilangan besar pemimpin-pemimpin utamanya membuat kenyataan berhubung Festival Seksualiti Merdeka yang dianjurkan oleh sekutu-sekutu mereka seperti Ambiga Sreevenasan, Amnesty International Malaysia, Bar Council, Irene Fernandez (Tenaganita), Marina Mahathir dan SUARAM (kononnya mengaku menyuarakan suara rakyat Malaysia!).

Pada awalnya sebelum ini, Menteri Besar Kelantan merangkap Mursyidul Am PAS seumur hidup, Pok Nik Ajis, menyatakan pendiriannya untuk tidak menyokong festival itu. Katanya, meskipun Ambiga yang ketuai festival itu, tidak semestinya dia sokong. Pok Nik kata, PAS memang sokong Bersih, tapi tak sokong Seksualiti Merdeka...

Kemudiannya, Ketua Dewan Pemuda PAS atau lebih dikenali sebagai Ketua “buih-buih pepsi cola” PAS, Nasrudin Hasan Tantawi menyuarakan pendirian sayap parti itu bahawa mereka menentang festival tersebut sekeras-kerasnya. Lepas tu katanya nak anjurkan demo besar-besaran nak bantah Festival itu dalam masa terdekat! Kononnya laaaaahhh…

Bagaimanapun, sebagaimana sifat “buih pepsi cola” yang diberikan Hadi Awang kepada mereka, Dewan Pemuda PAS hari ini membatalkan cadangan untuk berdemo tersebut! Macam “buih pepsi cola”, kan? Lebih cepat sejuk dari tahi ayam..!!!

Bapak LGBT Malaysia bersama ibu LGBT Indonesia..

Hari ini pula pimpinan PAS beramai-ramai mengecam dan membantah festival tersebut. Biasalah. Bila “Tok Guru” cakap, semuanya kenalah ikut. “I follow” bak kata Abang Jem di Sinar FM. Semuanya senada dengan Pok Nik Ajis, termasuk Dr. Mariah dan Ketua Dewan Ulamak PAS, Ustaz Harun Taib.

Bagus! Dalam konteks festival budaya songsang ini, mereka memang senada dengan UMNO. UMNO memang tentang perkara ini. Buktinya? Sila rujuk perlembagaan dan undang-undang seksyen 377. Kerajaan dah lama haramkan benda-benda songsang yang menjurus kepada LGBT.

Rakan karib Anwar di Indonesia..ibu LGBT Indon...

Tapi PAS…??? PAS hanya tolak pada permukaan (surface) saja. Tapi dia tak pernah sedar bahawa mereka sebenarnya pendokong kepada kegiatan LGBT ini..!!!

Kalau PAS tak sokong LGBT, sudah tentu PAS takkan sokong dan takkan sekali-kali partinya sanggup bersekongkol dengan BAPAK segala LGBT di Malaysia ini iaitu Anwar Ibrahim! Siapa dari golongan LGBT yang tidak sokong Anwar Ibrahim? Semuanya menyokong penuh bapak LGBT itu..!!!

Anwar dalam kenyataan dan wawancara dengan media asing sebelum ini pernah ditanya mengenai pendiriannya terhadap homoseksual dan perkara-perkara yang berkaitan dengan LGBT ini. Dalam jawapan yang diberikan Anwar, dia tidak menolak sama sekali LGBT dengan menggunakan alasan “hak asasi manusia”! Malah dia pernah menyelar kerajaan Malaysia yang tidak mengiktiraf golongan tersebut di negara ini!

Dan kini PAS mengangkat Anwar sebagai Ketuanya? Begitu? Pi mai pi mai tang tu jugak! PAS tak sokong Ambiga dalam hal Seksualiti Merdeka, tapi PAS sokong pula seorang dari golongan LGBT untuk dinobatkan sebagai Perdana Menteri! Gila ke apa PAS nihhhh…???!!!

Sumber: klik sini

Panasss..!!! BUIH FITNAH MENITI DIBIBIR PUAK PAKATAN HARAM..!!!

Tanpa segan silu, ada media di Australia yang terjangkit dengan budaya fitnah pembangkang yang suka berbohong mengenai negara ini. Terbaru, sebuah akhbar spesis “Malaysiakini” di negara itu telah bertindak menyiarkan berita fitnah mengenai keluarga Perdana Menteri. Dan difahamkan ia ditujukan kepada Datin Seri Rosmah Mansor dan anak gadisnya.

Di dalam fitnah tersebut, akhbar itu mendakwa bahawa seorang “wanita pertama” dari Malaysia telah membeli dan anak gadisnya telah berbelanja mewah dengan membeli mutiara berharga $150,000 WA. Manakala anak perempuan Najib pula dituduh berbelanja sakan di sebuah pusat membeli belah dan menghabiskan wang berjumlah $60,000 WA.

