Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Saturday, November 12, 2011

GEMPARRR..!!! MAHLIGAI EKSKLUSIF SAIFUDDIN MUKA BERLUBANG TERBONGKARRR..!!!

Mahligai eksklusif milik siapakah ini?

Ini pula adalah rumah milik rakyat biasa di Parlimen Machang

Cuba lihat perbezaan antara kedua-dua mahligai eksklusif dan rumah di atas. Gambar paling atas ialah mahligai eksklusif milik Saifuddin Nasution, Ahli Parlimen Machang. Manakala gambar di bawahnya pula adalah gambar rumah milik rakyat biasa (bukan yang paling miskin!) di kawasan Parlimen Machang...

Jauh berbeza, bukan?

Selama ini, Saifuddin Nasution sebok ke sana ke mari berceramah politik. Kononnya, dia membela rakyat dan memberi kebajikan terhadap rakyat. Dalam ceramahnya, dia mengutuk BN dengan mengatakan bahawa kerajaan BN tidak peduli nasib rumah rakyat...

Padahal, kerajaan BN dah bina berpuluh ribu rumah yang jauh lebih selesa untuk rakyat bertaraf termiskin dan miskin di seluruh negara. Kalau ada yang tercicir pun, kerajaan akan cari jalan untuk membantu melalui ADUN atau Ahli Parlimen BN di kawasan tersebut.

Namun Saifuddin Nasution yang muka tembok tebal tak malunya dan sudah 3 tahun lebih menjadi Ahli Parlimen Machang berjaya membina mahligai eksklusif yang berjuta harganya. Tapi cuba lihat pula rumah rakyat di Parlimennya...menyedihkan bukan?

Oi Saifuddin muka berlubang! Pergi balik kawasan laaa...ramai rakyat yang nak rumah yang lebih selesa. Ko senang lenang di "istana", diorang hidup susah kat rumah bocor sana bocor sini...!!! MP apa lagu ni...? Makan gaji buta ke...???

Gambar sumber dari: klik sini

4 comments:

Anonymous said...

Besar umah lu pudin....
Sejuk perut mak lu mengandungkan lu....
Tp gua heran camner lu dpt duit buat umah beso cam nie??...
Lu ada projek lain ker??....
Jgn sampai rakyat machang buat solat hajat pecah perut lu sudah...

Anonymous said...

Tk salah tu sayang kerana saipoldin kan nak bela orang Melayu yang miskin dan beragama Islam. saipoldin juga beragama Islam. Mungkin baginya bertopengkan Islam tidak salah dan diizinkan tuhannya.

Berubahlah sedara!

Anonymous said...

biar muka berlubang asalkan dinding dan bumbung tidak berlubang......PKR PARTI SUKA LUBANG......NUAR

Pasrael said...

Pudin,Pudin mana kau dpt duit banyak Pudin oi,elaun MP brape,elaun direktor ade ke,projek tepi2 punya komisyen ada ke,ada bisnes thn bontot ke,Woi pecacai pakatan haramjadah korang x nak siasat ka Mat Pudin nih.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!