Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Saturday, July 16, 2011

GEMPARRR...!!! PAS akui bersekongkol dengan pelacur..!!!

Ahli PAS seumur hidup..? Hahahahaaaaa..!!!

Sahhh..!!! Memang yang sertai Bershit yang lalu sememangnya terdiri dari golongan yang hina dan jalang! Hakikat ini diakui sendiri oleh peguam PAS, Hanifah Maidin. Aku nak tanya, bila nak tubuh "Kelab Palacur PAS"..?!!!

Kononnya dia ada interview NGO yang bertanya pada pelacur. NGO atau dia sendiri yang bertanya pada pelacur itu? Bertanya sambil melanggan?

Memang parah puak-puak PAS sekarang. Mereka sudah bersekongkol dengan pelacur pula. Tapi aku tak heran. Di ibu pejabat PAS Pusat tu memang ramai pelacur hanyir yang jual diri, termasuk mak nyah.

Tapi PAS, sehingga kini gagal mentarbiyah masyarakat yang hidup setempat dengan ibu pejabat mereka untuk kembali ke pangkal jalan! Bukan ke arah perubahan yang diajaknya pelacur tu, tapi PAS ajak pula ke arah perhimpunan haram jugak yang dia tarbiyahkan!

Macam harammm...
Peguam PAS Mohamed Hanipa Maidin mendakwa, beliau difahamkamkan perhimpunan BERSIH 2.0 genap seminggu lalu mendapat sokongan pelbagai lapisan masyarakat, sehingga terdapat pelacur yang mengambil cuti untuk menyertainya.

"Pada 9 Julai, sebelum perhimpunan, (saya) ada (bersembang dengan) seorang (aktivis) Cina buat tinjauan. Beliau terlibat dengan sebuah NGO, menemuramah pelacur di Lorong Haji Taib.

"Beliau kata, ada pelacur minta cuti untuk bersama-sama dengan perhimpunan BERSIH. Saya diberitahu begitu. Saya percaya dia (aktivis) bercakap benar kerana beliau bersama dengan NGO.

"Kalau pelacur minta cuti untuk bersama dengan BERSIH, ini (menunjukkan) BN dah teruk. Pelacur pun tak sokong BN," katanya disambut dengan gelak ketawa dan tepukan kira-kira 200 hadirin yang hadir dalam ceramah di Gombak malam tadi. -malaysiakuno

1 comment:

rakab said...

agaknya perjuangan pakatan haprak memang selari dengan kehendak pelacur2 tu tak?.kalau pakatan haprak yg memerintah,mungkin pelacur2 tu masuk lagi kencang!!!
Umpama chief kencing berdiri,anak buah kencing berlari..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!