Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Saturday, July 2, 2011

Gemparrrr..!!! Kotor 2.0 cuba laga-lagakan Tok Guru Omar Din dan Cikgu Majid..!!!

Saya dah call Cikgu Majid...beliau nafikan...siap kau "Pak Din"..!!!

Cikgu Majid tak pernah sokong Kotor 2.0 pun...Pusaka Gayung akan ganyang Kotor 2.0 Sabtu niii...!!!

Nampaknya ada usaha untuk melaga-lagakan Tok Guru Omar Din, pengasas Pertubuhan Silat Lincah Malaysia, dengan Cikgu Majid, pengasas Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayung Malaysia. Perkara ini didedahkan tadi di dalam Perjumpaan dan Mesyuarat Guru-Guru Silat Malaysia, siang tadi.

Menurut Tok Guru Omar Din, beliau menerima sms dan khabar yang kononnya Cikgu Majid memihak kepada perhimpunan Kotor 2.0 dan mencabar beliau untuk bergeruh pencak! Sebenarnya itu adalah kerja sebuah pihak yang sememangnya menjadi tali barut kepada Pakatan Haram...!!!

Padahal, Tok Guru Omar Din baru saja berhubung dengan Cikgu Majid semalam untuk bertanya khabar mengenai perkara itu dan ternyata PERKARA ITU TIDAK BENAR DAN FITNAH! Perkara ini turut disahkan sendiri oleh anak buah Cikgu Majid yang hadir pada majlis itu.

Nak tahu ini semua angkara siapa???

Tok Guru Omar Din enggan memberi nama penuh kepada pengkhianat Bangsa itu. Namun beliau sempat memberi "hint" bahawa individu yang bertanggungjawab itu dikenali sebagai "Pak Din"! "Pak Din" yang mana? Anda cari sendiri. Tapi saya fikir, tentunya mereka yang berada di dalam dunia silat, tahu siapakah gerangannya "Pak Din" ini. Apakah dia "Din Puduraya"?

Nampak sangat ini adalah perbuatan khianat. Tok Guru Omar Din berkata, dia dan guru-guru utama yang lain bukannya tidak kenal "Pak Din" dan konco-konconya itu. Tunggu masa dan ketika saja! Chissss...!!! Pantang Melayu belot dan berkhianat..!!! Hulurkan keris mu kita bertikam satu lawan satu...

Bagaimana Ambiga? Masih nak teruskan? Tak tengok gambar-gambar Tok-Tok Guru Silat yang saya siarkan dibawah? Nak bertemu dengan mereka? Tak payahlah. Mereka tak makan rasuah! Silap-silap kena lempang sulung pulak nanti!!! Siapkan diri tu...kita bertemu di medan tempur Sabtu ini...

15 comments:

Terunapondoktimur said...

semua awk ni jahil dan sesat.
org nak bawak kbenarn kenapa awk tidak sokong.
islam tu kbenaran..tolak kbenarn makna toalk Islam..
awk mati dlm Umeno-UPCO...mati sia2...amalan awk Tuan Guru dah sebut...tidak boleh bawak masuk kubor..

Anonymous said...

KEBENARAN APA YANG BERSHIT NAK BAGI...KEBENARAN BAHAWA ANWAR ADALAH PELIWAT DAN PENZINA...UNTUK SELAMATKAN ANWAR TERPAKSA ...BUAT BERSHIT...KEBENARAN MEMBELA AMBIGA PENENTANG ISLAM DAN MURTAD...KEBENARAN MENYOKONG UNSUR KOMUNIS....KEBENARAN BERSHIT BERSEKONGKOL DENGAN AGEN ASING (YAHUDI) HANCURKAN NEGARA2 ISLAM...INIKAH KEBENARAN..PI MAMPUSLAH LU...LU YANG JAHIL...MUNGKIN API NERAKA YANG MAMPU MENGUBAT KEJAHILAN ANDA...

AkuAntiPasPisPus said...

@teruna sudah2 la awk sesat dengan Islam ciptaan pas tu...kembali la ke jalan yg benar jangan la terpengaruh dengan topeng sebalik manusia tu, jangan terpedaya kerana serban itu tapi cara la kebenaran yg telah Allah S.W.T telah bukakan satu persatu...

Anonymous said...

