Iklan Berbayar

Ucapan Aidilfitri Mukhriz Dan Barisan Exco Kerajaan Negeri Kedah

Saturday, July 2, 2011

Eksklusif..!!! Gambar-Gambar Panglima Melayu Mengamuk Pada Ambiga..!!!!!


Sebagaimana yang saya janjikan tadi, saya paparkan gambar-gambar ekslusif sekitar majlis Perjumpaan dan Mesyuarat Guru-Guru Silat Malaysia yang berlangsung di Kelab Sultan Sulaiman petang tadi. Harap Ambiga bersedia dengan "kalaripayat" yang ada...


Dimulakan dengan deklamasi sajak oleh Dato' Ibrahim Ghafar yang bertapa 2 hari di Gunung Ledang...






Memang meremang bulu roma aku mendengar tempikan semangat pendekar Melayu..!!!



Saya akan ketuai gerakan panglima Melayu ini walau berkerusi roda...!


Sekurang-kurangnya sekiranya saya mati, biarlah saya mati memperjuangkan keamanan negara..!!!


Tok Ali Rustam...Pengerusi PESAKA tidak kurang hebat ucapannya...

Jangan ingat Melayu lemah...!!! Pendekar Melayu bangun menentang Ambiga...


Berapi sungguh ucapan Guru Utama ini...gerun aku...



Ini orang silat bercakap soal Islam dan Melayu...ini bukan soal politik! Ini soal Islam dan Melayu!


Wakil dari Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayung - (anak buah Cikgu Majid)


Ayahanda dari Pertubuhan Silat SELENDANG MERAH...!!!

Wakil Pertubuhan Seni Silat Gayung Laksmana


Wakil dari PESAKA Wilayah Persekutuan...(tuan rumah)



Orang lama yang rela mati berdepan Ambiga...!!!


Wakil dari Pertubuhan Seni Silat Gayung Makrifat...Hj. Azam..


Salah seorang panglima berbengkung cula dari Pertubuhan Silat Gayung Laksmana...


Jangan luka 13 Mei dihidupkan kembali...binasa badan..!!!


Tak payah suruh pun saya akan berada dibenteng pertama berdepan Ambiga dan kawan-kawannya...


Ini dia gambar "achi" pengkhianat negara tu....


Orang macam Ambiga ni ke yang orang Islam nak sokong?


Saya tak boleh tengok muka "achi" ni...menyirap darah...!!!


Korang tengok botol air mineral ni...renyukkkk...!!!


Ini dia tangan yang renyukkan botol mineral tu...menahan gelora amarah..!!!


Dan ini dia orang genggam botol air mineral tu...Ambiga nak jadi macam botol tu ke?

47 comments:

Anonymous said...

depa cakap saja...cuba pi pelempang tengok si hindu bangsat tu...mcm karpal kena dulu...

MAHAGURU58 said...

Hidup Pendekar Pendekar Melayu!!!

Kasi ajar petualang petualang itu!!!

tok kie said...

dikir pesaka

gendang nafiri tingkah meningkah
syarah bemadah belalu sudah
tanpa seru tanpa sergah
panglima melayu besaf gagah

dengan bismillah digerak langkah
hakikat dihati innalillah
geruh tak dihindar bahkan dijerkah
labanya maruah sebaliknya syuhadah

yang pasti
hulubalang tidak membilang lawan

Anonymous said...

ayuh pahlawan melayu dan islam kita selamatkan tanah melayu dari kafir bawaan penjajah yg cuba melenyapkan hak kita sesungguhnya susu yg kita beri tuba yg dibalasnya semoga Allah memberi kemenangan kepada kita.

Anonymous said...

tak sedar diri ambiga nihhh....sama juga pas...pkr.....pengkianat bangsa....bersih konon......yang sokong puak nii memang dah murtad...kalau jadi 14 meii...cina libas melayu...melayu libas cina....tak ada parti dahhhh....itupun tak sedarrr lagi kaa....melayu sesattt.....oooo lupa pulakkk india libas siapa.....aku silat juga....siku 12...la nii aku dok traning libas lalang belakang rumahhh.....

Anonymous said...

mengucap lagi bgus.negara dah aman watpa nk musnahkannya. Jgn dsbabkan nila setitik hancur sbelanga.

Anonymous said...

Kebangkitan semula semangat juang orang Melayu telah digerak. "Harimau yang tidur jangan digerak , buruk padahnya". Bangun wahai bangsa ku ; sedarlah siapa musuh kita sebenar. Bangun dan pertahankan kemuliaan Agama, Kesejahteraan Bangsa dan Kedaulatan negara kita. Pertahankan undang-undang negara ; keluhuran Perlembagaan. Negara ini hanya satu-satu warisan buat kita.