Apa lagi? Maka berteriak sakanlah puak-puak pembangkang mengecam, mengutuk, memaki hamun, menghina dan memburuk-burukkan Perdana Menteri. Apa yang tidak mereka kata? Macam-macam mereka kata. Biasalah, kita bukan tak biasa dengan perangai buruk puak-puak pembangkang, khususnya CheguBard!


Sedang mereka beriuh rendah mengutuk Perdana Menteri dan keluarga, muncul pula salinan surat dari Konsulat Jeneral Malaysia di negara itu bagi menafikan fitnah yang disebarkan akhbar tabloid tersebut. Alahhh..tabloid itu lebih kurang seperti Malaysiakinilah jika di Malaysia…

Kemudian, Datuk Seri Najib Tun Razak pula terganggu pula sedikit ibadahnya apabila terpaksa menepis fitnah tersebut dengan membuat kenyataan kepada media hari ini dari Tanah Suci Mekah.

Dalam kenyataan beliau tersebut, beliau menafikan sekeras-kesnya tuduhan itu dan menjelaskan bahawa anak gadisnya tidak berada di Australia pun ketika beliau serta isteri menghadiri persidangan CHOGM itu. Malah, beliau yang sedang berihram itu terpaksa juga menegaskan bahawa isterinya tidak pun membeli mutiara sebagaimana yang didakwa!

Pada saya, adalah sangat mustahil bagi Datuk Seri Najib untuk berbohong sedangkan beliau sedang berada dalam proses menunaikan haji, dalam keadaan berihram, dan hanya beberapa meter sahaja dari Kaabah! Pastinya di saat hati, ruh dan jasad tubuhnya dekat begitu dekat dengan Allah beliau tidak sekali-kali sanggup berbohong!

Justeru itu, di mana kebenaran yang dikatakan oleh puak-puak Pakatan Haram dan akhbar tabloid yang dipercayai penyokong kuat Anwar Ibrahim itu? Selama ini mereka beiya-iya menuduh UMNO dan BN sering menabur fitnah. Sedangkan hakikat jelas menunjukkan sebaliknya!

Ternyata sekali merekalah “Abu Jahal” besar yang gemar menyebarkan perkara fitnah di negara ini. Sudahlah Datuk Seri Najib dan isteri sedang menunaikan ibadah haji, sanggup puak-puak Pakatan Haram ini memfitnah mereka sebegitu rupa? Manusia jenis apakah puak-puak Pakatan Haram ini..???!!! Bait-bait fitnah meniti dibibir mereka setiap hari..!!!


Sumber: klik sini

LAWAK PAGI INI...KAIN ELI WONG TERSELAK LAGIIII..???!!!

Aku tak mahu cakap banyak laaaaaa...korang tengok sendiri la kat bawah ni haaaaa..!!! Heh!!! Itu pun lagi mau cover kaaaaa..? Heh!

Thursday, November 3, 2011

GEMPARRR..!!! Mendiang Teoh Beng Hock Bangkit Dari Kubur Untuk Ludah Tian Chua..???!!!

"Haiyaaa..!! Wa mau leport sama wa punya ma...sama wa punya papa..sama wa punya nenek..sama wa punya latukkk..diolang sudah main sama wa lamai-lamai..wa manyak tensen woooo..!!! manyak cilaka..selupa nik aziz ala cakap...celako! celako! celakoo..!!!"

Kah..! Kahhh..!! Kahhhhh..!!! Teruk Tian Chua kena main hari ini. Rasanya semua satu Malaysia gelakkan dia hari ni bila dia menunjukkan kebodohannya sekali lagi dengan mengusulkan agar gaji Najib dipotong...hahahahahhaaaaa...!!!

Bukan saja MP dari BN saja yang belasah dia, MP dari konsesi Bebas pun pakat bantai dia ramai-ramai! Muahahahahahaaaaa...!!! Dia nak gaji Najib dipotong kononnya kerana ada sedikit ketirisan dalam perbelanjaan negara, sebagaimana yang dinyatakan dalam Laporan Audit Negara 2010 baru-baru ini...

Tiris tu memang tiris. Tipu la kalau tak tiris langsung. Biasa la, kerajaan mana pun ada ketirisan dalam laporan auditnya. Tapi ketirisan itu bukannya kerja pemimpin atau menteri terbabit. Ianya hanya disebabkan oleh beberapa agensi Kerajaan yang dipimpin oleh badan executive atau pegawai kerajaan...

Lagipun, jika dibandingkan dengan prestasi ekonomi Selangor, nyata sangat Kerajaan Negeri pimpinan Khalid lebih teruk! Bukan saja agensi kerajaan seperti Yayasan Selangor, PKNS dan sebagainya, malah Kerajaan Negeri sendiri pun bocor terukkk..!!!