Kepada Terunapondoktimur,

Pergilah tidor sebantal dgn ambiga sang pemurtad, lebih afdal untuk awk daripada berkomen dgn akal singkat awk kat sini.

Orang PAS dah tak layak bercakap mengenai ISLAM! Tok Guru awk tu di iktiraf oleh seluruh dunia Islam ke?

Dah berapa banyak kitab yg dia dah karang yg diterima pakai diseluruh dunia yg dia dok berfatwa ikut nafsu-nafsi politik PAS tu ada ke taraf dia setinggi Al Sayyed Qutb, yg banyak sumbangan kepada umat Islam sedunia.

Guna akal yg Allah SWT beri, bila akhir2 ni dah nampak tembelang PAS yang menggunakan nama Islam untuk keuntungan politik selama puluhan tahun menipu pengikut nya.

Awi

geramsungguh said...

Islam gapo terunapondok ???
Isley wak lu... Nik najih tu dajjal akhir zaman... menate paling hodoh dalam dunio nih hok melago dan pecah beloh umat Isley...kecek - kecek mhu pong macee oregh tok ngaji Isley.. mhu letok Isley mhu celoh lubang mano... ? lubang taik mhu..lubang najih mhu..? kebenaran gapo mhu cakap nirh???? Ketuo mhu tuh yang sesat... mhu baco di bawoh nirh.. mhu pikir sendiri... bengong punyo bloggor.... tuihhhh

FIRMAN ALLAH S.W.T

Maksudnya ;
“Wahai orang yang beriman, taatlah kamu kepada Allah SWT dan taatlah kamu kepada Rasulullah dan taatlah kepada Ulul Amri (Golongan Pemerintah) dari kalangan Kamu.
(Surah al-Nisa :59)


RASULULLAH SAW BERSABDA

Maksudnya:
“ Wajib ke atas setiap Muslim dengar dan taat sama ada pemerintah itu kamu suka atau tidak suka, selama kamu tidak diperintahkan untuk melakukan maksiat, maka apabila kamu diperintahkan melakukan maksiat, janganlah kamu dengar dan taat”


hok tokseh ngoyak kalu mhu tok serh mengaji... dasar bewok!!!

Anonymous said...

jgnla marah ko terunapondok tu, dia teruna pingitan, belum kenal dunia luar lebih2 lagi dia belum diketemukan dgn brader nuwo berahi!!

tok guru dia plak tak benarkan dia bercampur gaul dgn orang lain, baca berita2 dari akhbar lain kecuali haramkahkahkah saja. maka jadilah dia katak bawah selipar tok wolly...

mungkin jika diperkenalkan baik2, jadilah dia teruna penghidang karipap plak sebelum dikerjakan!

kesian terunapondok ni,

kita mengamalkan ajaran Islam yg melarang kita dari menuduh orang Islam lain sesat & kafir semudah pendapat sendiri. Islam seseorang itu bukan krn pas & walaupun tidak duduk bawah lambang pas (krn pas hanyalah parti politik & tak lebih dari itu!) kita tetap bersyahadah, solat, puasa, zakat & haji, Insyallah akan diterima jua.

wadah yg pas bawa ada yg bertentang sgt dgn ajaran islam spt menuduh orang islam lain kafir hanya krn tidak menjadi ahli pas! nak tanya juga, apahal dgn umat islam di seluruh dunia yg tidak menjadi ahli mpas..apakah mrk juga menjadi kapir? pas juga menganjurkan ceramah2 sepanjang masa, siang & malam tanpa memperdulikan samada perlu @ tidak orang mendengar cercaan, maki hamun & fitnah sesama muslim yg juga Allah SWT amat larang. tambahan lagi pihak yg berceramah tidak ada kerja lain selain berceramah & membuat duit dgn mengutip derma dari penonton2 yg bukan shj disumbat dgn dakyah2 politik retorik tapi juga cerita2 dlm kain yg tak ada kena mengena dgn ajaran Islam yg suci..

bolehka terunapondok nafikan semua ni tak pernah berlaku dlm kegiatan pas selama ni? mungkin terunapondok tak tahu sbb tak pernah keluar dari kawasn pondok dia..iaya tak iya!! teruna la katakan!!

Anonymous said...

