Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Saturday, July 30, 2011

Dimanakah "Arwah" Suhardi sekarang..???!!!

Shuhardi Md. Isa, lelaki yang digambarkan sesak nafas dan beberapa kali pengsan ketika perhimpunan haram Bersih 2 berlangsung, kini masih dicari polis. Dimana dia menyuruk, kenapa dia menyuruk dan sebagainya masih menjadi persoalan yang bermain-main di minda kita?

Berlakon mati dan diputar belit sebagai Allahyarham Baharudin Ahmad yang meninggal kerana sakit jantung, Shuhardi kini masih tidak lagi ditemui.

Menarik, dari pemimpin sampailah ke balaci otak separuh akal, semuanya bijak berlakun. Kalau Mat Sabu dengan head on collisionnya (antara pajero, land rover dan waja, tak tahu mana satu betul), Shuhardi pulak dengan lakonan 2 kali matinya.

Anwar? Toksah cakap, balik-balik dengan prop rasmi dan basinya – neck bracket.

Itu kita cakap, perhimpunan haram 9hb Julai dijadikan medan untuk memalukan kerajaan dan polis dengan pelbagai jenis drama dan sketsa. Semuanya untuk mendapat publisiti murahan dan simpati rakyat. Mana ada cerita pasal nak pilihanraya yang bersih, kalau nak pilihanraya bersih kenapa ada laungan reformasi yang sinonim dengan PKR dan Anwar?

Masing-masing menjadi bodoh sekejap dengan pelbagai jenis lakonan, dari atas kerusi roda sehingga berbaring atas jalan, semuanya tidak mendatangkan kesan yang diharapkan. Rakyat bukan bodoh nak menilai yang mana hak dan yang mana bathil.

Carilah dalam youtube mana-mana, bersepah tindakan jauh lebih kasar oleh polis pencegah rusuhan luar negara, tak tahulah ada amaran atau tidaknya. Polis di Malaysia? Ada belantan di tangan pun buat perhiasan saja, bukan digunakan untuk membelasah perusuh yang mengganas.

Dan apa pandangan para ulamak parti kebajikan PAS tentang perihal Shuhardi ini? Mat Sabu dikatakan menggunakan imej dan drama lakonan Shuhardi untuk menunjukkan so called kebrutalan polis Malaysia, walhal mamat itu hanya berlakon.

Giginya yang jongang, memudahkan simpati ditarik ke atasnya.

Dari segi agamanya macam mana? Betulkah tindakannya berpura-pura mati itu? Muliakan tindakan blogger Pakatan yang mengatakan itulah sebenarnya imej Allahyarham Baharudin? Dan apa komen pak lebai mengenai lakonan Shuhardi yang digunakan untuk mengaibkan pihak polis dan kerajaan? Suci sangat ke tu?

Tapi penulis tak harapkan jawapan sebab semuanya dah ada dalam tangan, lebih lagi dari macai BEKAS parti Islam seperti PAS.

Mana-mana pihak yang menyurukkan Shuhardi tu, pulangkanlah dia kembali supaya tindakan undang-undang yang sewajarnya boleh diambil ke atasnya. Lagipun nak takut apa, Pakatan Rakyat ibarat syurga bagi penjenayah yang inginkan bantuan guaman percuma.

Cakap pasal penjenayah

Sumber: Sini

5 comments:

Anonymous said...

Si tua anak haram nak menyorok cam ayah pin. Jumpa dia belasah. Kalau ada playar dalam kereta cabut gigi dia hidup-hidup.

Anonymous said...

Tuan Duke of UMNO,

Usahlah kita membuang masa yang begitu berharga untuk mencari Suhardi yang telah meningal dunia sejak 9hb Julai, 2011 yang lalu.

Marilah kita sama-sama Sedekahkan Al-Fatihah kepadanya.

Pada bulan Ramadhan nanti, kita buat sedikit Kenduri Arwah kepada Pejuang Berani Mati Al-Jub.

Mudah-mudahan ramai lagi para pengikut AMBIGA ( Angkatan Melayu Bingai Ikut Gaya Anuwar ) akan melakonkan babak-babak ngeri mati dijalanan didalam menegakkan Kepala Alat Kelamin Anugerah Tuhan @ Al-Jub.

Apabila ramai ahli AMBIGA buat lakonan mati, maka mereka disenaraikan mati. Sepatutnya pihak polis boleh keluarkan Surat Mati untuk dikebumikan.

Apabila sudah mati - pihak berkuasa boleh bekukan segala harta-pusaka ( jika ada ) ialitu EPF, Akaun Bank, Kereta, Motosikal, Rumah dan segalanya diatas nama simati tadi.

Jika Samdol Arwah Suhardi sudah beristeri danm anak anak, maka Isteri beliau adalah balu dan anak-anak Arwah adalah golongan anak Yatim!

Maka pada Bulan Ramadhan yang mulia ini, keluarga Allahyarham Suharti berbuka puasa tanpa ayah dan berhari raya tanpa suami dan bapa kepada anak-anak beliau.

Sedih sunggoh.


Namun demikian, segalanya tidak mustahil jika Allahyarham Suhardi di beri nyawa yang kedua dan hidup kembali.

Segalanya berkemungkinan dengan Parti Kelentong Rakyat dibawah jajahan Pakatan Haram dibawa telunjuk Kepala Alat Kelamin Al-Jub.

Semuga Allahyarham Suhardi dapat disemadikan dengan sempurna di NILAI MEMORIAL dengan bantuan kewangan dari Pakatan Haram.

Sekian adanya.

ARK2.

Anonymous said...

shuhardi di benamkan semula buat pekasam dlm tong taik babi setelah dikeluarkan pada himpunan bershit yg lalu dimana lakonannya x menjadi oleh keldai keldai ahlul bahlul pas belaan dapig...beliau akan di keluarkan semula sekiranya tokeh dapig memerlukannya lagi nanti...
sekian harap maklum...

Anonymous said...

Mungkin di alam Barzakh..hendak sangat MATI..

Sang Sapurba said...

tangkap jongang tu segera. jongang penipu,pengecut, takde telor.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!