Anonymous said...

hahahhahah tergelak aku..silat apa pertahankan fitnah tuduh aib c4 kan org rasuah dan bnyk lg..kah kah kah..kuat nyanyila.. malu aku tengok melayu mcm ni kah3

Anonymous said...

jangan cakap je..try tengok hentakla melayu pas pkr cukup2..try jgn kt try..melayu bangsat je pertahankan rasuah c4 org tuduh fitnah video dan liwat..rampas hak melayu ..melayu kelantan royalti dirampas dan bnyk lg..bangsat punya melayu..kau gentle kasi approve bg melayu haprak ni baca

Anonymous said...

tkde maruah punya melayu..semua bangsa nk dibantainya kata 1 malaysia..melayu perasuah yg dia pertahankan sampai melayu jauh ketinggalan..tkde akai ka smeua org tua ni..skrg zaman org cr ilmu bukan nk tunjuk hebat..pr pun ramai melayu..tp semua intelektual matured..tkda mcm pasar malam je perangai..poodah

Anonymous said...

hahhahha pigi dhhh...awat hebat sgt dh silat tu smpai nk pukul pompuan rmai2 hehee bodoh.skali blg c4 mampos smua pndekar2 taik minyak ni hahhaha.simpan je la silat tu tuk mjlis2 kwin ank2 korg nti.xyah la beria sgt...kim slm kt sheikh msg2 no=D

Anonymous said...

dieorang bukan pertahankan rasuah...dieorang menyirap darah dengan ambiga...tu jek...lain kali kena paham ape yang dibentangkan...

Anonymous said...

bumiputra merepek.. puiii!

jo said...

Syabas...Pendekar...SILAT MELAYU BUKAN SILAT PENGANTIN"...jadilah benteng agama, bangsa dan negara...
Kasi Ajar Petualang..

Anonymous said...

haha aku sokong anoy July 3, 2011 2:16 AM, ni bumi ALLAH, semua bangsa layak duduk, sesiapa sj layak memerintah, kalu rs malaysia ni melayu yg pnya, maka melayu tu ISRAEL, sbb Israel hanya utk yahudi.....

Anonymous said...

Kah Kah Kah...
Botoi ayaq jadi mangsa...
Ha ha ha ha....

Anonymous said...

hmmm....org2 silat pon dh jadi kuda tungangan dan alat politik umno...

Anonymous said...

hmmm....org2 silat pon dh jadi kuda tungangan dan alat politik umno...

Anonymous said...

sudah2 la tu org2 silat...x pyh la nk jadi barua umno...yg ko nk hadap tu pon org melayu juga...

Anonymous said...

hmmm....org2 silat pon dh jadi kuda tungangan dan alat politik umno...

Anonymous said...

sudah2 la tu org2 silat...x pyh la jadi barua umno..yg ko nk hadap nnt org melayu gak...

Anonymous said...

Jangan lupa, Ambiga didepan. Dibelakang dia ada Mat Sabu dan banyak Melayu lain.Malah yang berjubah dan berderban pun ada!

Anonymous said...

bodohnya pendekar melayu ni..
aku pun melayu jugak tp xdalah bangang mcm ni.. demo aman disangka rusuhan..
insyaAllah kami xgerun sama sekali. semangat pejuang as syahid ibrahim libya trsemat dalam jiwa.. hanya Allah shj yg kuat lagi maha berkuasa.
tiada makhluk yg berkuasa hatta menuntut silat sehingga bertapa seumur hidup sekalipun..
bersih tetap turun 9julai.

assalamualaikum wbt

3881 said...

Apa nlai melayu yang disanjung..? "Melayu" akan ditanya ke didalam kubur nanti.. Yang akan ditanya hanya tentang ALLAH...MUHAMMAD..ALQURAN.. ISLAM. Cuba kita seminit berfikir... Apa yg kita perjuangkan selama ini.? ISLAM atau MELAYU... Hebat MahaGuru silat..boleh ke nak ngelak nak tepis hentaman "Mungkar & Nangkir" nanti.??

Anonymous said...

know what?? It's this kind of attitude that started the racial strife.It's much better they take into consideration what the true purpose of the Bersih 2.0 before spouting some nonsense bout other races.Those malay 'warriors' ha..words speak louder than their action.

Pahlawan Melayu said...

ko ada bukti ka kata pesilat ni pertahankan fitnah? ko jangan jadi Melayu lalang mcm anu_war.. Melayu mcm ko ni mmg patut dilucutkan kerakyatan bangsat..

