Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Saturday, November 5, 2011

KAN AKU DAH CAKAP...KORANG TAK CAYA PUNYAAA...!!!

Anwar Sah Sokong Seksualiti Merdeka Apa Kata Anda

Sebelum ini hanya cakap-cakap orang dan agak-agakan saja yang Anwar ini menyokong program seksualiti merdeka yang sedang berlangsung sehingga minggu hadapan. Program yang bakal dirasmikan sekutu Anwar dalam Bersih, Ambiga, dikatakan turut mendapat sokongan DAP dan sudah tentu PKR.

Yang pura-pura tidak menyokong ni hanyalah PAS sebab memang zaman berzaman begitu, tunjuk sokong dalam diam.

Walhal kita semua tahulah yang PAS adalah orang kuat disebalik penganjuran Bersih 2.0 yang dipengerusikan Ambiga. Bukti kepada sokongan itu ialah apabila Timbalan Presiden PAS dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Bersih 2 yang berjaya mengumpul 15,000 ekor kaldai bodoh untuk berhimpun dijalan-jalan di Kuala Lumpur pada 9hb Julai 2011.

Itu yang menjadi pelik bila dalam hal program Seksualiti Merdeka yang bakal dirasmikan Ambiga ini PAS mengambil pendirian berlawanan. Tapi pada penulis sendiri itu bukanlah sesuatu yang janggal, PAS memang diketahui gemar bermuka-muka, yang penting ialah kuasa, duit dan politik.

Sebab 3 perkara itu jangan kata homoseksualiti, seks dengan binatang pun PAS sanggup sokong.

Jadi sekarang sudah sah yang Anwar menyokong program Seksualiti Merdeka, apa kata anda, apa kata macai PAS yang siang malam berzikir dengan nama Anwar Ibrahim? Masih lagikah Anwar ini dilihat sebagai pemimpin perjuangan Islam?

Dari satu sudut, kelihatanya Anwar begitu berani. Berani dalam erti kata menyokong program pro LGBT ini dikala dia sendiri sedang berhadapan dengan tuduhan meliwat Saiful Bukhari di Mahkamah. Keberanian itu boleh ditafsir kepada dua, sama ada dia benar-benar pejuang hak golongan gay atau pun dia sendiri memang pengamal gaya gay.

Mana-mana pun tetap imej biseksual (gay sebahagian dengannya) dan Anwar sudah tidak lagi boleh dipisahkan. Tidak sah rasanya menyebut gay tanpa mengaitkan dengan Anwar sekali. Kalau kes meliwat Saiful itu boleh dituduh sebagai konspirasi, bagaimana pula dengan sokongan terbukanya kepada program Seksualiti Merdeka ini?

Konspirasi jugak kah?

Pendapat penulis ialah Anwar sudah tidak terdaya untuk menolak imej gay itu dari dikaitkan dengannya lanjutan dari perbuatannya menyodom Saiful Bukhari. Apa yang cuba dibuat sekarang ialah untuk mewajarkan hubungan seks terlarang itu dan seterusnya menukar persepsi rakyat kepada perbuatan liwat dan pengamalnya (termasuk dia).

Bila persepsi itu sudah diubah, dia akan selamat selama-lamanya dan tidak akan ada siapa lagi yang akan memandang serong kepada keturunannya kerana berbapakan seorang pengamal homoseksual.

Anwar – I’m gay and I’m OK!!!!


Sumber: klik sini

1 comment:

Anonymous said...

kalau program ni berjaya kan senang sipeliwat in dapat jubur hari-hari. hai mintak-mintak biar melekat kau satu hari nanti baru padan

Bila Kak Su Bersuara... Heh!