Cuba Tian Chua rujuk balik kes kematian Teoh Beng Hock. Cuba tengok sebab-sebab dia bunuh diri. Apa yang buatkan DAP dan Khalid "gagap" kantoi? Berapa banyak ADUN atau Exco yang terlibat dalam kontrak Kerajaan Negeri? Kenapa semua kontrak-kontrak milik syarikat Bumiputera dilaksanakan oleh hanya sebuah syarikat Cina..?

Pada awalnya, kontrak tersebut diberikan kepada kontraktor Melayu. Tapi itu hanya atas kertas saja. Kerjanya di "alibaba"kan! Alaaaa...semua orang dah tahu la! It's open secret!

Kalau Teoh Beng Hock boleh bangun balik, dah tentu dia dah ludah mukan Tian Chua! Patutnya Tian Chua pergi sound la puak-puak dia yang dok merompak kekayaan negeri Selangor sampai hampir rabak poketnya tu!

Dulu masa BN pegang Selangor, memang kerajaan negeri kaya raya, tapi dek kerana penangan punahsihat RM1, Khalid dan puak-puak DAP kengkawan Tian Chua tu, habis gondol Selangor dibuatnya!

Oi Tian Chua..! Lu bellaaaraaaaweeeiiiii..!!! Lu mau wa kasi potong lu punya "bulung" kaaaaaa...? Huh?! Kasi potong terus..mau ka???

GEMPARRR..!!! NAJIB DITUDUH PAKAI TANGKAL TUNAI HAJI KE MEKAHHH..!!!

Melalut Najib Dituduh Pakai Tangkal Ke Mekah

Apalah nak jadi dengan web-web pembangkang ni ya, tak habis-habis nak mereka cerita dan fitnah. Penulis rasakan inilah kali pertama orang yang menunaikan rukun Islam ke lima di Mekah al Mukaramah menerima pelbagai cacian dan dilempar pelbagai fitnah di tanah air sendiri.

Orang pi buat ibadah di Mekah, depa disini sibuk lempar fitnah.

Terbaru penulis dimaklumkan bahawa ada blog mesra Pakatan Rakyat yang menyiarkan berita kononnya Perdana Menteri pakai tangkal semasa mengerjakan ibadah haji di Mekah.

Menggunakan gambar muka hadapan Utusan Malaysia pada hari ini. Kelihatannya Perdana Menteri sedang memakai sesuatu di leher dan tangan, itulah disalah tafsir pembangkang sebagai tangkal. Apa yang cuba ditunjukkan pun penulis tidak beberapa nak faham.

Tapi satu perkara yang jelas, ini adalah lanjutan daripada pelbagai fitnah yang sengaja direka untuk menjatuhkan imej Perdana Menteri. Mungkin pembangkang tercabar dengan lawatan Perdana Menteri ke atas jemaah-jemaah haji dari Malaysia seperti yang dilapurkan Berita TV3 semalam. Maklum, pemimpin agung mereka berkunjung ke London ntah atas urusan apa, pemimpin kita ke Mekah beramal ibadah.

Dek jaki, maka diciptalah pelbagai fitnah yang tidak ada tapi diada-adakan. Malah ada juga web pro pembangkang yang menjadikan bilangan pengawal peribadi yang mengiringi Perdana Menteri sebagai isu juga. Walhal apa yang jadi isu sangat soal itu, memang Arab Saudi akan menyediakan pengawal keselamatan untuk kesemua pemimpin negara beragama Islam yang menunaikan ibadah haji disana.

Kerajaan Arab Saudi sudah tentu tidak mahu apa-apa perkara buruk berlaku ke atas pemimpin utama kerajaan luar yang datang menunaikan ibadah ditempatnya kerana ia akan menjejaskan imej negara tersebut di mata antarabangsa. Jadi apa yang peliknya jika pasukan keselamatan disediakan untuk mengawal keselamatan Perdana Menteri?

Sudahlah beberapa hari sudah memainkan isu isteri dan anak Perdana Menteri bershopping sakan di Perth walhal tidak ada bukti bahawa pembelian tersebut dibuat dan dalam kes anak Perdana Menteri, ikut turut serta dalam delegasi Perdana Menteri ke Perth!! Ini yang pelik, orang takde, shoppingnya ada, nampak sangat pembohongan.

Bawak-bawaklah bertaubat kepada sesiapa yang patut patut tu ya. Fitnah ni dosa besar tau, menuduh orang pergi buat ibadah pakai tangkal dan sebagainya lagi besar padahnya. Berapa besar? Itu penulis serah kepada yang maha kuasa untuk menentukannyalah.

p/s: Makluman yang penulis baru terima dari sumber pejabat Perdana Menteri, dimaklumkan bahawa yang digantung di leher Perdana Menteri itu bukan tangkal sebaliknya buku panduan haji yang biasa digunakan oleh semua jemaah haji dan umrah.

UPDATE TERKINI SKANDAL RAMAS BUAH DADA RM200,000..!!! MEMANG ANAK GUAN ENG TERLIBAT..???