MELAYU MEMPERJUANGKAN MELAYU said...

pertahankan melayu konon....malu lah kau orang pertahankan KERAJAAN YG GAGAl..KERAJAAN YG MAJORITINYA MELAYU TAPI GAGAL MENJAGA MELAYU...BUANGLAH GELARAN MAHAGURU jika Melayu yg sebenar benar Susah x dapat dijaga dan Melayu Kaya terus DILINDUNGI...malu betul dgn melayu2 spt ini...SORAKNYA HEBAT...tapi akalnya KECIL...

X SEDAR YG MELAYU SEMAKIN LAYU KERANA MELAYU YG DIAGUNGKAN ADALAH MELAYU KHIANAT

MELAYU MEMPERJUANGKAN MELAYU said...

kalau anda melayu sebenar jgn delete komen saya yg sebelum ni... :-)

melayu yang layu Islam langsung xde kah kah kah said...

setakat botol plastik,aku ulang,PLASTIK y renyuk pn bdk kecik dgn sng ati nye merenyukkan nye...gagah nye adoi...kuikuikui...

Anonymous said...

berdirilah atas pendirian diri masing2 ... gunakn lh akal yg dkurniakn sebaik mungkin ...

Anonymous said...

Jom kita rentap 9 July nie pesilat UMNO.. tgk silat mana yg hebat !!!

Anonymous said...

12.44PM ,SEJAUH INI UMNO LAH SEBENARBENARNYA MEMPERJUANGKAN ISLAM DAN ALLAH SUBHANAHUWATAALA,KAU TENGOK ANWAR AL YAHUDI MAHU BERKONGSI NAMA ALLAH DENGAN KAFIRIN LAIN KENAPA PAS YANG KONON MEMPERJUANGKAN ISLAM BUAT TAK TAHU AJE YANG SEPATUTNYA ISU INI ANWAR AL YAHUDI PATUT DIBAKAR HIDUP HIDUP ,APA TINDAKAN PAS ,BACUL.BACUL,BACUL.APA KOMEN KAU WAHAI SIBIADAP

Anonymous said...

Pesilat Vs Peliwat..hahaa...mmg bestt...peliwat juburi dgn wali terompah dah cabut lari..tinggal melayu bodoh...

Anonymous said...

pegi mampus pesilat.rakyat tetap akan pergi bersih dgn pekenan Agong..klau pesilat nk derhaka dkt agong jgn nk bunuh rakyat plak..nk ugut2 nk silat la..pi silat btg pisang lg bgs..RAKYAT BERSAMA BERSIH..ni Agong yg benarkan yg pesilat bodoh nk tentang psl pe..

Anonymous said...

Ya.. betul tu... UMNO lah yang benar2 memperjuangkan islam selama ini.. hahaha.. macam tgk maharaja lawak...

Anonymous said...

wei pembela2 anu..war...dan pembela bersih...korang ckp umno cm 2 xlayak la pa la...korang rasa anuar al juburi 2 layak ka jd pemerintah?kaki jubur...kami pendekar akur kekuasaan allah...mana ada perhimpunan yg aman jika ratusan pengikut yg taksub ngan aljuburi...xkan aman nya...sokong la kafir 2..hahahaha

Anonymous said...

dlu kerajaan dipimpin najib suruh wat kat stadium tp korang xnk...degil nk wat kat jalan...ketegaq bijik...nk jumpa agong konon...last2 agong xstuju n ckp klu nk wat p wat dlm stadium...baru la ambiga 2 nk cover malu...minta wat kat stadium merdeka hahahahha...bodoh wat sesuatu xpikir hahahah

Anonymous said...

rakyat sama rakyat bergaduh kat depan...kerajaan ketawa kat belakang

Anonymous said...

Korang nak rasa kena sebat gi jerla sokong ambiga tu. 1 orang pesilat leh tumbangkan 5-6 orang bodoh tu. Try la...kalau 20,000 pesilat turun mampus lu...kira sendiri laaa

Anonymous said...

sembang ja lebih derang nih. nak gaduh jer keje. ni la melayu. berapi tak bertempat. RACIST NAK MAMPOS KOMEN2 KAT SINI!!!!

