Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Sunday, May 29, 2011

Panasss..!!! Bob Lokman bakal jadi Ketua Penerangan PAS..?!!!




Berita mengenai Bob Lokman memasuki Pas menarik perhatian ramai. Tindakannya itu turut dipergunakan sepenuhnya oleh para pemimpin Pas untuk mencari keuntungan politik parti itu. Bob diarak keliling negara bagi membantu Pas berceramah selain mengutuk rakan-rakan artisnya yang dituduhnya "masih belum mendapat hidayah".



Bob Lokman diusung naik pentas turun pentas untuk berceramah. Pemimpin-pemimpin Pas pula sering dilihat mengusung Bob ke hulu ke hilir, mungkin mengharapkan glamour Bob turut tempias kepada mereka. Bob fikir dia "sangat Islam" bila memeluk "agama Pas"...


Memandangakan penglibatan Bob yang begitu aktif ditonjolkan di pentas-pentas Pas (macam kena jual pulak!), ditambah pula dengan hubungan rapatnya dengan rakan baru pemimpin-pemimpin Pas, apalah salah kiranya Bob Lokman diberikan jawatan khas di dalam Pas?

Sempena Muktamar Pas kali ke-57 ini, berikanlah Bob satu jawatan. Berilah jawatan yang tak payah diundi, dan hanya perlu dilantik. Alaaa..macam jawatan Mursyidul Am ke, Ketua Penerangan ke, apa ke..boleh? Setidak-tidaknya, jika tidak ada jawatan kosong pun, "cipta"lah satu jawatan buat Bob...




Kenang la sikit jasa Bob. Teruk dia diperkudakan demi kepentingan agama Pas. Lagi pun, dia dah biasa dengan dunia glamour! Dia perlukan publisiti, takkan nak bagi dia jadi ahil biasa saja kot? Tak glemer la brooo..!!!


- Posted using BlogPress from my iPad

3 comments:

Anonymous said...

Satu cadangan yg bagus untuk kenang jasa Bob yg sibuk kesana sini dgn Pas.
Minta dia tambah banyak lagi aksi lawak bodoh dia dan lagu2 jenaka yg dia nyanyikan semasa atas pentas Pas, supaya lebih ramai orang akan tengok betapa caca-merbanya Pas pada masa ini.
Dahlah mursyid Pas kuat sokong peliwat dan pemaksiat, sekarang Pas dah jadi juara lawak bodoh.

Anonymous said...

PAS menjatuhkan mertabat parti itu dengan ada penceramah segera seperti Bob yang umum tahu tak ada ILMU..

Anonymous said...

laaa.. bob? kalau cam tu la memang betul la PAS ni bongok. bawah kopiah ada taik.
tp tak pe lah. lagi bongok lagi bagus.
time for you to go, PAS.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!