Setelah puas mencabar Guan Eng untuk menyaman UMNO Online, akhirnya dia suruh juga balacinya seorang budak Melayu "murtad" untuk membuat laporan polis berkenaan kes "ramas buah dada RM200,000" yang dikatakan melibatkan anak seorang VVIP Pulau Pinang itu.

Aik? Kenapa buat laporan polis? Kenapa tak saman je terus? Kalau polis dapati kes tersebut memang melibatkan anak dia macamana? Dah tentu dia tuduh UMNO Online berkonspirasi dengan Polis untuk jatuhkan dia...!

Alaaaa...puak-puak pembangkang ni memang cam tu...suka salahkan orang lain walaupun dalam kebanyakkan kes memanga diorang yang salah pun..!!! Itulah pembangkang di Malaysia!

So Guan Eng? Tak payah siasat la..kan ke dulu dia kata Polis korup la..anjing UMNO la..last-last suruh polis siasat kes tu? Heh! Pemimpin UMNO dah lama dsah suruh siasat. Hanya Guan Eng saja yang teragak-agak macam nak sembunyikan sesuatu..! Heh! Betulkah anak lelaki dia terlibat? Heh?

GEMPARRR..!!! KABINET BAYANGAN PAKATAN HARAM??? BIAR BETULLL..???


Tengah aku dok blog hoping, aku terjumpa sesuatu yang agak mencurigakan. Satu pendedahan yang aku tak pasti mengenai kesahihannya, namun sekiranya benar, maka ia cukup menggemparkan!

Tak perlu aku jelaskan panjang lebar..baca pendedahan blog tersebut dibawah...
Inilah Dia Kabinet Bayangan PKR.



Entah sudah berapa bulan blog ini tidak dikemaskini.

Melayu Baru sebenarnya malas dan akan hanya membuat kemas kini apabila merasakan sesuatu itu perlu dilakukan.

Kali ini Melayu Baru memilih untuk menulis kerana menerima satu email rahsia yang berharga.

Email ini datang daripada sumber yang kukuh dalam PKR.

Dikatakan ini adalah antara bahan yang hilang ketika pejabat PKR dipecah masuk baru-baru ini.

Selepas membentangkan Bajet Pakatan Haram yang menjanjikan bulan dan bintang di Parlimen, Anwar Ibrahim disindir oleh Perdana Menteri dan pemimpin-pemimpin kerajaan lain untuk mengemukakan “Kabinet Bayangan” pakatan pembangkang.

“Bajet ada, tapi tak ada kabinet..? Macamana nak buat Bajet kalau kabinet tak ada?” sindir Najib.

Mungkin hangin satu badan dengan sindiran tersebut, “pemimpin anugerah Tuhan” itu secara diam-diam dipercayai berpakat dengan beberapa orang kanannya, Azmin dan Saifuddin Nasution untuk membuat draf “Shadow Cabinet”nya sendiri. Khabarnya, dia akan tunjukkan pada Najib sekiranya disindir lagi...

Malangnya, dikhabarkan draf rahsia itu telah “bocor”..!!! Soft copy kabinet yang dibuat itu jatuh ke tangan “seseorang” yang dipercayai “orang dalam”..?!

Nah! Di atas adalah draf yang dimaksudkan itu...

Sebagaimana yang dijangka, sudah tentu dia akan meletakkan diri sebagai Perdana Menteri (padahal, belum tentu lagi dia terlepas dari kes meliwat Saiful dan mungkin jadi PM dalam penjara Sg Buloh!). Biasalah, “Sivaji Da Boss” menstilah di atas..!!!

Kemudian, dia letak muka Hadi Awang sebagai TPM. Hah?! Wayang la tuuu...nak pancing undi Melayu la tu kononnya. Hek eleeehhh...! Macam la orang tak tahu bahawa tak kira sapa jadi PM atau TPM, sudah tentu DAP yang pegang kuasa! Telur Anwar dalam genggaman Karpal, kan?

Presiden DAP dan peguam veteran yang pegang telur Anwar diletakkan sebagai Menteri Undang-Undang dengan harapan, jika Anwar kantoi meliwat atau langgan pelacur, maka orang tua tu boleh lepaskan dia...

Mungkin nak bagi nampak real sikit, Anwar letak Salahuddin Ayub sebagai Menteri Kewangan II. Tapi dia letak pula Lim Kit Siang sebagai Menteri Kewangan I..! Alih-alih, DAP kawal ekonomi! Nampaknya tauke-tauke Cina akan tersenyum lebar laaaaa...

Anwar tak lupa untuk masukkan kroni-kroninya dalam kabinet itu. Wan Azizah akan gantikan tempat Shahrizat Jalil! Eh..!!! Bukan Wardina Safiyyah ke yang nak portfolio tu? Nurul Izzah pula jadi Menteri Luar Negeri. Lepas ni Izzah boleh la selalu buat trip dan shopping ke luar negara...