Lepas ni nik ajih akan keluarkan Fatwa Politiknya , mengatakan siapa sokong bersih akan masuk syurga ... ye tak ? Dah bersih tentulah boleh masuk syurga kan ...tentu Terunapondoktimur antara ahli syurga Fatwa nik ajih ..

Anonymous said...

LUCU MELIHAT GELAGAT SEGELINTIR UMAT ISLAM DIMALAYSIA SKRG.APA PUN SAYA PENGANUT ISLAM YG DIBAWA JUNJUNGAN BESAR NABI MUHAMMAD S.A.W,BUKAN PENGANUT AJARAN PAS...

Anonymous said...

Islam yg diajar oleh nabi dahulu berkasih sayang sesama umat,tidak pernah nabi memaki hamun org semasa berdakwah.,zaman skrg memaki hamun org lain boleh,menganggap org lain yg tak sealiran masuk neraka konon mereka ahli syurga,mendoakan keburukan sesama islam.skrg dah jadi barua kapir yg memusuhi org2 Islam pulak.kalau nak tulis byk lg keburukan puak2 nie.ada akal tetapi otak penuh taik.

Ular Menyusur Akar said...

Yang sokong bershit dah terkeliru. Ambabiga kata untuk kempen piliharaya bersih. PAS, PKR & PSM pulak untuk tujuan gulingkan kerajaan. Oleh sebab dah bercampur niat haram, memang haramjadah.

Anonymous said...

Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah

Terunopondoktimur!!

Meleleh air mata gua ketawa terbahak bahak macam Jo Bedul

Baru gua tahu bahawa ada orang orang PAS yang bangang dan Jahil bab agama, patutlah mereka mudah ikut cakap kepala nik ajis, mereka tak tahu nak beza cakap nik ajis dengan firman Allah

whiteorange said...

Terunopondoktimur!

Kebenaran??????
kah kah kah kah kah kah
mu jange buat lawok deh!!!

Baru kemarin Hadi royak PAS akan perjue negaro kebajike,buke negaro isle, hok Isle tu dulu, maso PAS berani langkoh mayat Kapal Pusing, lo ni dak lagi,

Bukan ambo yang royak, hadi sendiri hok royak ko ambo semuo???

gadisbangloselatan said...

terunapondoktimur,

suka2 je kata org sesat dan jahil ye? jgn ada perasaan ujub tu saudara. entah2 yg dikata jahil lagi sesat itu lebih tinggi kedudukannya di syurga berbanding saudara.

beringat2lah selalu..

Anonymous said...

Terunapondoktimur,

siapalah yang telah membutakan mata dan akal kamu? ini bukan soal umno, APCO pun aku rasa kamu tak tau apakejadahnya ... cuma baca dari haprakdaily ...

KEBENARANNYA ADALAH :

ANWAR ITU PELIWAT
ANWAR ITU KAKI PELACUR
ANWAR ITU MENGAMALKAN PLURALISMA AGAMA
ANWAR ITU SEKONGKOL DENGAN YAHUDI
ANWAR ITU SEKONGKOL DENGAN KOMUNIS
ANWAR ITU PENGKHINAT BANGSA MELAYU

DAN SAYA NAK TANYA

TUAN GURU KAMU ITU TUHAN KE BOLEH TENTUKAN SYURGA DAN NERAKA UNTUK SESEORANG? TUAN GURU KAMU TU AMALKAN ISLAM YANG BETUL KE? TUAN GURU KAMU TU BUKAN KE KATAKAN ALLAH ITU MENCARUT? TUAN GURU KAMU TU KE YANG MENGAMALKAN RASUAH?

SELAGI KAMU TIDAK BERIMAN DENGAN CARA YANG BETUL, JANGAN MIMPI NAK KE SYURGA. JANGAN FIKIR KAMU TERIMA BULAT-BULAT KATA-KATA TUAN GURU HAPRAK KAMU TU KAMU JADI AHLI SYURGA, BAHALOL!!!

Anonymous said...

Assalamualaikum.kita pakat tengok puak mana yg jadikan dasarnya Al quran sunnah ijma' dan qias.itulh yg benar.kalau ada salah tue. Itu kelemhn seorang brnama insan. Manusia x terlps dr buat salh dan silap.mafhum al hadis.kalau nak ukur kebenaran jgn ukur penganutnya tp ukurlh dasarnya. Sy pencinta kebenaran in sya Allah. Dr susur galur panglima bentan.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!