Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Monday, December 19, 2011

GEMPARRR 18SG..!!! 3 AWANG HITAM DIBELASAH TERUK ORANG KG MEDAN..!!!


Kejadian berlaku pada 16/12/2011 di kg medan ..sewaktu kejadian hanya 3 org awang hitam berjaya ditangkap oleh orang ramai...saksi kejadian mengatakan mereka melakukan jenayah samun bersenjata..apa2 pun video ini sebagai pengajaran buat penjenayah-penjenayah supaya insaf,terutama warga asing.cubalah menghormati negara org.dah tau menumpang tp buat mcm negara sendiri..anak bangsa kita senang ditipu mereka..last2 kita yg rugi...

13 comments:

Anonymous said...

canteeekkk. eveready teruskan lagi dan lagi! ajar sama dia. sapapun, kalau dah dilembut tak juga nak dengo, bagi buah kaso. hidup jntan melayu!

AnaQarbana said...

Tahniah penduduk kampung Medan anda warganegara prihatin...teruskan usaha anda...sepakat membawa berkat..kalau tak kita sapa lagi yang nak jaga negara kita....

Anonymous said...

setuju jugak.. bkn awg hitam je yg menumpang tp buat hal.. huww.. nice blog.. follow k.. =)

laporpo said...

Awang hitam ni mmg ptut diajar sbb kurang ajar.. Cntoh di taman connought.. Smua sama ja.. Ptutnya pihak berkuasa kena pantau ketat dorang ni.. Byk sgt jenayah yg dorang buat cuma cara yg kita x nmpak..cth black money, dajal pompuan bawa dadah, tipu duit rakyat malaysia dgn teknik pukau.. Tindakan segera perlu ambil elak lg parah..

anti kafir said...

Lain kali kalau dapat awang hitam jgn buang masa dan tenaga kita dengan memukul mereka.bagi memudahkan simbah asid je pada awang hitam ni.tangan kita pun taksakit pukul dia org.

benci awang hitam said...

Lain kali kalau dapat awang hitam simbah asid je.kita pun tak buang tenaga pukl kayu hitam ni.

Anonymous said...

yang tukang upload memalukan orang Islam dan Malaysia... Apa yg korang cuba buktikan? Jangan cari pasal ngan orang Islam ke? Ini bukan cara terbaik nak ajar orang jahat... Korang semua pembuli... Nabi x ajar kita balas kejahatan dengan kejahatan... Yang korang pijak tu makhluk Allah korang tau x? Sebesar manapun kesalahan dia janganlah sampai menganiaya menyeksa mcm nie...Jangan sampai azab Allah turun kat kampung korang sudah....

Anonymous said...

Tahniah org kg medan, ini lah yg kita harapkan.. sebagai contoh kepada negro2 lain yg ada perasaan nak kurang ajar di Tanah Malaysia ni apa akibatnya... he he he.. cuma satu jer, kenapa xdibakar hidup2 je negro ni... kan lebih bagus lagi depa ni dibakar hidup2 sampai rentung, kan lebih molek lagi... xpe, bole diperbetulkan lain x, ingat tu.. by the way, tahniah org kg medan.. i salute u all...

Anonymous said...

Tahniah org kg medan, ini lah yg kita harapkan.. sebagai contoh kepada negro2 lain yg ada perasaan nak kurang ajar di Tanah Malaysia ni apa akibatnya... he he he.. cuma satu jer, kenapa xdibakar hidup2 je negro ni... kan lebih bagus lagi depa ni dibakar hidup2 sampai rentung, kan lebih molek lagi... xpe, bole diperbetulkan lain x, ingat tu.. by the way, tahniah org kg medan.. i salute u all...

Anonymous said...

Tahniah org kg medan, ini lah yg kita harapkan.. sebagai contoh kepada negro2 lain yg ada perasaan nak kurang ajar di Tanah Malaysia ni apa akibatnya... he he he.. cuma satu jer, kenapa xdibakar hidup2 je negro ni... kan lebih bagus lagi depa ni dibakar hidup2 sampai rentung, kan lebih molek lagi... xpe, bole diperbetulkan lain x, ingat tu.. by the way, tahniah org kg medan.. i salute u all...

Harimau malaya said...

Tahniah org kg medan, ini lah yg kita harapkan.. sebagai contoh kepada negro2 lain yg ada perasaan nak kurang ajar di Tanah Malaysia ni apa akibatnya... he he he.. cuma satu jer, kenapa xdibakar hidup2 je negro ni... kan lebih bagus lagi depa ni dibakar hidup2 sampai rentung, kan lebih molek lagi... xpe, bole diperbetulkan lain x, ingat tu.. by the way, tahniah org kg medan.. i salute u all...

Harimau malaya said...

Tahniah org kg medan, ini lah yg kita harapkan.. sebagai contoh kepada negro2 lain yg ada perasaan nak kurang ajar di Tanah Malaysia ni apa akibatnya... he he he.. cuma satu jer, kenapa xdibakar hidup2 je negro ni... kan lebih bagus lagi depa ni dibakar hidup2 sampai rentung, kan lebih molek lagi... xpe, bole diperbetulkan lain x, ingat tu.. by the way, tahniah org kg medan.. i salute u all...

Anonymous said...

nak mencelah la juga, Kemasukan warga asing tanpa batasan, tanpa pantauan yang ketat, semakin ramai pendatang asing di tanah melayu ini, dan semakin ramai pendatang asing semakin kurang hajar, dan semakin pening kepala kita, , apa ? apa? apa? Semakin ramai dialu-alukan datang ke sini, disambut dgn layanan istimewa, menjadi rakyat Malaysia

Bila Kak Su Bersuara... Heh!