Kekasih dan madu Anwar, Azmin Ali pula diberikan jawatan lama Anwar, Menteri Pelajaran. Mungkin Anwar mengharapkan Azmin akan merekrut anak-anak ikan yang educated untuk menjadi coffee boynya nanti. “Anak muda...” Anwar senyum penuh bermakna...!

Anwar juga meletakkan Manickavasagam menggantikan Subramaniam. India ganti India di Kementerian Sumber Manusia. So, orang India tak la marah dia sangat lepas ni. Peliknya, dia lantik seorang Singh untuk jaga kaum India! Anak Karpal (kroni lagi!), Gobind diberikan jawatan Menteri Komunikasi dan Hal Ehwal Kaum India? Habis la di “lesing” kaum-kaum India lepas ni...

Jawatan Zahid Hamidi pula diberikan kepada Mahfuz Omar. Menteri Pertahan tu..!!! Tak pass SRP pun boleh jadi Menteri Pertahanan? Penting tu jawatan tu..boleh ke Mr. Bean tu handle???

Paling menarik, Anwar masukkan nama Tuanku Abdul Aziz Tuanku Ibrahim sebagai Menteri Pelancongan dan Publisiti Antarabangsa! Satu-satunya Melayu DAP..!!! Kononnya, nak cuba tunjuk DAP tu bukan parti Cina la tu...padahal memang DAP tu memang racis Cina pun! Cuba tengok kat Pulau Pinang..!!! Rasis tak?

Menarik lagi bila Mat Sabu diletakkan sebagai Menteri Kesenian, Kebudayaan dan Sejarah! Pasti sejarah negara ini akan bertukar dan diputar belit lepas ni. Nama Mat Indera mesti dimasukkan dalam kandungan buku teks sekolah sebagai pejuang kemerdekaan! Bunuh orang, bunuh polis, lepas tu bakar..orang macam tu pun Mat Sabu boleh putar belit jadi pejuang kemerdekaan?!

Siapa tak kenal denga Fuziah Saleh a.k.a Fuziah Nuklear Thoron! Dia pun bakal dilantik jadi Menteri! Jadi menteri nuklear pulak tu! Mentari Sains, Teknologi dan Industri Nuklear? Habis la negara ni...silap-silap, handphone pun diharamkan sebab ada radiasi!

Menteri Belia dan Sukan dikurniakan kepada ratu separa bogel, Eli Wong, manakala sahabatnya yang suruh umat Islam makan benda tak halal, Teresa Cock pula diberikan jawatan Menteri MITI, ganti tempat Tok Pa.

Anwar turut menyerahkan kembali jawatan lama Chua Jui Meng sebagai Menteri Kesihatan. Mesti pengkhianat MCA tu akan gembira dapat balik jawatan itu.

Memang kelakar bila tengok shadow cabinet Anwar ni. Tapi boleh dikatakan okay la jugak sebagai propaganda Pakatan. Nak pancing undi Melayu dan beri kuasa pada DAP. Yang pastinya, Anwar akan jadi boneka dan PAS akan terus jadi keldai tunggangan diorang..!!!

Sebelum ini, kalau tak silap aku, Gomo pernah pertikai perkara ini diblognya di sini. Aku rasa, kritikannya itu mungkin ada benarnya dan aku rasa aku malas nak dedahkan memandangkan peringatan Gomo itu.

Namun setelah perkara ini didedahkan oleh sebuah blog di sini, maka aku rasa perkara ini tidak boleh diambil mudah. Apa pendapat kalian? Benarkah ini Shadow Kabinet Pakatan Haram? Korang pikir la sendiri....

Sama ada konspirasi atau memang fakta benar, ia perlu diambil serius, apatah lagi jika perkara ini benar...!!!

PANASSS...!!! BLOGGER PRO KERAJAAN NEKAD SERANG SELURUH KELUARGA PEMIMPIN PAKATAN HARAM..!!!

Isu Sensasi Masa Kini Mutiara, Shopping Dan Tidur

Ooooo..blogger serang anak Guan Eng korang kata tak patut. Tapi korang serang PM sampai satu keluarga, korang kata "patut" pulak? Kenapa ada double standard pulak? So selepas ini, jangan salahkan kami untuk serang semua keluarga-keluarga pemimpin busuk korang tu..!!!

Korang tunggu je laaaaa...satu persatu kami londehkan..!!!

Rupa-rupanya persidangan Ketua-Ketua Kerajaan Komanwel (CHOGM) yang berakhir minggu sudah bukan setakat ketua kerajaan bermesyuarat, malah menjadi medan untuk mencemar imej Perdana Menteri Malaysia dan keluarganya. Rasanya ini kali pertama dalam sejarah, mesyuarat ketua kerajaan menjadi modal politik dan serangan peribadi.

