Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Thursday, July 14, 2011

Panasss..!!! Anwar pun sama macam Do cerita DoReMi..asyik bertangguh saja..!!!

Asyik mintak tangguh hutang dan menipu saja...sampai berperang laki bini...

Ingat hari ini sudah boleh sambung bicara kes liwat, tapi rupanya kes ditangguhkan ke 8 Ogos akan datang. Puncanya, peguam Anwar kemukakan permohonan untuk panggil 20 saksi yang kata Sankara, pendakwa enggan untuk panggil, yang juga termasuk Perdana Menteri dan isteri.

Berapa la punya leceh kes yang satu ni. Ada tempoh sebulan lebih dari Jun, kenapa Sankara Nair tak mohon sapina? Kenapa tunggu hari ini?

Ini semuala alasan nak melewat-lewatkan lagi kes liwat Anwar ini. Dah liwat, lewat pulak lagi, tangguh ntah bila sudah.

Rakyat dahla jemu dengan penangguhan demi penangguhan kes Anwar ni, terpaksa pula melihat lakonan palsu Anwar dalam nak meraih simpati murahan. Ke hulu ke hilir dengan prop rasminya – neck bracket, kejap atas kerusi roda, kejap boleh jalan sendiri. Itu pun ada yang percaya lagi penipuan mangkuk homo sorang ni.

Nak kata OKU, dia hebat menibai china doll (ada bukti video).

Sekarang ni makin jelaslah kenapa tarikh 9hb Julai dipilih. Anwar dah rancang semua ini dengan baik. 9hb Julai demo, 13hb kes didengar di mahkamah, masa inilah pun nak beraksi sebab memang kebiasaan perbicaraan Anwar jadi tumpuan media dalam dan luar negara. Semua pun sebab nak dapatkan simpati murahan, bukan ada kena mengena dengan ketelusan pilihanraya pun.

Penulis jangka pada 8 Ogos nanti akan ada lagi penangguhan, sebab Anwar sama gila dengan lelaki cina yang tawan sebuah tadika di Muar tu – nak panggil Perdana Menteri dan isteri sebagai saksi, konon ada konspirasi. Dari sudut mana sekalipun kita tak nampak dimana berkaitan dan pastinya mahkamah akan tolak permohonan itu. Bila ini berlaku, peluanglah untuk Anwar menangguhkan lagi kesnya.

Eh, bosanlah, bila nak habis?

Modus operandi Anwar dalam kes liwat ni semuanya sama – menuduh Perdana Menteri sebagai dalang konspirasi, cuma berbeza orang yang lain saja. Dulu Tun Mahathir, sekarang DS Najib Tun Razak. Dalam kes Tun Mahathir, sampai sudah teori konspirasi itu tidak pernah dibuktikan dimana-mana mahkamah.

Bila naik sekali lagi cerita konspirasi dalam kes liwat 2, kita dah agak yang ini pun akan jadi benda yang sama.

Yang sebenarnya tidak ada konspirasi, kalau dah memang kaki jubor tu, kaki jubor jugaklah. Yang nyata, Anwar sendiri yang berkonspirasi untuk memastikan DS Najib tidak sempat menjadi Perdana Menteri dengan mencipta fitnah paling karut – pembunuhan altantunya.

Video takde, rakaman takde, itu pun masih ramai yang percaya.

Rakyat mahu sesuatu dibuat tentang perkara ini (penangguhan tidak perlu). Hakim perlu tegas menolak sebarang usaha peguam dan anak guamnya memanipulasi sistem undang-undang untuk kepentingan sendiri. Kalau susah sangat, penjarakan saja Anwar sementara menantikan perbicaraannya selesai.

Confirm tidak ada tangguh-tangguh.

sumber: myKMU.net

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!