Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Wednesday, December 28, 2011

GEMPARRR..!!! ZAID IBRAHIM PUN KATA ANWAR MELIWATTT..!!!

Zaid-Kita-New

Whatever the verdict in Anwar Ibrahim’s sodomy case next week, I hope he will be treated fairly. If there is a conviction and the court is disposed to hand down a custodial sentence, let it be minimal. Even if the act of sodomy was committed, it was consensual. This fact must not escape the judge.

Ini adalah secubit dari kenyataan Zaid kepada sebuah portal pro pembangkang yang penulis sempat baca. Dalam pendeknya, Zaid hanya beri 2 pilihan sahaja dalam kes Anwar, sama ada dipenjarakan kerana bersalah meliwat secara paksa seperti mana dalam pertuduhan atau dibebaskan kerana perbuatan liwat itu berlaku suka sama suka.

Boleh macam itu ke? Tapi inilah Zaid, yang menulis buku semata-mata untuk mengaku dirinya Melayu. Cuma tak pulak disebut Melayu Champa ke, Melayu Afrika Selatan ke atau mana-manalah puak mengaku ada keturunan Melayu. Sebab apa penulis kata sedemikian kerana lain benar gaya si Zaid ni dalam bercakap tentang liwat dari pandangannya sebagai seorang peguam.

Penulis tak faham bagaimana dia mengasingkan dirinya daripada menjadi orang Islam dan peguam dalam masa yang sama. Kata Zaid dalam artikel yang sama, undang-undang tidak boleh terikat dengan kepercayaan kepada agama!! Ini petikannya:-

However, in a democracy we should not create offences just because acts are considered sinful.

Penulis sekarang makin tak faham mentaliti apa orang yang punya kerjaya sebagai peguam ini. Adakah dia mempunyai split personaliti yang serius? Satu ketika dia boleh jadi sealim-alim manusia dan disatu ketika dia boleh jadi seliberal-liberal orangnya? Mungkin Zaid saja yang punya mentaliti sedemikian tapi dari pemerhatian penulis, orang macam dia ni bersepah dalam Majlis Peguam.

Penulis tidak le alim, berkopiah atau bersongkok, tapi itu tidaklah menjadikan penulis seorang yang menghalalkan perbuatan homoseksual hanya kerana ia suka sama suka atau kelihatan suka sama suka.

Dalam kes Anwar ni pada yang tak tahu atau pilih untuk buat tak tahu, penulis nak terangkan bahawa kejadian liwat itu bukan sahaja berlaku pada 26hb Jun 2008 tapi juga telah beberapa kali berlaku sebelumnya, di dalam dan di luar negara. Tapi kesukaran dari segi pembuktian saja yang menyebabkan hanya kejadian pada 26hb Jun yang diambil kira dalam pertuduhan.

Saiful memang terpesona dengan Anwar bukan baru, sejak dari zaman dia belajar lagi. Bahkan bukan dia saja, malah kaum keluarganya juga menjadi peminat dan penyokong Anwar. Disini Anwar mengambil kesempatan ke atas Saiful dengan meliwatnya. Beli baju, bawa pergi luar negara, bayar gaji dan sebagainya, semua sebagai ganti balasan menyerahkan dubor.

Tapi persepsi yang cuba dipromosikan peguam Anwar ialah, kejadian pada 26hb Jun itu adalah pertama kali berlaku dan suka sama suka. Sebab katanya kalau paksa, kenapa tak lari, kenapa tak itu dan kenapa tak ini.

Karpal, putar belit dia pun kita dah faham walaupun dia tak pakai turban.

Kata Zaid lagi, dalam kes Anwar ini ada yang percaya, ada yang tidak dan ada yang tak peduli pun!! Apa sifirnya tu? Sifirnya, kalau yang percaya dan tak percaya hampir sama, maka tetap Anwar yang menang sebab ada lagi satu kumpulan yang tak peduli. Jadi bahasanya, marilah sokong Anwar ramai-ramai sebab confirm dia akan menang dan menawan Putrajaya!!!!

Istilah mengatakan kaum tertentu sebagai pembelit tu, eloklah sekarang diubah, ini bukan kaum tapi kerjaya – peguam.

Eloklah lambang parti KITA tu ditukar daripada gambar tangan (membentuk peta Malaysia) nak bergandingan, kepada gambar dubor bersentuhan atau apa yang berkaitan dengan itu. Bahaya betul kalau kelompok macam ni bersatu dan membentuk kerajaan.


Sumber: klik sini

2 comments:

Anonymous said...

aku berharap sangatlah agar matkunyit ni di penjarakan dan biar dia mampos dalam penjara juga.kewujudannya dibumi tanah melayu ini hanyalah bertujuan merosakkan pas dan umno yang kedua-duanya parti orang-orang islam.kepincangan hubungan dan salah faham umno dan pas lebih menguntungkan cina kafir,india kafir dan lain-lain yang kafir.kelemahan umno.menguntungkan mca mic dan gerakan.kelemahan pas menguntungkan kafir harbi dap.perlu dingat kafir cina kafir dalam dap,mca dan gerakan tetap bersatu walaupun berlainan parti.tetapi muslim melayu pas dan umno berpecah-pecah dan kafir mengkafir diatas hasutan ulama jahat laknatullah. wujudnya pkr menyemarakkan lagi perpecahan pas dan umno serta menguntungkan cina kafir.oleh itu lenyapkanlah AGENT YAHUDI ini dari bumi melayu yang tercinta ini.sesungguhnya orang kafir itu musuh allah.jika taat kepada allah hapuskanlah musuh allah dan jangan mendekati mereka.

ajai62 said...

Assalam Bro

Zaid ni cakap apa pun akau tak percaya... Punca segala kalut dengan sistem perundangan kat Malaysia nikan kerja dia sama Pak Dollah tido... loyer buruk tu Bro... gagal jadi Presiden parti lain tubuhkan KITA untuk jadi Presiden... Susun balik Presiden kita... wakakakaaaa... Mat Jenin moden...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!