Bermacam-macam adu domba dan fitnah yang disebarkan demi untuk menggambar yang buruk-buruk mengenai Perdana Menteri dan Isteri dan juga anak. Beli mutiaralah, shopping RM 180,000 la, PM tidur la dan ntah apa-apa lagi yang bakal diciptakan dan diperbesar-besarkan.

Memandangkan kredebiliti sendiri sudah hancur dan rakyat tidak akan percaya, maka digunakanlah kerata-keratan akhbar yang kononnya bukti kukuh bahawa apa yang dituduh itu berlaku.

Dalam kes anak dan isteri Perdana Menteri yang konon berbelanja sakan di Perth sewaktu sidang berlangsung itulah. Hakikatnya, anak Perdana Menteri tidak ada pun dalam delegasi Perdana Menteri ke Perth dan bagaimana pula media Australia yang dipetik pakatan haram pembangkang boleh kenal anak Perdana Menteri, lebih dari isteri Perdana Menteri?

Penulis sebutkan tu sebab dalam keratan akhbar West Australian yang kononnya jadi ‘bukti kukuh’, tidak langsung menyebut nama Datin Sri Rosmah, hanya yang disebut First Lady saja, jangan kata nama, negara mana pun tak mentioned!!

Akai ada ka?

Menariknya, bila kedua berita tersebut dengan mudah dipatahakan blogger pro kerajaan, pakatan haram pembangkang beralih pula ke laporan media Indonesia, AntaraPost, yang kononnya Perdana Menteri tertidur semasa mesyuarat sedang dijalankan.

Nampak tak terdesak? Sementara laporan tersebut belum terbukti benar ke tidaknya, apa masalah dengan tertidur? Nama pun ‘ter’tidur. Lagipun bukankah Pakatan haram pembangkang seronok dapat Perdana Menteri kaki tidur, sampai nak mengusulkan undi percaya di Parlimen untuk menghalangnya dari letak jawatan dulu?

Dan ada kemungkinan besar, AntaraPost tersilap membezakan Perdana Menteri yang lama dengan Perdana Menteri yang baru.

Moralnya, itu ajelah modalnya pembangkang ni, tak habis-habis nak serang peribadi. Kalau ada asas tak mengapalah juga, macam dalam isu Anwar meliwat Saiful dan melanggan China Doll, 3R anak Lim Guan Eng dan sebagainya. Yang bab liwat dengan China doll, lengkap dengan sperma jumpa dalam dubor dan video yang jelas tunjuk muka, pun depa taknak percaya.

Keratan-keratan akhbar yang ntah mana asal ni pulak yang jadi kitab panduannya.


Sumber: klik sini

GEMPARRR..!!! PENCERAMAH AJAR PUAK PAS BERKURANG AJAR DIKENAL PASTI...!!!

Tak habis-habis lagi cerita Bob Lokman. Sejak dia isytihar sertai PAS, maka bermulalah episod buat kacau sana sini di seluruh negara. Kalau dia ikut undang-undang tu tak mengapalah. Tapi sampai langgar undang-undang ikut suka mak bapak dia saja, ini sudah lebih…!!!

Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) hari ini memberitahu media bahawa Bob Lokman akan ditangkap serta merta sekiranya dia memasuki kawasan negeri Selangor. Waran tangkap sudah pun dikeluarkan oleh pihak mahkamah bagi menangkap cucu Tok Kenali itu sebelum ini, namun dia gagal dikesan untuk berada di Selangor sejak waran tersebut dikeluarkan.

Bob sebelum ini ditahan selepas menyampaikan ceramah di sebuah masjid di Sungai Lui, Hulu Langat, kerana menyampaikan ceramah tanpa tauliah dari JAIS. Dia dilepaskan malam itu dan diarahkan untuk ke pejabat JAIS pada keesokan hari. Namun dia tak datang pun esoknya!

Dia beri alasan JAIS tak ambil pun nombor telefon bimbitnya dan ada urusan lain pada hari tersebut.

Saya nak bertanya, untuk apa JAIS nak ambil nombor telefon dia? Tak perlu pun! Kalau difikirkan logik, sepatutnya Bob Lokman yang perlu ada nombor telefon JAIS atau pegawainya untuk memberitahu dia tak dapat hadir kerana ada urusan lain. Lagipun, kalau ambil JAIS ambil nombor telefon dia pun, dia akan angkat ke kalau JAIs telefon? Jangan haraplah..!

Ada urusan lain? Urusan apa? Kucing nak beranak? Nenek nak kahwin? Logik la sikit Bob! JAIS tu merupakan badan penguatkuasa undang-undang hal ehwal Islam yang bernaung di bawah DYMM Sultan Selangor. Dalam kata lain, JAIS memegang amanah yang diamanahkan Sultan Selangor kepada mereka! Berilah keutamaan pada yang lebih perlu. Alasan yang Bob beri terlalu lemah…

Kalaulah benar pun Bob punya urusan yang lebih penting dari hadir ke pejabat JAIS untuk memberi keterangan, dia sepatutnya menghubungi mereka dan memaklumkan tentang perkara tersebut. Dia kemudiannya perlu kemukakan satu tarikh dalam masa terdekat untuk memberi keterangan dan mesti berjanji untuk hadir pada tarikh tersebut.

