Thursday, May 5, 2011

Perhatiannn..!!!! Gomo dalam bahaya...!!! Harap semua rakan blogger pro BN bersiap siaga..!!!


"Gomo juga di nasihatkan oleh Pihak Polis agar menjaga keselamatan memandangkan pihak AMK di lihat beriya iya dengan Gomo dan menaruh minat pada Gomo. Malah ada juga makluman dari beberapa pihak bahawa pihak AMK telah POS kan Gambar Gomo kepada Ahli AMK seluruh Malaysia. Untuk apa mereka menyebarkan gambar Gomo tidak lah di ketahui!" - GOMO
Petikan di atas saya perolehi dari blog Gomo, rakan seperjuangan saya. Membaca perenggan ini menyebabkan saya terfikir bahawa "Gomo dalam bahaya". Apatah lagi gambar dan identiti Gomo sudah tersebar luas oleh AMK durjana ke seluruh negara.

Apakah kini Gomo boleh dikategorikan sebagai "wanted person by the outlaws"?

Hati-hati Gomo. Kalau ada apa-apa ancaman terhadap Gomo, saya fikir Gomo mampu atasinya. Gomo bukan calang-calang orang! Namun, sekiranya sesuatu terjadi pada Gomo, harap Gomo segera berhubung dengan pihak polis dan rakan-rakan semua, termasuk saya. Kita akan bantu apa yang terdaya. Negara kita ada undang-undang. Kita tak pakai undang-undang rimba ciptaan suka hati mak bapak budak-budak AMK tu..!!!

Kepada rakan-rakan semua. Harap bersedia semua. Sekiranya Gomo roger kita, mohon semua rakan-rakan kita segera membantu Gomo! Takbir..!!! Allahuakbar..!!! All for one, one for all..!!!

15 comments:

Anonymous said...

Setuju... Sebelum kita tolak kapir harbi, kita buang yang munafik dulu

Putra Armada said...

Salam perjuangan.. Insyallah kita akan sama2 pastikan bro Gomo tidak keseorangan.. AMK mmg dipercayai semakin melmpau sejak akhir ini. Kalau masjid pun mereka blh merusuh mggila, maka kebinatangan mereka tmpak jelas klihatan.tiada yg salah bagi mereka asalkn anwar mnyokong segala aksi mereka. Percayalah, kebanyakkn gangster AMK adalah remaja upahan sptmana berlaku di Indonesia.. Demi duit, apa jua mungkin trjadi pd GOMO dll.. Be prepare n trust no one..

Putra Armada said...

Salam perjuangan.. Insyallah kita akan sama2 pastikan bro Gomo tidak keseorangan.. AMK mmg dipercayai semakin melmpau sejak akhir ini. Kalau masjid pun mereka blh merusuh mggila, maka kebinatangan mereka tmpak jelas klihatan.tiada yg salah bagi mereka asalkn anwar mnyokong segala aksi mereka. Percayalah, kebanyakkn gangster AMK adalah remaja upahan sptmana berlaku di Indonesia.. Demi duit, apa jua mungkin trjadi pd GOMO dll.. Be prepare n trust no one..

Anonymous said...

Papa gemuk...
jagan takut papa gomo perjuang untuk membongkar kemungkaran mesti diteruskan.. berpantang maut sebelum ajal.. teruskan perjuangan... aku benci manusia yang meletakan politik lebih tinggi dari islam.... negara kita ada pihak berkuasa.. jangan takut.. hanya manusia durjana sahaja yang bersalah sahaja yang akan berbuat acaman untuk menutup kebenaran....

Anonymous said...

Papa gemuk...
jagan takut papa gomo perjuang untuk membongkar kemungkaran mesti diteruskan.. berpantang maut sebelum ajal.. teruskan perjuangan... aku benci manusia yang meletakan politik lebih tinggi dari islam.... negara kita ada pihak berkuasa.. jangan takut.. hanya manusia durjana sahaja yang bersalah sahaja yang akan berbuat acaman untuk menutup kebenaran....

Aemierulrizaki said...

always with u Gomo!

Aemierulrizaki said...

always with u Gomo!

Anonymous said...

Kitapun boleh takbir....

Anonymous said...

KAMI SEDIA MEMBANTU, KEBENARAN MESTI DITEGAKKAN. ///

Anonymous said...

Gomo, jgn jadi Geronimo sudah lah. nanti SEAL dtg cari pulak, hahaha ...

Aku Peduli Apa @ APA said...

Salam Duke.

Apa apa hal roger sama bro APA

Anonymous said...

roger, lu tanoy kat dalam site ni kalau ada ancaman, kalau dah teruk kene kita cuba tolong, ckp je kat mana

PAPA GOMO said...

wah terharu gua...apa pun terima kasih atas sokongan rakan sekalian. anwar ingat dia kuat. AMK ingat depa hebat. depa tak kena sepak terajang kita lagi...

tu sam ketot baru kena kepung dah terkencing belum jentik telinga lagi... he he he

apa pun perjuangan tetap akan kita teruskan....

Tq atas sokongan!!!

Anwar Al Juburi Harus Bertaubat

jo said...

Teruskan Perjuangan GOMO...Allah akan bantu niat suci kita...kalu mati pun insyaalah syahid kerana melawan munafik...tapi saya yakin Gomo bukan sebarang orang..silap jurus mereka yang tergolek...

Ezad said...

No worries Gomo.....AMK punye ketua pun kaki kencing dalam seluar nk takut apa....1x usik 10 x kita gegar....

Bila Kak Su Bersuara... Heh!