Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Thursday, July 14, 2011

Terkini..!!! Padan muka Ambigammmm...!!!


Memang panasss..!!! Memang padan muka Ambigammm..!!! SPR dah taknak layan Achi tu lagi. SPR nak cari NGO lain yang lebih "bersih" dari Bershit yang bersekongkol dengan puak-puak Pakatan Haram yang berlumuran najisss..!!!

Pada aku, keputusan SPR ini merupakan sebuah keputusan yang tepat untuk ajar Achi yang menderhaka dan tidak menghormati DYMM Yang DiPertuan Agong ini. Heboh kata dia nak bagi memorandum, sampai sekarang di belum serahkan memorandum tu pada YDP Agong.

Hari tu jumpa DYMM YDP Agong, dia tak nak serah, bila Samad Janggut dihalang pada hari Bershit, dia marah pulak. Lepas Bershit pun tak serah-serah jugak? Sekarang, padan muka diaaaa...!!! Muahahahaaaaa...amik hang!
Ambiga biadab – SPR

PUTRAJAYA 13 Julai – Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menyelar perlakuan biadab Pengerusi Bersih 2.0, Datuk S.Ambiga yang terus ‘bermuka-muka’ meskipun telah merosakkan imej negara dengan menganjurkan satu perhimpunan haram 9 Julai lalu.

“Nampaknya tindakan biadabnya melanggar titah Tuanku (Yang di-Pertuan Agong meminta tidak dianjurkan demonstrasi jalanan) dan undang-undang, dimaklumi rakyat negara ini.

“Juga, dia mendakwa berkecuali tapi perlakuannya yang dipertontonkan dengan duduk semeja dengan puak pembangkang jelas menggambarkan pembohongan Ambiga,” kata Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad Wan Omar kepada Utusan Malaysia hari ini.

Menurutnya, SPR akan meneruskan pembaharuan dalam sistem pilihan raya di negara ini walaupun Bersih cuba mendabik dada merekalah yang mendesak perkara itu.

“SPR akan menilai kembali keikhlasan Ambiga ini, mungkin kita akan berurusan dengan NGO lain yang lebih bertanggungjawab untuk bersama SPR membawa pembaharuan dalam pilihan raya,” katanya.

Beliau mengulas dakwaan Ambiga hari ini yang kononnya Bersih tidak pernah terlintas ataupun berniat untuk menumbangkan kerajaan Barisan Nasional (BN) dengan menganjurkan perhimpunan haram di ibu negara Sabtu lepas yang dikutuk majoriti rakyat negara ini.

Sebaliknya, kata Ambiga, pertubuhan haram yang diterajuinya hanya mahu bekerjasama dengan kerajaan untuk memperbaiki sistem pilihan raya. - Utusan

8 comments:

Anonymous said...

tak perlu layan amiga tu. orang lain ramai lagi yang boleh buat kawan

Anonymous said...

> pelaq betoi ambabiga ni...
>memang dasar paria...dok kencing orang jer...

Anonymous said...

org kata jumpa india dan jumpa ular...katok ular dulu...kalau ambiga ni tak payah tunggu ular...dia tu memang dah ular...katok terus je...dasar tak tau diuntung...berambus kau balik india..sini bukan tanah mak bapak engkau...

Anonymous said...

Ambiga skrg ni dh jadi AMBABIGA..G anto dok kat estet je dia ni. Bela kaum india. Tak pun g menoreh getah mcm mula2 kaum dia dibawak masuk ke Msia dulu. Jenis x sedor diri..Haitttt Tuihhhhhhhhhhhh.

Anonymous said...

Ambiga tu Law Council bawah dia pun telah melahirkan seorang yang dituduh,

Bukan saja merompak pelanggan sendiri, tetapi menyiksa, membunuh dan membakar dengan kejam segala apa saja bukti yang ada YANG TAK BERDOSA PON KASI BAKAR ENGAPOREE?...

pasai kemaghok harta orang lain, isssshhhh. Kalo dia berani buat macam tu maananya BOSS2 semua auta.

Ambiga SHUT UP, pi, go clean-up punya RUMAH. Your time dah over. Eleeek

Anonymous said...

biasa la keling.....
jumpa ular & keling , mana satu perlu kena ......dulu?
yg ternyata bodohnya taraf kaldai ialah totok PAS...

Anonymous said...

Bukan ambiga tapi GEDUMBU BETINA.

Anonymous said...

Kalau jumpa ular atau ambabiga, ketok pas dan pkr dulu.......

Bila Kak Su Bersuara... Heh!