Tapi Bob dengan angkuhnya menyatakan dia “ada urusan lain” dan buat tak peduli saja pada arahan JAIS tersebut. Macam itukah perangai seorang yang “mengajar orang” di dalam ceramahnya. Padanlah puak-puak PAS majoritinya kurang ajar. Mana tidaknya bila “tenaga pengajar”nya memang buruk perangai dan jelas kurang ajar..!!!

Khabarnya, Bob sedang berkeliaran di Terengganu. “Berdakwah” katanya. Berdakwah? Berdakwah atau berkempen politik? Cakap tu biarlah betul sikit. Allah tahu apa yang dia buat. Apa dia fikir dia keliling negara berceramah tentang perjuangan PAS maka dia sudah boleh dianggap berdakwah untuk Islam? Padahal, PAS itu bukan mewakili perjuangan Islam pun!

Sekarang Bob berada di Terengganu. Jadi kepada Exco Kerajaan Negeri tersebut yang berkenaan, sila pantau pergerakan “dakwah PAS” Bob tersebut. Dia ada tauliah dari Jabatan Agama Islam Terengganu, kah? Rasanya memang tak ada. Kalau dia berceramah dalam kawasan masjid, tak payah tunggu lagi. Terus tangkap dan dakwa! Nanti terlepas payah pula…

Pada sesiapa yang ternampak Bob Lokman, sila beritahu polis segera. Dia dikehendaki di negeri Selangor. Kalau tidak silap saya, ada peruntukan di dalam undang-undang di negara ini untuk menghukum orang yang melindungi individu yang dikehendaki atas alasan “subahat”. Tangkap Bob cepat sebelum dia terus merosakkan aqidah dan akhlak puak-puak PAS dengan lebih teruk..!!!


Sumber: klik sini

GEMPARRR...!!! DNA AFIFAH, AZMIN DAN SHAMSIDAR SEDANG DIBURU..!!!

Siap la hang Azmin dan Shamsidar. Afifah kini sedang diburu kerana DNAnya sangat berharga..!!! Hangpa jaga la Afifah tu baik-baik. Kurung dalam rumah..itu pun kalau tak mahu terlondeh seluruh keluarga laaaaa...!!!

Wednesday, November 2, 2011

WOIIII GUAN ENG..!!! BILA MAU SAMAN UMNO ONLINE..? LU LUPA KAAAAA..???


Dilaporkan dalam web pro pembangkang beberapa hari yang lepas, Yang Tak Berapa Bahagia Lim Guan Eng telah memberikan ultimatum kepada UMNO-Online dan Ketua Pemuda UMNOMalaysia, Khairy Jamaludin untuk menarik balik artikel yang mengaitkan anaknya dengan tuduhan meraba rakan sebaya perempuannya dibahagian dada.

Ultimatum maksudnya kata dualah.

Tempoh yang diberikan telah pun tamat dan kita masih menanntikan LGE untuk meneruskan tindakan saman ke atas pihak-pihak yang didakwanya terlibat. Peliknya, sehingga artikel ini ditulis, tidak langsung berbunyi LGE untuk menyaman UMNO-Online dan KJ.

Puas penulis fikir, apa yang menghalang LGE dari meneruskan tindakan saman ke atas nama-nama yang disebutkan. Ini bukan sangat soal menggalakkan media dan pemimpin UMNO disaman tapi melihat dari latarbelakang LGE dan DAP yang cukup terkenal dengan hal saman menyaman ini bila berdepan polemik politik.

Kalau tak kena gaya ni, silap-silap kejadian meraba yang katanya tidak berlaku itu, sebenarnya memang benar-benar kejadian. Itu yang saman atau laporan polis tidak diteruskan. Eh, kita kenal sangat gaya pembangkang, tak mungkin dilepaskan UMNO kalau ada isu yang tak betul dibangkitkan, nescaya akan disamanya lah.

Berlawanan dengan tanggapan banyak pihak, isu sebenarnya ialah bukanlah sangat berkenaan raba buah dada tu, tapi lebih kepada RM 200,000 yang dibayar untuk menutup mulut keluarga gadis tersebut. Turut yang dipertikaikan ialah sumbangan RM 2juta kerajaan negeri kepada pihak sekolah jenis kebangsaan cina dimana kejadian yang didakwa berlaku.

