KedahNews.com

GEGARRR..!!! PERSOALAN "MAT SABU SYIAH?"

Sunday, October 30, 2011

PANAS 18SX..!!! KORANG KENAL TAK BUDAK SEKOLAH TERLAMPAU KURANG AJAR NI..? TERPENGARUH DENGAN "ANAK VVIP" PENANG..!!!


Korang jangan fikir aku ni suka sangat siarkan gambar-gambar kotor ni. Tapi aku rasa aku perlu tunjukkan perangai buruk budak-budak sekolah zaman sekarang ni yang makin melampau..!!!

Aku rasa, ni mesti terpengaruh dengan insiden "RAMAS BUAH DADA RM200,000" baru-baru ni. Tu nak terpengaruh dengan "anak VVIP" yang "tu" la tuuuu..!!! Cisss..!!!

Tapi yang aku sedihnya, perangai buruk tu ditiru oleh budak-budak berbangsa Melayu! Anak sapa la budak-budak ni? Gambar-gambar ni aku dapat dari blog Empayar Pemuda. Ntah mana dia dapat ntah...

Tapi, aku nak korang tengok gambar-gambar ni sebab aku rasa korang mungkin boleh identify kedua-dua ekor budak kurang ajar ni. Rasanya muka diorang ni agak jelas untuk disiasat lanjut! Dua-dua ekor ni memang kena ajar sikit!

Budak-budak zaman sekarang ni ada yang makan diajar dan ada jugak yang tak makan diajar. Budak-budak yang tak makan diajar ni naik tocang sebab dimanjakan sangat oleh ibubapa dan sistem pendidikan yang ntahapahapa sekarang ni...

Lempang sikit dah balik bagitau mak bapak. Lepas tu mak bapak datang serang cikgu buat laporan polis. Yang anak dia terajang perut cikgu mengandung tu takpe ye? Elok lempang sekali dengan mak bapak dia tu..!!!

Nih..korang tengok kat bawah ni haaa..mana tau korang kenal bebudak nihh..!!!


3 comments:

Kama Irahsa said...

lempang jer bdk2 ni. buat malu mak ayah jer..

Anonymous said...

Beria-ia benar ustazah dan ustaz serta mak bapak menekankan memakai tudung untuk menutup aurat! sayangnya, tujuan dan maksud menjaga aurat tidak pula ditekankan! Jadinya pakai sajalah tudung, dan buatlah apa suka disebalik tudung! Memalukan agama! Ajarlah nilai agama dengan menekan tanggung jawab dan fahaman yang bernilai! bukan menekan pada menutup aurat setakat jadi fesyen!

Anonymous said...

hukum sula sja budak laknat ne