Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Saturday, June 4, 2011

Panasss..!!! Hadi kutuk DAP kaki mabuk..!!!


Semalam, salah satu kenyataan Ayah Chik (Hadi) yang saya tak boleh lupa ialah...
"DAP kata mereka minum arak, kita tak boleh larang dia..."

Betullah tu! Memang betul tu! Mungkin sebab itulah Hasan Ali terpaksa pulangkan balik arak yang dia rampas di Shah Alam hari tu! Bagus betullah Hadi buat kenyataan begitu...

Pertamanya, secara tak langsung, Hadi mengaku bahawa DAP adalah peminum arak! Dalam kata lainnya, DAP memang kaki botol! Suka mabuk! Rasanya Ronnie Liu tentu suka dengan kenyataan Ayah Chik ini.

Sudah lebih 3 tahun PAS bersahabat dengan "syaitan" yang bernama DAP ini. Pada mulanya dulu, PAS kata, mereka akan ajak DAP mendekatkan diri dengan Islam! Malah, ada juga khabar angin dari PAS yang menyatakan bahawa Guan Eng, anak Lim Kit Siang yang diberi jolokan "Khalifah Umar Abdul Aziz" (uwwekkkk!! Buat malu nama Khalifah Umar Abdul Aziz saja!), bahawa dia akan peluk Islam.

Tapi, sampai sekarang, tak ada pun pemimpin DAP yang berjaya ditarbiyahkan PAS. Malah PAS pulak yang di"tarbiyah" dan di"tasykil"kan untuk mengikut cara DAP! Contoh paling ketara, NIZAR PEGANG LILIN! Muslimat PAS pula bela "ratu separa bogel", Eli Wong! PAS yang tarbiyah DAP atau DAP yang tarbiyah PAS???

Keduanya, ternyata PAS tak boleh halang DAP untuk buat apa saja yang mereka suka, meskipun minum arak. Memang itu hak mereka kerana mereka kafir. Namun, sebagaimana yang kita tahu, minum arak ni mana ada kebaikan dari segi rohaninya. Mudaratnya lebih banyak dari kebaikannya. Sila rujuk Al-Quran mengenai hukum ini. Banyak kali di nasakh mansukhkan...

Jadi, sebagai sahabat yang kononnya mahu mendirikan sebuah negara kebajikan, apakah yang akan jadi sekiranya negara kebajikan itu dibina oleh peminum arak dan pemabuk seperti DAP? Kebajikan apa ke namanya begitu? Udah-udahlah menipunya Ayoh Chik oiii..!!!

Geram jugak saya bila dengar Ayah Chik kata begitu depan saya semalam. Nak je rasa saya asak dia dengan pelbagai soalan. Tapi memandangkan saya bukan media, maka terpaksalah saya simpan. Lemah betul iman saya, mampu lawan pakai hati saja...senipis kulit bawang! Ya Allah, tebalkanlah iman dan taqwaku pada Mu...

4 comments:

Anonymous said...

Bodoh Bangan la ko ni duke.Dah orang kapir tu memang hak dia nak minum arak. Islam haramkan arak untuk penganutnya saje!Buat ape nk paksa org kapir.Ko paham x agama ko ni?

Mohd said...

Ini semua adalah pengaruh wang dari Anwar Ibrahim.
Kalau kita tengok balik sejarah di masa Anwar berebut jawatan dlm UMNO, di mana begitu banyak wang yg telah ditaburkan oleh Anwar utk menang, sehingga Ghafar Baba mengaku kalah!
Anwar tahu jika puak Erdogan yg menyokongnya kalah dlm PAS, maka tamatlah perjuangannya utk menjadi PM.
Lebai2 PAS ni kalau tengok duit akan gelap mata. Lihat saja bagaimana mereka telah merembat sehingga licin lincau duit Dana Memali tanpa segan silu melakukan dosa besar memakan duit anak2 yatim.
Apa pun yg menang adalah kaum Cina terutamanya dari DAP yg sedang gelak besar kerana cita2 mereka utk memerintah The Republic of Malaysia sudah semakin hampir.
Utk Kaum Melayu diucapkan tahniah sajalah bila akan menjadi pengemis di tanah air sendiri spt yg telah berlaku di Singapura.
Melayu mudah lupa ??????????

Anonymous said...

anon 1:06

Lu kata Duke Bodoh Bangang ?

Lu lagi 100 kali bodoh bangang?

Dah lama dah kita semua tahu kafir ni minum arak, sebab tu kiedai arak dan kilang masih ada kat Malaysia, Kita tahu Islam diharamkankan minum arak

Yang bodoh dan bangang tu lu sebenarnya

Siapa yang nak tutup kilang Carlsberg di Selangor tu

Kenapa Hasan Ali tak dibela dalam isu arak ni malah PAS jadi tongong dimata DAP

Siapa yang heboh mengata kerajaan BN ni galakkan arak?

Kepala mak bapak kaulah suka suka kata orang bangang dan bodoh!!

Cermin muka besar besar lah pasti lu nampak setan dalam diri lu

Begitu juga genting Casino, Islam dilarang berjudi, tapi kafir pi lantaklah dia,,,

BAYANGKAN KALAU NAJIB YANG BUAT STATEMENT NI...

Orang Islam suka suka puak lu kafirkan ??? kepala mak bapak lu ...

Lu anon 1:06, bukan sahaja bodoh dan bangang, tapi mereng, sewel, sasau , haramjadah macam B.A.B.I.

DukeOfUMNO said...

Kepada anon yang kata saya ni "bodoh/"bangan"...

Mungkin saya boleh dikategorikan sebagai "bodoh" dalam ertikata "jahil", namun saya tidak bangang atau benar-benar bodoh seperti tuan anon kita ni...

Memang itu hak kuffar utk minum arak, namun saya cabar tuan anon kita yang kononnya "bijak pandai, alim, genius dan pintar" ini nyatakan pada saya, agama mana yang membenarkan atau menggalakkan penganutnya minum arak!

Bro..lain kali kalau nak komen tu...biarlah bijak dan berilmu sikit supaya tak memalukan diri sendiri...nampak sangat anta tergolong dalam golongan "juhalak murakkab murakabuunnn"...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!