Anonymous said...

aku tengoh 9 julai satu mahaguru silat pun tak nampak, cakap je besau, zaman dulu boleh le nak bersilat, zaman sekarang orang tak pakai dah silat ni,sebab hebat sangat silat tu, Melaka jatuh ditangan portugis dan Belanda . peerah le maharuguru silat tahi kucing

abdul rahim yahaya said...

aku tengoh 9 julai satu mahaguru silat pun tak nampak, cakap je besau, zaman dulu boleh le nak bersilat, zaman sekarang orang tak pakai dah silat ni,sebab hebat sangat silat tu, Melaka jatuh ditangan portugis dan Belanda . peerah le maharuguru silat tahi kucing

Anonymous said...

aku tengoh 9 julai satu mahaguru silat pun tak nampak, cakap je besau, zaman dulu boleh le nak bersilat, zaman sekarang orang tak pakai dah silat ni,sebab hebat sangat silat tu, Melaka jatuh ditangan portugis dan Belanda . peerah le maharuguru silat tahi kucing

Anonymous said...

ada unsur2 syirik tak panglima2 ni semua.....

Anonymous said...

emmm mn pergi santun, ikut perangai nb muhammad saw dlm menyelesaikan masalah.win win,agama x tergadai n juga maruah.kaji asal usul agama kita yng dtg dari tnh arab,bgmn blh smp ke nusantara,siapa pendakwah2,ucp syukur kpd allah sbb melalui allah trn nabi nabi membawa agama allah.hbs nbi trakhir keturnannya pula membawa baiah,kemudian shbt nabi.n ketrunan keturnan nabi muhammad saw n keturunan shbt shbt.juga tlh wujud ulamak yng mungkin ada atau tiada kaitan secara drh dgn ketrunan nabi ayau shbtn shbtnya tapi dtg dr pengikutnya yang setia.ulamak muktabar.slps nabi wafat,wujud mrk.mrk ini sehinnga sekrng.ada ulamsk syariat dan ada ulamak makrifat aka sufi,yng ada susur galur dgn ketrunan nbi muhaamad saw.ada di antara mrk ini menyebar agama islam di asia berkahein dgn rakyat temptn.jika du china kawin dgn rkyat cina.di indonesia dgn org jawa indonesia,sunda dsbnya.di malaydua pun sama krg org jawa,minang,bugis dll di malaysia ada yng dr indonesia (dulu empyr mrlaka,demak dsbnya wujud dgn semua ini sbrnya satu iaitu mrlayu). sekrg indonesia dgn mal dipisahln oleh tarf sbg negara brasingan.sy tdk memperlekehkan silat,silat melayu yng mengamalkan keislaman dan kesufian dtg dr ajaran nb mihammad saw jua.x oernah ada kajian tentang taktik perang nb muhammad mungkin rahsia itu ada pd ulamak sufi. oleh itu,sy mhn semua kaji tentang ini dgn penuh sabar dan kusyuk.perkataan kasar bkn peribadi org islam melayu dll.adakah anda tahu knp nabi muhammad saw x pernah cemuh musuh agama islam?pendekatan secara berhikmah.namun,jika melampau dan allah perintah oerang maka nabi muhammad akn patuh.maknanya keketasan trakhir.ketinggian prribadi berhemah dan sabar diutanakan .namun,jika melampau,memecahbelahkan islam dan sampai nyawa org islam tercabar,maka mmg wajib diperjyangkan.jgn mudah tuduh syirik atau kafir jika bukti x ckp,tuduhsn itu patah balik kpd si penuduh.bgimn nak tahu apa tindaksn anda semua betul?kan allah dh bg byk cara slh satu semhyng istiharah.x kn guna tu utk.confirmkn calon suami or isteri shj.akaldan minda guna brsama.ilmu perlu cari x ckp syariat,prlu ada mskrifat.zmm shj moden tp gerak silat msh blh guna kerana klu ianya berasaskan allah smp akhir zmn relevant.nmnya iktiqad.kita msh oerlukan doa doa org baik.ulamak ulamak,wali allah yng jg sesebuah paksi negara di blkng pentadbir negara dr aliran politik.apa kata kita ddk sama dgn org org yng dipanggil.baik tu diakan spy negara aman?jika ada cacat cela pd pemimpin doakan allah ubsh hatinya jd baik.berbaik sangka pd mrk,dan semua.jika negatif 24 jam itu yng anda akn dpt.tiada ada kuasa mengubah hanya allah.manusia blh ubh takdor keci antaranya sikap, x kisah level mn pun.if x ubh,kita yng lain doakn secara berjemaah mrk berubah.sesungguhnya sesprg berafa di tmpt itu,pegang jawatan apa atau x,atas redha allah sehingga mungkin allah sendiri ingin.u h ke tmpt lain org itu ats sbb allah shj yng tahu.

Anonymous said...

yg dok bg komen buruk2 ni pasai apa...hero dlm alam maya ja...puihhhh

Anonymous said...

hoh ..1 keling punya pasai abih melayu sama melayu pun nak bergaduh..