Ini yang sebenarnya perlu dijawab LGE, bukan cuba mengalih perhatian dan cuba mendapat simpati rakyat dengan menuduh BN cuba mencampur adukkan isu peribadi dengan politik. Dia macam itulah, bila kena batang hidung dia, pandai pulak nak komplen, yang puak-puak dia dok kutuk dan hina peribadi keluarga Perdana Menteri tu, takde pulak nak komen apa-apa.

Cerita raba ni walaupun ada nilai beritanya, tapi dari segi kehidupan adalah biasa. Budak-budak baru nak membesar memang macam itulah, banyak buat benda-benda bodoh, lebih lagi dalam masyarakat kafir yang tak langsung terikat dengan dosa pahala macam orang Islam. Cuma dalam hal Marcus Lim ni, kebetulan bapaknya tu Ketua Menteri Pulau Pinang, dah tentulah jadi isu politik.

Tapi dengan persepsi mengatasi apa segala fakta yang lain, penulis rasa wajib LGE meneruskan tindakan sama. Biar bongkar semua dimahkamah. Penulis sendiri pun nak tahu kebenaran disebaliknya, terutama bab duit ratus ribu dan juta yang digunakan untuk menutup mulut pihak-pihak berkenaan

Kalau tak saman tu, jangan marah kalau orang terus mainkan isu ini lagi ya...

Sumber: klik sini

GEMPARRR..!!! 10 FAKTA RAHSIA ISRAEL TERBONGKARRR..!!! MESTI TAHU..!!!


Sebenarnya banyak perkara yang yahudi sembunyikan pada pengetahuan umum. Ini adalah 10 daripadanya.

Peratus Pegguna Rokok Di Dunia. Israel Berwarna Hijau

1) Israel merupakan salah satu pembekal rokok terbesar dunia, namun rakyatnya tidak digalakkan menghisap rokok yang mereka cipta kerana mereka tahu akan bahana dalam kandungannya. Kadar pengguna rokok di sana semakin menurun dari masa ke semasa.

2) Israel mempunyai kepakaran dalam mencipta vaksin dan mahir dalam ilmu perubatan. Namun ilmu itu hanya untuk orang luar kerana mereka tahu bahan kimia yang terdapat dalam ubat akan merosakkan dalam tempoh jangka masa yang panjang. Penduduk israel sendiri menggunakan Habbatus Sauda dalam perubatan harian.

3) Taktik kaum ibu di Israel ketika mengandung ialah si ibu/ isteri akan mendengar si suami membaca, menyanyi atau mereka akan menyelesaikan masalah matematik bersama-sama untuk mendapat bayi yang bijak dan petah kerana pada ketika ini fikiran dan perasaan si isteri adalah bersambungan dengan anak dalam kandungan berbanding anda bercakap padanya di perut.


4) McDonald di israel dibuka pada tahun 1993 (lewat berbanding negara-negara lain). Mereka telah membuat pengubahsuaian contohnya dari segi minuman. Mereka menggantikan kopi berkafein kepada teh yang mengandungi polyphenols, iaitu unsur kimia yang berfungsi sebagai antioksidan berkekuatan besar untuk membuang sel rosak dan mencegah kanser. Kita disini masih lagi menggunakan kafein yang berbahaya.

5) Di Israel, mereka akan memakan buah-buahan dahulu sebelum memakan makanan utama. Ini kerana hakikatnya dengan memakan hidangan kabohidrat (nasi atau roti) dahulu kemudian buah buahan akan menyebabkan kita merasa mengantuk, lemah dan sukar untuk memahami pelajaran di sekolah. Sedangkan disini kita dimomokkan dengan memakan buah-buahan sebagai pencuci mulut.


6) Israel terus melakukan berbagai usaha untuk menghancurkan Masjid Al Aqsha dan Qubah Shakhrah sejak 50 tahun yang lalu dengan menggali bawah tanah masjid tersebut agar runtuh dengan sendirinya.

7) Majoriti buku sejarah di dunia mengatakan Negara-negara Arab yang menyerang Israel terlebih dahulu pada perang tahun 1967. Padahal faktanya, Israel yang menyerang Negara-negara Arab terlebih dahulu kemudian mereka merebut kota Al Quds dan Tebing Barat. Tetapi mereka mengatakan serangannya itu adalah serangan untuk mempertahankan diri dan antisipasi.

8) Di Palestin, penduduk kristian Palestin dan Palestin Muslim bersatu melawan penjajah yahudi

9) Pelajar-pelajar di sekolah dilatih dengan taktik ketenteraan dalam bersukan seperti menembak dan mamanah bagi melatih otak memfokus sesuatu perkara dan mempersiapkan diri jika perkhidmatan diperlukan dimasa akan datang.

10) Hosni Mubarak merupakan tulang belakang Israel dan Amerika selama 30 tahun.

Sumber: A.S

P/S: 11) DEPRCAYAI ANWAR ADALAH AGEN ISRAEL DI MALAYSIA DAN ASIA TENGGARA..!!!